Wie wordt kampioen?

Gestart door 0634, 12 juli 2013 - 19:56:23

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen 2013?

Vettel
6 (37.5%)
Vettel
0 (0%)
Vettel
1 (6.3%)
Vettel
4 (25%)
Alonso
2 (12.5%)
Raikkonen
2 (12.5%)
Hamilton
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Button
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Van de Garde
0 (0%)
Iemand anders nl...
1 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 13

0634

Volgens mij hadden we nog geen kampioenstopic. Nu dan maar...

Voor het geval er mensen zijn die twijfelen: ik niet. Dat wordt Vetteltje. Nummer vier op rij.

Franky R.

Heb maar voor de onderste Vettel gekozen...underdog-syndroompje van mij.... :P

Fabian

Ik heb voor iemand anders gekozen. Karthikeyan keert namelijk terug en wordt moeiteloos kampioen!

Nee zonder gein dat wordt natuurlijk weer Vettel.

Gerard

;D ik twijfel enorm tussen optie 2 en 3, maar kies toch voor de eerste....
Al hoop ik met heel mijn hart op Alonso,Kimi,Lewis, Nico 1/2 of Webber....

Kootje

Moeilijk hoor .... de nrs 1 t/m 4 van het lijstje maken toch allemaal wel 'n erg goede kans. Kan (nog) niet kiezen :-\


Nee Jeroen, er was 'n reden dat dit topic nog niet bestond. Maar goed ... afgaande op je opties weet je dat zelf ook wel. Uiteraard pakt Vettel z'n 4e op rij, tenzij de pechduivel hem in het vizier heeft. Daar hoop ik dan nmaar op en stem ik dus (tegen beter weten in) niet op Vettel maar op KIMI !!!

Edwin90

Het zal wel Vettel worden inderdaad en ik gun het hem ook, graag zelfs. Maar niet zonder gevecht zoals vorig jaar.

robbert

zeer makkelijk, het wordt vettel. Hij heeft alweer de beste wagen. De anderen kunnen hem moeilijk volgen. Kampioenschap is niet meer spannend

Franky R.

#7
Citaat van: robbert op 13 juli 2013 - 12:26:45
zeer makkelijk, het wordt vettel. Hij heeft alweer de beste wagen. De anderen kunnen hem moeilijk volgen. Kampioenschap is niet meer spannend
Mee eens. Kijk naar de problemen die de anderen hebben; Mercedes is terug bij af qua banden. Lotus ontwikkelt niet snel genoeg, Ferrari heeft maar 1 rijder...[pun intended], En McLaren.... :-\

Super Seb



Wat is die wagen van Newey weer goed he?   ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje

Tsja .... je kan zeggen wat je wilt, maar 't helpt wel.  ;D

0634

 T is geen slechte wagen nee... al een paar jaar niet. Zelfs de grootste Sebastian Vettel fanaat zal toe moeten geven dat hij qua materiaal al jarenlang het beste tot zijn beschikking heeft.

Edoch... (mooi woord)... ik ben inmiddels van mening dat Sebas door de jaren heen een grote ontwikkeling heeft doorgemaakt en hij op dit moment de graadmeter is in de F1. En dat op zijn 26e. Toch zou ik heeeeeel erg graag zien dat hij eens naar een ander team overstapt. Gewoon, om te kijken hoe goed hij nou écht is als hij niet in de beste wagen rijdt.

Ik ben van mening dat hij dan nog steeds de beste zal zijn, maar zeker weten doen we dat pas als hij overstapt.

Jehoentelaar

Vettel wordt kampioen, tenzij er meer versnellingsbakken gaan muiten. Maar dat zie ik helaas niet meer gebeuren. Seizoen kabbelt voort, spanning zien we wellicht volgend jaar weer.

Enzo

Vettel nummer drie gekozen...

En ja, hij heeft zich erg sterk ontwikkeld de laatste jaren. Voor mij is hij samen met Alonso de graadmeter van het veld. Een toekomstige overstap naar Ferrari lijkt mij wel wat voor Vettel, naast Alonso of ipv Alonso.

Super Seb

Citaat van: Jeroen op 13 juli 2013 - 15:38:31
T is geen slechte wagen nee... al een paar jaar niet. Zelfs de grootste Sebastian Vettel fanaat zal toe moeten geven dat hij qua materiaal al jarenlang het beste tot zijn beschikking heeft.

Edoch... (mooi woord)... ik ben inmiddels van mening dat Sebas door de jaren heen een grote ontwikkeling heeft doorgemaakt en hij op dit moment de graadmeter is in de F1. En dat op zijn 26e. Toch zou ik heeeeeel erg graag zien dat hij eens naar een ander team overstapt. Gewoon, om te kijken hoe goed hij nou écht is als hij niet in de beste wagen rijdt.

Ik ben van mening dat hij dan nog steeds de beste zal zijn, maar zeker weten doen we dat pas als hij overstapt.

Amen to that, prima wagen al is zo nu en dan de betrouwbaarheid een geval apart. Die bak is fantastisch of hij valt gewoon stil. Vettel bij een ander team zou ik ook graag nog een keer zien. Hoop alleen oprecht dat dat team dan Mercedes heet een geen Ferrari. Helaas is die kans klein. Vettel zal t.z.t. de opvolger worden van Alonso...... :(
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634