Round 12: Gran Premio d'Italia, Monza

Gestart door Maikel0230, 28 augustus 2013 - 22:46:13

« vorige - volgende »

Monza is snel, heel snel zelfs maar wie is het snelst op Zondag?

Vettel
8 (40%)
Webber
0 (0%)
Alonso
9 (45%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
2 (10%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
1 (5%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

0634

Citaat van: Franky R. op 08 september 2013 - 13:37:31
Citaat van: NielsD op 08 september 2013 - 13:01:54
Even tussendoor; het regent al in Monza!
Arme Fabian....Hopelijk heeft hij zich goed kunnen voorbereiden...ik zie hem al staan, helemaal verzopen in zijn HRT-polo... ;D ;D ;D
Ik zou zo met hem ruilen, Franky. Liever met een nat shirt op Monza dan met een biertje op de bank...

0634

Citaat van: robbert op 08 september 2013 - 13:15:52
dus een zoveelste tactische blunder van ferrari. Dat heb ik nog niet gezien bij redbull

Alles gaat makkelijker als je vooraan staat. Dan hoef je geen tactische plannen te bedenken, je bent toch wel de snelste. Dat scheelt natuurlijk wel.

robbert

#227
het is ondertussen al gestopt met regenen. Niet te veel hopen op regen, anders is de teleurstelling terug te groot zoals in spa.
edit*  men beweert dat het niet meer gaat regenen komende half uur. Dus ik denk dat we toch een droge race tegemoet gaan. Vettel zal dus de race winnen! En zonder tactische blunders zal alonso de 3de positie halen, en na een goeie start natuurlijk

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 13:42:27
Citaat van: Franky R. op 08 september 2013 - 13:37:31
Citaat van: NielsD op 08 september 2013 - 13:01:54
Even tussendoor; het regent al in Monza!
Arme Fabian....Hopelijk heeft hij zich goed kunnen voorbereiden...ik zie hem al staan, helemaal verzopen in zijn HRT-polo... ;D ;D ;D
Ik zou zo met hem ruilen, Franky. Liever met een nat shirt op Monza dan met een biertje op de bank...
;D ;D ;D


Nou, Monza niet hoor! Prachtig circuit, daar het niet van...maar de GP's in Monaco of Suzuka zou ik dolgraag willen bezoeken. ;) ;) ;)


Het is nu droog, zie ik op de BBC. Dus Fabian zal nog niet verzuipen... :)

Franky R.

Het gaat beginnen!
Fijne race iedereen en jij alvast succes met de nabeschouwing, SuperSeb! ;)

Jehoentelaar

Waarom was ik niet naar het amateurvoetballen gegaan vandaag. >:(

KVDracer

Citaat van: Jehoentelaar op 08 september 2013 - 14:57:48
Waarom was ik niet naar het amateurvoetballen gegaan vandaag. >:(

Een geluk dat we Kimi en Lewis nog hebben. Slaap.........................

0634

Wat een draak van een race zeg...

Leuk hoor, Pirelli's die niet slijten. Lachuuhhh man.

gloudiesaurus

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Opnieuw een Vettel - show. Enige leuke aan de race was het blokkeren van Vettel in de 1e bocht.

Verder knappe race van Hulkenberg! Sauber kan het goed gebruiken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Die banden die gebruikt werden in de eerste helft van het seizoen moeten echt terugkomen. Al een paar races achter elkaar saaie optochten, mijn geklaag staat los van de overwinningen van Vettel overigens. Ik wil gewoon meer actie, meer inhaalacties en leukere races.

Dit is gewoon slaapverwekkend.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Tsja, het is ook nooit goed. ;) Zie Pirelli topic. Verder heb ik het wel gehad met de Red Bull/Vettel dominantie. En zo te horen ben ik niet de enige. De successen worden met boegeroep ontvangen. 

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 15:29:21
Wat een draak van een race zeg...

Leuk hoor, Pirelli's die niet slijten. Lachuuhhh man.
Maar Pirelli's die ontploffen vind ik ook weer niets...Enne, klagen doen we bij Enzo. Die heeft zitten bellen met Hembrey... :D :D :D


Enzoooo, laat je je eens zien... ;D

robbert

de race is gedaan. En dankzij dat de banden minder vlug slijten hebben we weer een saaie race gehad. We hadden in het begin van het seizoen de mooiste races omdat.... de banden rapper slijten toen. Maar dan kwam er een team met vettel erin die klaagde en ze hun wensen waren vervult. Gevolg: Redbull is terug dominant.
Vettel had de beste wagen. Alonso een goeie start gemaakt en deed wat hij moest doen: inhalen. Maar kon niet bij vettel geraken omdat de ferrari te traag is tegenover redbull. Ferrari zou beter de focus naar volgend jaar leggen. Ze hebben nog niks laten weten over hun motor van 2014 terwijl enkele andere teams dat wel al hebben gedaan.

0634

Citaat van: Wings op 08 september 2013 - 15:56:15
Tsja, het is ook nooit goed. ;) Zie Pirelli topic. Verder heb ik het wel gehad met de Red Bull/Vettel dominantie. En zo te horen ben ik niet de enige. De successen worden met boegeroep ontvangen.
Jawel hoor. Het was m.i. altijd goed. Ik heb Pirelli altijd verdedigd, behalve toen de banden ploften in Engeland, toen gingen ze iets te ver.

Voor de rest vind ik Pirelli een ware toevoeging gebleken. Dus ik mag best zeggen dat ik het drie keer ruk vind dat we nu weer naar slijtvastere banden zijn gegaan.

0634

Citaat van: Franky R. op 08 september 2013 - 15:57:28
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 15:29:21
Wat een draak van een race zeg...

Leuk hoor, Pirelli's die niet slijten. Lachuuhhh man.
Maar Pirelli's die ontploffen vind ik ook weer niets...Enne, klagen doen we bij Enzo. Die heeft zitten bellen met Hembrey... :D :D :D


Enzoooo, laat je je eens zien... ;D

Natuurlijk was dat niet goed. Maar dat is welgeteld op een circuit misgegaan. Daarna was er ineesn wereldwijde overdreven paniek en daarom zitten we nu weer naar optochten te kijken.

Maar woehoe, ze kunnen weer pushen hoor! Wij als kijkers hebben er geen drol aan, maar het is zoooo leuk voor de rijders. Echt lachuh hoor dat Hulk de call kreeg om te pushen. Was echt heel leuk om te zien... not.