Round 12: Gran Premio d'Italia, Monza

Gestart door Maikel0230, 28 augustus 2013 - 22:46:13

« vorige - volgende »

Monza is snel, heel snel zelfs maar wie is het snelst op Zondag?

Vettel
8 (40%)
Webber
0 (0%)
Alonso
9 (45%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
2 (10%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
1 (5%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 16:00:42
Citaat van: Franky R. op 08 september 2013 - 15:57:28
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 15:29:21
Wat een draak van een race zeg...

Leuk hoor, Pirelli's die niet slijten. Lachuuhhh man.
Maar Pirelli's die ontploffen vind ik ook weer niets...Enne, klagen doen we bij Enzo. Die heeft zitten bellen met Hembrey... :D :D :D


Enzoooo, laat je je eens zien... ;D

Natuurlijk was dat niet goed. Maar dat is welgeteld op een circuit misgegaan. Daarna was er ineesn wereldwijde paniek (overdreven) en daarom zitten we nu weer naar optochten te kijken.


Jeroen,


We volgen beiden de F1 lang genoeg om te weten dat de FIA altijd paniekvoetbal speelt, als er iets gebeurd is... :-X

robbert

inderdaad, men had beter de banden behouden van voor silverstone. Toen was er nog strijd omdat de banden rapper slijten. Maar ja, redbulls wil is wet.

En de weermannen hebben hun ook goe vergist. Tot op gisteren nog roepen dat het gaat onweren, stortregenen,... Heb alleszins geen druppel gezien

0634

Citaat van: Franky R. op 08 september 2013 - 16:01:52
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 16:00:42
Citaat van: Franky R. op 08 september 2013 - 15:57:28
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 15:29:21
Wat een draak van een race zeg...

Leuk hoor, Pirelli's die niet slijten. Lachuuhhh man.
Maar Pirelli's die ontploffen vind ik ook weer niets...Enne, klagen doen we bij Enzo. Die heeft zitten bellen met Hembrey... :D :D :D


Enzoooo, laat je je eens zien... ;D

Natuurlijk was dat niet goed. Maar dat is welgeteld op een circuit misgegaan. Daarna was er ineesn wereldwijde paniek (overdreven) en daarom zitten we nu weer naar optochten te kijken.


Jeroen,


We volgen beiden de F1 lang genoeg om te weten dat de FIA altijd paniekvoetbal speelt, als er iets gebeurd is... :-X

Niet alleen de FIA. Alles en iedereen erom heen ook. De kranten, de rijders, de teams. O jee, wat erg.

Nu kijken we weer naar pushende rijders, maar daar is geen drol aan. Hulkenberg mocht gaan pushen, nou poeh, heb jij het gezien? Ik niet hoor. Ik zie dat niet als kijker. Ik wil gewoon een leuke race zien. En of ze nou op 100% of op 95% rijden, daar zie ik niets van hoor.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 16:03:47



Niet alleen de FIA. Alles en iedereen erom heen ook. De kranten, de rijders, de teams. O jee, wat erg.

Nu kijken we weer naar pushende rijders, maar daar is geen drol aan. Hulkenberg mocht gaan pushen, nou poeh, heb jij het gezien? Ik niet hoor. Ik zie dat niet als kijker. Ik wil gewoon een leuke race zien. En of ze nou op 100% of op 95% rijden, daar zie ik niets van hoor.
;D ;D ;D

robbert

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 16:03:47
Citaat van: Franky R. op 08 september 2013 - 16:01:52
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 16:00:42
Citaat van: Franky R. op 08 september 2013 - 15:57:28
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 15:29:21
Wat een draak van een race zeg...

Leuk hoor, Pirelli's die niet slijten. Lachuuhhh man.
Maar Pirelli's die ontploffen vind ik ook weer niets...Enne, klagen doen we bij Enzo. Die heeft zitten bellen met Hembrey... :D :D :D


Enzoooo, laat je je eens zien... ;D

Natuurlijk was dat niet goed. Maar dat is welgeteld op een circuit misgegaan. Daarna was er ineesn wereldwijde paniek (overdreven) en daarom zitten we nu weer naar optochten te kijken.


Jeroen,


We volgen beiden de F1 lang genoeg om te weten dat de FIA altijd paniekvoetbal speelt, als er iets gebeurd is... :-X

Niet alleen de FIA. Alles en iedereen erom heen ook. De kranten, de rijders, de teams. O jee, wat erg.

Nu kijken we weer naar pushende rijders, maar daar is geen drol aan. Hulkenberg mocht gaan pushen, nou poeh, heb jij het gezien? Ik niet hoor. Ik zie dat niet als kijker. Ik wil gewoon een leuke race zien. En of ze nou op 100% of op 95% rijden, daar zie ik niets van hoor.

ja maar de teams hebben nu wat ze willen. Banden die niet rap meer slijten en zo wordt er niet meer ingehaald ook. Zelfs drs helpt niet meer

rafael25

Over twee weken (GP Singapore) Als ik Vettel was,zou ik een vakantie nemen ergens in zuid Amerika of zo, Vettel en RBR worden niet meer verslagen dit jaar,  Hoe saai het ook is, er staat geen maat op deze gigant!!!
Ik wil bij deze, de fans van Vettel (van deze site)alvast feliciteren met zijn vierde wereldtitel.

Kan volgend jaar heel anders worden. Ik verwacht dat Mercedes heel sterk gaat zijn in 2014.

Jehoentelaar

DRS heeft op Spa de race voortijdig weten te beëindigen.

Het enige leuke aan vandaag was m.i. dit:

0634

Dat had ik niet eesn gezien. Geen zin om al die taferelen te zien, zo zat was ik het. Gelukkig is Monza een korte race. Dat was het enige voordeel.

Gerard

;D ja, en de regie maar proberen het te "negeren" door iedere x te schakelen van camerapositie....

robbert

Citaat van: rafael25 op 08 september 2013 - 16:09:34
Over twee weken (GP Singapore) Als ik Vettel was,zou ik een vakantie nemen ergens in zuid Amerika of zo, Vettel en RBR worden niet meer verslagen dit jaar,  Hoe saai het ook is, er staat geen maat op deze gigant!!!
Ik wil bij deze, de fans van Vettel (van deze site)alvast feliciteren met zijn vierde wereldtitel.

Kan volgend jaar heel anders worden. Ik verwacht dat Mercedes heel sterk gaat zijn in 2014.

ja ik denk ook dat mercedes moeilijk te kloppen zal zijn. Ze hebben inmiddels al hun motor klaar ook, dus ze hebben al wat voorsprong op de rest

Edwin90

Singapore is een lange race, hopen dat daar wat meer actie in zit.

robbert

Citaat van: Edwin90 op 08 september 2013 - 19:31:52
Singapore is een lange race, hopen dat daar wat meer actie in zit.

ik zou er niet veel van verwachten. Vettel zal dominant winnen, en er zal nauwelijks ingehaald worden. Mss krijgen we maar 1 of 2 ^pitstops omdat de banden niet meer vlug slijten

0634

Sowieso niet bepaald een circuit waar de spetters vanaf tetteren. Maar goed, zelfs in Valencia hebben we één keer een heerlijke race gezien, dus wie weet.

Edwin90

Regen kan het leuk maken, maar ik weet niet wat ze daar onder dat kunstlicht doen met regen. De MotoGP reed een aantal jaar geleden niet in Qatar omdat het licht weerspiegelde op het natte oppervlak.

0634

Doen ze het licht toch uit. Spektakel gegarandeed.