Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: NielsD op 13 december 2013 - 00:52:10
Citaat van: Jehoentelaar op 13 december 2013 - 00:20:21
En dan maar afwachten wat er van Sauber terecht gaat komen.

Ja, zo lust ik er nog wel een paar..
Niet dan? Stel hij pakt die plek bij Sauber, moeten we niet meteen met zijn allen hosanna gaan roepen. Als Sauber straks een Williamsjaar heeft schiet 'ie er nauwelijks wat mee op.

NielsD

#1861
Citaat van: Jehoentelaar op 13 december 2013 - 11:09:09
Citaat van: NielsD op 13 december 2013 - 00:52:10
Citaat van: Jehoentelaar op 13 december 2013 - 00:20:21
En dan maar afwachten wat er van Sauber terecht gaat komen.

Ja, zo lust ik er nog wel een paar..
Niet dan? Stel hij pakt die plek bij Sauber, moeten we niet meteen met zijn allen hosanna gaan roepen. Als Sauber straks een Williamsjaar heeft schiet 'ie er nauwelijks wat mee op.

Dat geldt dan toch ook voor Ricciardo, Magnussen, Perez, Hulkenberg, Kvyat, Maldonado, Raikkonen en wie d'r ook nog verandert of bijkomt?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Correct. Ontken ik ook niet.

NielsD

De Duitsers (Bild) meldden dat Sutil een deal heeft met Sauber. Vooralsnog staat er niets van op Engelse websites, dus ik geloof het nog niet.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jozef


Matthijs

Citaat van: Jozef op 13 december 2013 - 15:37:05Dit begint nu echt f*cking eng te worden. ;D
Nouja, waarom? Het is niet dat hij de voorspellingen deed aan het begin van seizoen 2013. Coureurs als Magnussen, Kvyat en Massa waren al bevestigd toen Jordan met zijn voorspellingen kwam. Ook was het bijna zeker dat Maldonado naar Lotus zou gaan. Wel knap dat hij Perez, Sutil en in mindere mate Hülkenberg heeft zien aankomen. Nu nog Gutierrez, Chilton, Vd Garde en Ericsson...

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Dus wie krijgt dan plaatsje numero 2? Giedo of Esteban?

Sirotkin wordt het al zeker niet want in het persbericht van Sauber kunnen we dit lezen
CitaatThe second driver for the 2014 season will be announced at a later date.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wallie

Sutil....jammer dat hij nog steeds stoeltjes bezet houd.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Franky R.

Citaat van: Wallie op 13 december 2013 - 16:35:16
Sutil....jammer dat hij nog steeds stoeltjes bezet houd.


Hetzelfde wat betreft Maldonado...de F1 zit in een crisis, dus dan krijg je dit soort dingen. :-X
Hoewel ik ook wil toegeven dat Sutil best goed bezig was, maar daarna zakte hij wel wat weg...Maar het zou toch raar zijn als een Sutil niet aan de bak kan, terwijl een mindere Maldonado zijn loopbaan wél een vervolg kan geven.

Gerard

Citaat van: Jozef op 13 december 2013 - 15:37:05
Citaat van: Perton op 12 december 2013 - 15:11:04

Dit begint nu echt f*cking eng te worden. ;D

Tja, in het incestueuze wereldje van de F1 is het niet zo gek...
gewoon een hele dure stoelendans

We wachten alleen nog op de bekendmaking van Kova en vd Garde bij Caterham ;D

Mike

Sutil rijdt dus voor Sauber. Waar denken jullie dag Giedo gaat rijden?

Mijn ingeving is toch Caterham (helaas)

Wings

Citaat van: NielsD op 12 december 2013 - 23:31:50
Citaat van: Fabian op 12 december 2013 - 22:44:33
http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_flirt_met_sauber/

Erg lekker nieuws.

Nja, natuurlijk lekker, maar ik denk dan, waarom Frijns niet? Hoe graag ik Giedo ook mag, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat hij getalenteerder is dan Frijns. Maar goed, mocht Giedo instappen bij Sauber zal ik er zeker vrede mee hebben.

Wings

Citaat van: NielsD op 13 december 2013 - 15:33:46
Het is officieel.

Oké, dan was het bovenstaande overbodig. Ik heb weinig te melden buiten het feit dat ik het jammer vind voor de Nederlandse aanwas. En ik de keuze ook niet helemaal begrijp. Sutil is een bewezen net-niet-rijder die nog een seizoen of 1-2 te gaan heeft waarna diens carrière als een nachtkaars uitgaat.