Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 12 december 2013 - 18:12:42
Citaat van: Maikel0230 op 12 december 2013 - 16:24:42
Als Perez zijn agressieve racestijl onder de knie kan houden heb je een moeilijke kluif aan hem. Als hij acties zoal die op Kimi in Monaco beter inschat, komt het nog goed met hem.

Giedo is ok maar om hem nu boven Peréz te plaatsen vindt ik na slechts 1 jaar Caterham geen vergelijking.
Wie doet dat dan eigenlijk?

De berichten hier en die op twitter liepen me even door elkaar deze middag, ik heb vandaag vaker gelezen dat sommige mensen liever Giedo wilden in plaats van Perez.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Ik ben wel benieuwd welke redenen daarvoor worden aangedragen (los van het gezever dat Nederlanders graag een Nederlander willen).

Perton

Pérez 'gefaald' bij McLaren, Van der Garde 'bewezen' bij Caterham.

Dat falen bij McLaren iets anders is dan je bewijzen bij Caterham is natuurlijk een ander verhaal, maar dat zal wel ongeveer de redenatie zijn.

En de aanhalingstekens zijn natuurlijk om duidelijk te maken dat dat niet per se mijn mening hoeft te zijn. Maar misschien wel. Wie zal het zeggen? :O

0634

Citaat van: Maikel0230 op 12 december 2013 - 21:26:26
Citaat van: Jeroen op 12 december 2013 - 18:12:42
Citaat van: Maikel0230 op 12 december 2013 - 16:24:42
Als Perez zijn agressieve racestijl onder de knie kan houden heb je een moeilijke kluif aan hem. Als hij acties zoal die op Kimi in Monaco beter inschat, komt het nog goed met hem.

Giedo is ok maar om hem nu boven Peréz te plaatsen vindt ik na slechts 1 jaar Caterham geen vergelijking.
Wie doet dat dan eigenlijk?

De berichten hier en die op twitter liepen me even door elkaar deze middag, ik heb vandaag vaker gelezen dat sommige mensen liever Giedo wilden in plaats van Perez.

O, omdat het een landgenoot is. Dan snap ik het. Op basis van kwaliteiten lijkt het me sterk dat er heel veel zullen zijn die Giedo beter vinden dan Perez (of meer potentie in Giedo zien).


janke

Jammer voor vd Garde. Maar door de bank genomen is Perèz de betere keus. Als je hem afrekent op zijn foutjes alleen, vind ik dat wat kort door de bocht. vd Garde had ze net zo goed.  FI heeft een prima koppel in 2014. Benieuwd of Hülkenberg hem de baas kan. Zal geen abc-tje worden volgens mij.
Some things are too important to be left in the past.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

janke

Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Kans is natuurlijk dat Sutil en Van der Garde een duo zullen vormen!  ;)

Jehoentelaar

En dan maar afwachten wat er van Sauber terecht gaat komen.

Jozef

VDG zal niet alleen moeten afrekenen met Sutil en Sirotkin, ook Gutiérrez is m.i. verre van uitgeteld.

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 13 december 2013 - 00:20:21
En dan maar afwachten wat er van Sauber terecht gaat komen.

Ja, zo lust ik er nog wel een paar..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

De transfercaroussel draait op volle toeren  :)

Perez en Hulkenberg bij Force India, mooie line up zeg...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 13 december 2013 - 09:22:21
De transfercaroussel draait op volle toeren  :)

Perez en Hulkenberg bij Force India, mooie line up zeg...


Een hele goede line-up ze hebben daar niet liggen slapen en hun kans gegrepen. Nu hoop ik maar dat ze hoede auto kunnen neerzetten.

gloudiesaurus

Hulkenberg kennende maakt hij een team door het seizoen altijd beter.
Qua technici is Force India stabiel, dus ik denk dat ze volgend jaar wel eens leuk voor de dag kunnen komen.

Alleen de financiele problemen voor Mallya zijn nog steeds een bedreiging al hebben ze wel een goede 2e aandeelhouder (Sahara) aan boord zodat ze niet afhankelijk zijn van hem.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is