Canada: man van de race

Gestart door 0634, 09 juni 2013 - 22:03:59

« vorige - volgende »

zeg t maar

Vettel
4 (23.5%)
Alonso
4 (23.5%)
Lewis
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Vergne
1 (5.9%)
Di Resta
2 (11.8%)
Massa
6 (35.3%)
Raikkonen
0 (0%)
Sutil
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

0634

Tja, veel gegadigden. Vettel natuurlijk en zeker ook Alonso. Maar wat te denken van Vergne. Zesde! Knap hoor. Di Resta van achteraf toch naar voren gekomen. Massa met al zijn inhaalwerk... Moeilijk....

Kootje

Massa was de man die mij het meest kon bekoren vandaag, ondanks z'n rondje achterstand.

0634

Citaat van: Kootje op 09 juni 2013 - 22:08:08
Massa was de man die mij het meest kon bekoren vandaag, ondanks z'n rondje achterstand.

Klopt. Maar Vergne, op P6. Niet zoveel gezien, maar wel heel stoer. Toch ga ik ook voor Massa denk ik. Gewoon het vermakelijkst. Al heeft Alonso ook echt gebeuld.

Kootje

Och jee .... Vergne verdiend idd 'n pluim, net als 'n handvol anderen. Maar zoals jezelf al aangeeft, Massa was het vermakelijkst. :)

Franky R.

Alonso, knijpen drukken en vooral gasgeven...Ik vond het indrukwekkend dat hij Lewis kon verschalken, ondanks dat zijn banden ouder waren dat die van de Mercedes.


Of we hebben gezien dat Mercedes idd. geen profijt heeft gehad van de prive-test met Pirelli... :-X

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 09 juni 2013 - 22:38:33
Alonso, knijpen drukken en vooral gasgeven...Ik vond het indrukwekkend dat hij Lewis kon verschalken, ondanks dat zijn banden ouder waren dat die van de Mercedes.


Of we hebben gezien dat Mercedes idd. geen profijt heeft gehad van de prive-test met Pirelli... :-X

Zoals vermeld op de Bep konden de rijders weer voluit gaan, dus ik denk niet dat Montreal echt representatief is.

Man van de race? Alonso, wat een kerel, altijd te vinden voor een robbertje vechten, maakt geen fouten, wat een coureur. Ik zou onsportief zijn als ik Vettel niet zou vermelden dat was weer een straf staaltje.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Ik ga voor Massa, van hem heb ik het meest genoten, eervolle vermelding voor Alonso en di Resta....
Erg knap gereden!!!

gloudiesaurus

Massa of Vergne, toch maar Massa.

Vettel was snel maar had ook geluk, hij had 2 momentjes...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Di Resta. Knap om dik vijftig rondjes lang constante tijden te rijden op een setje. Alonso en Vergne ook top. Massa kon mij vandaag ook bekoren.

Wings

Citaat van: Kootje op 09 juni 2013 - 22:08:08
Massa was de man die mij het meest kon bekoren vandaag, ondanks z'n rondje achterstand.

Agree. Vond het wel belachelijk dat Massa twee stints soft heeft moeten doen. Ben benieuwd naar de achterliggende gedachte. Kom op, Canada vreet deze band, dat weet toch iedereen...?

Gerard

Citaat van: gloudiesaurus op 10 juni 2013 - 01:00:00
Massa of Vergne, toch maar Massa.

Vettel was snel maar had ook geluk, hij had 2 momentjes...

DC zei al tegen Horner dat hij Seb wat meer moest knuffelen, dan hoefde hij de muur niet te kussen ;D

Jehoentelaar

Vergne: hele avond niet gezien maar wel snaarstrak een mooi resultaat binnengehaald. Foutloos.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 10 juni 2013 - 10:30:09
Citaat van: gloudiesaurus op 10 juni 2013 - 01:00:00
Massa of Vergne, toch maar Massa.

Vettel was snel maar had ook geluk, hij had 2 momentjes...

DC zei al tegen Horner dat hij Seb wat meer moest knuffelen, dan hoefde hij de muur niet te kussen ;D
Alsof Horner dat al niet deed... :P
;)

Kootje

Citaat van: Wings op 10 juni 2013 - 07:06:00
Citaat van: Kootje op 09 juni 2013 - 22:08:08
Massa was de man die mij het meest kon bekoren vandaag, ondanks z'n rondje achterstand.

Agree. Vond het wel belachelijk dat Massa twee stints soft heeft moeten doen. Ben benieuwd naar de achterliggende gedachte. Kom op, Canada vreet deze band, dat weet toch iedereen...?

Waarschijnlijk hoopten ze dat hij zo z'n opmars voort kon zetten. Hij was toch wel lekker bezig op die softs.

Wings

Natuurlijk, zacht versus zacht. Maar de mediums zijn een stuk sneller. Vandaar dat ik de keuze onbegrijpelijk vind. Maar goed, het is ook niet zo dat Massa van een overwinning is beroofd maar denk wel dat hij op P6 had kunnen uitkomen. Al met al een goede race welke erkent wordt door de mensen hier. Top!