Wie wordt kampioen?

Gestart door 0634, 12 juli 2013 - 19:56:23

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen 2013?

Vettel
6 (37.5%)
Vettel
0 (0%)
Vettel
1 (6.3%)
Vettel
4 (25%)
Alonso
2 (12.5%)
Raikkonen
2 (12.5%)
Hamilton
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Button
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Van de Garde
0 (0%)
Iemand anders nl...
1 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 13

Jehoentelaar

Ik richt mij dan ook op het kunnen doorrijden zelf, niet op de zeker goede prestatie die hij daarna neerzette: "(...), waarbij hij wonderwel kon doorrijden, (...)".

Arthur

Tja, als die RBR blijft gaan zoals nu [en Vettel geen vouten maakt] dan is het een uitgemaakte zaak. Nog niet zoals MSC in 2004 maar toch  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Arthur op 27 augustus 2013 - 00:05:19
Tja, als die RBR blijft gaan zoals nu [en Vettel geen vouten maakt] dan is het een uitgemaakte zaak. Nog niet zoals MSC in 2004 maar toch  8)

hoop ik dat hij die niet maakt ...... fouten daarentegen ....  ::)


;) :P sorry, kon het dit keer niet laten :D ;D

0634

Die spelvout maakte hij ongetwijfeld expres, Kootje ;).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 27 augustus 2013 - 16:53:59
Die spelvout maakte hij ongetwijfeld expres, Kootje ;) .
Of was het nu "per ongeluk expres"... :P

Arthur

Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2013 - 16:56:57
Citaat van: Jeroen op 27 augustus 2013 - 16:53:59
Die spelvout maakte hij ongetwijfeld expres, Kootje ;) .
Of was het nu "per ongeluk expres"... :P

Sorry, moet natuurlijk vauten zijn... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat
Die spelvout maakte hij ongetwijfeld expres, Kootje ;) .

Dan snap ik 'm niet. :-X


CitaatOf was het nu "per ongeluk expres"... :P

Lijkt me al 'n stuk waarschijnlijker.  :P


CitaatSorry, moet natuurlijk vauten zijn... ;D

;D

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 26 augustus 2013 - 22:57:36
Ik richt mij dan ook op het kunnen doorrijden zelf, niet op de zeker goede prestatie die hij daarna neerzette: "(...), waarbij hij wonderwel kon doorrijden, (...)".

Wel erg selectief eruit geplukt dan.

rafael25

Vettel wordt zonder meer Champion , Ferrari is gewoon niet in staat die achterstand op te halen zoals RedBull en Vettel vorig jaar deden , Lotus komt te kort om een bedreiging te vormen voor de titel en Mercedes heeft de start van het seizoen gemist ... ik gok erop dat Vettel de titel pakt 2 GrandPrix´s voor het einde van het seizoen !!

rafael25

We zitten bijna aan het eind van het seizoen. Vettel word gewoon WK tenzij hij een zwaar ongeluk krijgt.(hoop van niet)


0634

Naja, anders had hij ook een goede kans gehad natuurlijk, maar je kan de simpelheid waarmee hij nu races wint niet helemaal los zien van de veranderde banden. Wat dat betreft was Silverstone misschien wel de sleutel tot zijn succes.


Kootje

Citaat van: Jeroen op 23 september 2013 - 18:23:41
Naja, anders had hij ook een goede kans gehad natuurlijk, maar je kan de simpelheid waarmee hij nu races wint niet helemaal los zien van de veranderde banden. Wat dat betreft was Silverstone misschien wel de sleutel tot zijn succes.

Idd, anders had hij ook 'n goede kans gehad, maar nu krijgt hij 'm praktisch op 'n presenteerblaadje. :-\


Maar goed, we moeten nu niet net doen alsof alleen Red Bull profiteert. Ook Mercedes bijvoorbeeld, doet het sindsdien stukken beter en zo zijn er nog wel wat teams te noemen. Helaas voor oa de Ferrari en Lotus aanhangers gaat het bij hun sindsdien iets minder lekker, en tsja .... dat haalt dan wel weer de angel uit de titelstrijd.

Franky R.