Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Kootje op 16 november 2013 - 10:58:06
Citaat van: Sabai op 16 november 2013 - 10:37:38
Kan nu al voorspellen dat Mallenado volgend jaar voor Lotus rijdt met zijn dollars. Helaas voor Hulk en de sport.Ik kan me zolang ik f1 kijk niet herinneren dat paydrivers zo'n groote invloed hebben gehad. Ik vraag me dan ook hard op af hoeveel kwaliteit we gaan verliezen in de sport doordat talent geen kans meer krijgt. Gelukkig doen RBR en Mc Laren het nog wel.

'Je doet nu net alsof Maldonado 'n complete pannenkoek is en Hulk 'n F1 oppergod. Begrijp me niet verkeerd hoor, ook ik schat Hulk hoger in. Maar ik vind dat Pastor ook zonder geld z'n plekje in de F1 meer dan verdiend heeft ondertussen. Ik zie dan toch liever Gutierez, Pic of Chilton verdwijnen, want die voegen imo namelijk echt niets toe aan de sport.

Heb je die pannekoek zien rondrijden in abu dhabi. Hij reed meer naast de baan dan op de baan.Hij heeft gemiddeld elke race een aanrijding waarbij hij zijn voorvleugel kapot rijdt. Nee ik vind die Mallenado echt een dampende drol die moet verdwijnen uit de F1

Matthijs

Citaat van: Matthijs op 05 november 2013 - 14:24:02
Citaat van: Gerard op 05 november 2013 - 13:17:23
Citaat van: McLaren_über_alles op 05 november 2013 - 12:06:32
Perez out, Magnussen in?

Zie: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/302893/mclaren-vervangt-perez-mogelijk-voor-magnussen/
mmmmm opvallend... perez doet niets onder voor Button de laatste races....

Geloof er niks van. Alleen Hamilton hebben ze laten debuteren maar die had al duizenden testkilometers onder de pet. Ik denk dat we de laatste jaren flink wat voorbeelden hebben dat debutanten nooit in 1 keer snel en competitief zijn. Magnussen moet eerst rijpen bij een middenmotor.
Dit postte ik nog geen twee weken geleden. Zo zie je maar weer, in dit/deze Silly Season kan je als liefhebber de plank flink misslaan...

Kootje

Citaat van: Jeroen op 16 november 2013 - 11:03:39
Ben ik met je eens, Kootje, maar aan de andere kant: Maldonado hoort niet bij een topteam te rijden.

Al vraag ik mij zeer ernstig af of Lotus volgend jaar nog wel een topteam zal zijn...

Haha, je zegt het zelf al: Is Lotus (nog) wel 'n topteam?

0634

Citaat van: Kootje op 16 november 2013 - 12:35:17
Citaat van: Jeroen op 16 november 2013 - 11:03:39
Ben ik met je eens, Kootje, maar aan de andere kant: Maldonado hoort niet bij een topteam te rijden.

Al vraag ik mij zeer ernstig af of Lotus volgend jaar nog wel een topteam zal zijn...

Haha, je zegt het zelf al: Is Lotus (nog) wel 'n topteam?

Nou, een topteam is misschien niet het goede woord, maar een topauto hebben ze momenteel zeker wel. De vraag is of ze dat volgend jaar ook nog hebben. We zullen zien.

Maikel0230

Ik heb zonet dit eens goed doorgelezen

http://www.reddit.com/r/formula1/comments/1qqqjz/why_the_lotus_deal_is_a_fantasy_who_are_quantum/

Met andere woorden Quantum motorsport is een 'hoax', de kerel die zich voordoet als woordvoerder is gewoon een of andere snul uit NY die aandacht zoekt en zich steeds verder en verder in de miserie steekt. Dus dat kans dat Nico Hulkenberg dus voor Lotus zal rijden is klein.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 10:15:52
Ik heb zonet dit eens goed doorgelezen

http://www.reddit.com/r/formula1/comments/1qqqjz/why_the_lotus_deal_is_a_fantasy_who_are_quantum/

Met andere woorden Quantum motorsport is een 'hoax', de kerel die zich voordoet als woordvoerder is gewoon een of andere snul uit NY die aandacht zoekt en zich steeds verder en verder in de miserie steekt. Dus dat kans dat Nico Hulkenberg dus voor Lotus zal rijden is klein.

Het lijkt er wel op.Jammer voor Lotus al lijkt het me wel dat zij hun huiswerk doen en niet zomaar het diepe inspringen.

Arthur

#1401
Citaat van: Sabai op 17 november 2013 - 10:48:37
Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 10:15:52
Ik heb zonet dit eens goed doorgelezen

http://www.reddit.com/r/formula1/comments/1qqqjz/why_the_lotus_deal_is_a_fantasy_who_are_quantum/

Met andere woorden Quantum motorsport is een 'hoax', de kerel die zich voordoet als woordvoerder is gewoon een of andere snul uit NY die aandacht zoekt en zich steeds verder en verder in de miserie steekt. Dus dat kans dat Nico Hulkenberg dus voor Lotus zal rijden is klein.

Het lijkt er wel op.Jammer voor Lotus al lijkt het me wel dat zij hun huiswerk doen en niet zomaar het diepe inspringen.

Als ik de reviews daar lees zou Lotus dit al veel eerder geweten hebben maar gebruikt hebben om Kimi rustig te houden vwb zijn salarisbetalingen [en de bereidheid van Kimi om WK-punten binnen te slepen] en om PDSVA uit te spelen om zoveel mogelijk dollars beschikbaar te stellen voor onze grote vriend Maldonado. Had Lotus het eerder bekend gemaakt dan zou het hele bouwwerk Lotus al in elkaar vallen en mensen vertrekken [w.o. Kimi]. Met Maldonado kunnen ze het overeind houden.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Citaat van: Jeroen op 15 november 2013 - 19:14:36
Daarom betwijfel ik of Ferrari er geld voor over zou hebben om Lotus voor te blijven. Ik bedoel, wat kan hen dat nou schelen? Voor Lotus stelt het heel wat voor, maar voor Ferrari maakt het toch geen drol uit.

Als een plekje hoger in het WK ca. 10 miljoen meer oplevert aan prijzengeld, is het niet toch onlogisch dat ze Hulk een miljoentje of 2 aanbieden om te blijven zitten?

gloudiesaurus

Zou zo maar kunnen Ferrari kennende  :)
Zou Hulkenberg dan volgend jaar bij Sauber blijven en dan de overstap maken naar Ferrari?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 17 november 2013 - 16:59:50
Zou zo maar kunnen Ferrari kennende  :)
Zou Hulkenberg dan volgend jaar bij Sauber blijven en dan de overstap maken naar Ferrari?  ;)
denk het wel, omdat ze bij ferrari ook wel kunnen verwachten, dat alonso of raikkonen ferrari zal verlaten, als ze de strijd met elkaar niet willen aangaan

NielsD

Citaat van: robbert op 17 november 2013 - 17:24:45
Citaat van: gloudiesaurus op 17 november 2013 - 16:59:50
Zou zo maar kunnen Ferrari kennende  :)
Zou Hulkenberg dan volgend jaar bij Sauber blijven en dan de overstap maken naar Ferrari?  ;)
denk het wel, omdat ze bij ferrari ook wel kunnen verwachten, dat alonso of raikkonen ferrari zal verlaten, als ze de strijd met elkaar niet willen aangaan

Dus Ferrari gaat er volgens jou al vanuit dat volgend jaar niks wordt? Lekker team ben je dan en dat is zeker niet des Ferrari's, ik zie al een rode di Montezemolo op televisie rondspringen.

Iedereen zegt wel dat Maldonado met al z'n geld naar Lotus kan gaan, maar als er een team is die het hard nodig heeft dan is dat Williams wel. Williams pleurt 'm er juist uit omdat z'n sponsor waarschijnlijk de geldkraan dichtdraait. Sorry, maar zo'n risico neemt Lotus toch ook niet? Nee, ik denk dat Pastor weg is uit de Formule 1 volgend jaar.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: NielsD op 17 november 2013 - 18:51:14
Citaat van: robbert op 17 november 2013 - 17:24:45
Citaat van: gloudiesaurus op 17 november 2013 - 16:59:50
Zou zo maar kunnen Ferrari kennende  :)
Zou Hulkenberg dan volgend jaar bij Sauber blijven en dan de overstap maken naar Ferrari?  ;)
denk het wel, omdat ze bij ferrari ook wel kunnen verwachten, dat alonso of raikkonen ferrari zal verlaten, als ze de strijd met elkaar niet willen aangaan

Dus Ferrari gaat er volgens jou al vanuit dat volgend jaar niks wordt? Lekker team ben je dan en dat is zeker niet des Ferrari's, ik zie al een rode di Montezemolo op televisie rondspringen.

Iedereen zegt wel dat Maldonado met al z'n geld naar Lotus kan gaan, maar als er een team is die het hard nodig heeft dan is dat Williams wel. Williams pleurt 'm er juist uit omdat z'n sponsor waarschijnlijk de geldkraan dichtdraait. Sorry, maar zo'n risico neemt Lotus toch ook niet? Nee, ik denk dat Pastor weg is uit de Formule 1 volgend jaar.

Klinkt logisch, wat je zegt. Ik hoop het ook trouwens, heb niet veel met Pastor. Al vind ik hem ook geen prutser.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 17 november 2013 - 19:01:19
Citaat van: NielsD op 17 november 2013 - 18:51:14
Citaat van: robbert op 17 november 2013 - 17:24:45
Citaat van: gloudiesaurus op 17 november 2013 - 16:59:50
Zou zo maar kunnen Ferrari kennende  :)
Zou Hulkenberg dan volgend jaar bij Sauber blijven en dan de overstap maken naar Ferrari?  ;)
denk het wel, omdat ze bij ferrari ook wel kunnen verwachten, dat alonso of raikkonen ferrari zal verlaten, als ze de strijd met elkaar niet willen aangaan

Dus Ferrari gaat er volgens jou al vanuit dat volgend jaar niks wordt? Lekker team ben je dan en dat is zeker niet des Ferrari's, ik zie al een rode di Montezemolo op televisie rondspringen.

Iedereen zegt wel dat Maldonado met al z'n geld naar Lotus kan gaan, maar als er een team is die het hard nodig heeft dan is dat Williams wel. Williams pleurt 'm er juist uit omdat z'n sponsor waarschijnlijk de geldkraan dichtdraait. Sorry, maar zo'n risico neemt Lotus toch ook niet? Nee, ik denk dat Pastor weg is uit de Formule 1 volgend jaar.

Klinkt logisch, wat je zegt. Ik hoop het ook trouwens, heb niet veel met Pastor. Al vind ik hem ook geen prutser.

Lotus kan niet anders nu Quantum een luchtbel blijkt....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Mits Maldonado wel daadwerkelijk het kapitaal achter zich heeft staan waarvan men denkt dat hij het (nog steeds) achter zich heeft staan.

Jozef

Citaat van: NielsD op 17 november 2013 - 18:51:14
Citaat van: robbert op 17 november 2013 - 17:24:45
Citaat van: gloudiesaurus op 17 november 2013 - 16:59:50
Zou zo maar kunnen Ferrari kennende  :)
Zou Hulkenberg dan volgend jaar bij Sauber blijven en dan de overstap maken naar Ferrari?  ;)
denk het wel, omdat ze bij ferrari ook wel kunnen verwachten, dat alonso of raikkonen ferrari zal verlaten, als ze de strijd met elkaar niet willen aangaan

Dus Ferrari gaat er volgens jou al vanuit dat volgend jaar niks wordt? Lekker team ben je dan en dat is zeker niet des Ferrari's, ik zie al een rode di Montezemolo op televisie rondspringen.

Iedereen zegt wel dat Maldonado met al z'n geld naar Lotus kan gaan, maar als er een team is die het hard nodig heeft dan is dat Williams wel. Williams pleurt 'm er juist uit omdat z'n sponsor waarschijnlijk de geldkraan dichtdraait. Sorry, maar zo'n risico neemt Lotus toch ook niet? Nee, ik denk dat Pastor weg is uit de Formule 1 volgend jaar.

Maldonado zelf zegt anders dat hij zelf bij Williams vertrok (of dat beide partijen er blij mee waren). Volgens mij is er momenteel ook niemand die al weet of PDVSA al dan niet zal betalen de komende jaren (ook PDVSA zelf niet).

In het kamp van Lotus beweert Lopez dan weer dat ze niet per se ander geld nodig hebben, mocht Quantum inderdaad een zeepbel blijken. Of dat ook echt zo is, is wel een andere vraag...