Round 12: Gran Premio d'Italia, Monza

Gestart door Maikel0230, 28 augustus 2013 - 22:46:13

« vorige - volgende »

Monza is snel, heel snel zelfs maar wie is het snelst op Zondag?

Vettel
8 (40%)
Webber
0 (0%)
Alonso
9 (45%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
2 (10%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
1 (5%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Fabian

Laat het lekker rusten jongens. Ik voelde me niet aangesproken dus laten we doorgaan.

Ben het met Enzo eens dat als er homo's rondlopen in de F1 men het niet zal bekendmaken.

Fietser

Citaat van: Fabian op 31 augustus 2013 - 14:36:45
Laat het lekker rusten jongens. Ik voelde me niet aangesproken dus laten we doorgaan.

Ben het met Enzo eens dat als er homo's rondlopen in de F1 men het niet zal bekendmaken.

Fijn dat je je niet aangesproken voelt, Fabian, zo was het ook helemaal niet bedoelt. Net als jij en Enzo denk/weet ik dat er homo's rondlopen in de F1, en dat ze het lekker voor zich houden. Het doet ook geheel niet ter zake. Gewoon vergeten en doorgaan dus. (Ofschoon een of andere gekwetste redacteur me achter de schermen prive waarschuwde 'het te zullen onthouden'.)
Ik wens je een prettig Italiaans weekend.

Fabian

Citaat van: Fietser op 31 augustus 2013 - 14:52:28
Citaat van: Fabian op 31 augustus 2013 - 14:36:45
Laat het lekker rusten jongens. Ik voelde me niet aangesproken dus laten we doorgaan.

Ben het met Enzo eens dat als er homo's rondlopen in de F1 men het niet zal bekendmaken.

Fijn dat je je niet aangesproken voelt, Fabian, zo was het ook helemaal niet bedoelt. Net als jij en Enzo denk/weet ik dat er homo's rondlopen in de F1, en dat ze het lekker voor zich houden. Het doet ook geheel niet ter zake. Gewoon vergeten en doorgaan dus. (Ofschoon een of andere gekwetste redacteur me achter de schermen prive waarschuwde 'het te zullen onthouden'.)
Ik wens je een prettig Italiaans weekend.
Dankjewel. Dat gaat wel lukken. Het idee dat ik volgende week op de tribune zit is heerlijk...

Wings

Citaat van: Sabai op 30 augustus 2013 - 18:19:58
Ik versta andere talen beter naarmate ik meer drink.Aleen de volgende ochtend was altijd een beetje lastig  ;D

Inderdaad. Ik heb als eens in dronken toestand een heel gesprek gehad met een Pool. Dronkenmanstaal is van iedere tijd en de meest gesproken en begrepen taal. Nietwaar? ;)

Enzo

Citaat van: Wings op 31 augustus 2013 - 15:00:26
Citaat van: Sabai op 30 augustus 2013 - 18:19:58
Ik versta andere talen beter naarmate ik meer drink.Aleen de volgende ochtend was altijd een beetje lastig  ;D

Inderdaad. Ik heb als eens in dronken toestand een heel gesprek gehad met een Pool. Dronkenmanstaal is van iedere tijd en de meest gesproken en begrepen taal. Nietwaar? ;)

Nou ben jij best vaak dronken, dus.... ;D

Wings

Kortom, alles wat ik zeg is doeltreffend. Want dat was de verborgen clue. ;)

robbert

Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2013 - 13:14:23
Tja, DRS wordt gewoon (vaak) verkeerd toegepast. Zonde.

ja inderdaad, het beste is drs afschaffen, dan kan ze niet verkeerd gebruikt worden

Sabai

Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 02:13:35
Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2013 - 13:14:23
Tja, DRS wordt gewoon (vaak) verkeerd toegepast. Zonde.

ja inderdaad, het beste is drs afschaffen, dan kan ze niet verkeerd gebruikt worden

Ze zouden het gewoon niet moeten gebruiken op banen waar het niet nodig is en er prima ingehaald kan worden. Bijvoorbeeld Sepang , Canada, Silverstone, Spa, Monza, Korea , china, India, Suzuka, kan Drs verdwijnen.

0634

Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 02:13:35
Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2013 - 13:14:23
Tja, DRS wordt gewoon (vaak) verkeerd toegepast. Zonde.

ja inderdaad, het beste is drs afschaffen, dan kan ze niet verkeerd gebruikt worden
Op bepaalde banen wel, op anderen niet. Het helpt namelijk ook. Zolang die negatieve luchtstroming er achter hangt hebben de aanvaller wel íets nodig om te doen. Zolang het slipstreamen moeilijk is, ben ik voorstander van DRS, maar dan wel in een minder dominante vorm dan nu.

Wings

DRS zou inhalen mogelijk moeten maken, niet makkelijk. Dat laatste is nu het geval. Het ontbreken van spanning omdat niet wordt ingehaald slaat nu om in het ontbreken van spanning omdat niet kan worden verdedigd. Dan is het effect nul-komma-niks. Een handjevol fans vind het schitterend en in het begin heb ik ook een slag om de arm gehouden maar ben van mening dat het niet heeft geleid tot meer gevechten voorin. En dat was toch de hoofdreden voor het implementeren van DRS...Mission failed? Nou ja, dat ook weer niet, maar denk net als Sabai dat er banen zijn die prima zonder DRS kunnen. Laat het daar dan ook weg. En nog liever, verzin iets dat constructiefs bijdraagt aan het creëren van inhaalmogelijkheden. 

Wings

Citaat van: Fietser op 30 augustus 2013 - 15:51:40
In tegenstelling tot de meesten op dit forum heb ik geen idee wie op Monza gaat winnen. Als aanhanger van de chaostheorie vind ik het het ook altijd zo 'knap' dat 'kenners' bloedserieus een uitslag voorspellen van een voetbalwedstrijd.

Dus jij kunt die inschatting niet maken?

0634

Citaat van: Wings op 01 september 2013 - 10:12:12
DRS zou inhalen mogelijk moeten maken, niet makkelijk. Dat laatste is nu het geval. Het ontbreken van spanning omdat niet wordt ingehaald slaat nu om in het ontbreken van spanning omdat niet kan worden verdedigd.
Dat ook nog eens. De komst van DRS ging zo'n beetje samen met nóg scherpere regels omtrent verdedigen. Een leuk duel ontstaat niet alleen omdat er aangevallen kan worden, maar ook omdat iemand zich kan verdedigen.

Wings

Citaat van: robbert op 31 augustus 2013 - 00:33:15
ja dus, op topsnelheid is redbull nog altijd de beste. En in monza is topsnelheid belangrijk. Maar voor alle duidelijkheid, ik kan verkeerd zijn é

Dan beschikken jij en ik over andere informatie. Red Bull heeft naar mijn weten niet de hoogste topsnelheid maar de beste bochtensnelheid.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 01 september 2013 - 10:27:01
Citaat van: Wings op 01 september 2013 - 10:12:12
DRS zou inhalen mogelijk moeten maken, niet makkelijk. Dat laatste is nu het geval. Het ontbreken van spanning omdat niet wordt ingehaald slaat nu om in het ontbreken van spanning omdat niet kan worden verdedigd.
Dat ook nog eens. De komst van DRS ging zo'n beetje samen met nóg scherpere regels omtrent verdedigen. Een leuk duel ontstaat niet alleen omdat er aangevallen kan worden, maar ook omdat iemand zich kan verdedigen.

Dat is ook een heel belangrijk punt i.m.o

robbert

Citaat van: Sabai op 01 september 2013 - 09:23:03
Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 02:13:35
Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2013 - 13:14:23
Tja, DRS wordt gewoon (vaak) verkeerd toegepast. Zonde.

ja inderdaad, het beste is drs afschaffen, dan kan ze niet verkeerd gebruikt worden

Ze zouden het gewoon niet moeten gebruiken op banen waar het niet nodig is en er prima ingehaald kan worden. Bijvoorbeeld Sepang , Canada, Silverstone, Spa, Monza, Korea , china, India, Suzuka, kan Drs verdwijnen.

ja maar op spa hebben we zelfs gezien, dat met drs, zelfs de race saai was. Dus laat staan,dat je daar drs schrapt, dan worden de races nog saaier