Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

Zou kunnen. Niet is onmogelijk. Ik had Sutil eigenlijk ook niet meer terug verwacht.

KVDracer

Als Caterham P10 als nog behaald, dan zit volgend jaar Kovalainen gewoon terug in de Caterham. En ik geloof zelfs dat dit ten koste zal gaan van VdG. Hij houd de bazen bij Caterham te vriend en Tony Fernandes heeft steeds zelf gezegd dat hij graag zou doorgaan met Kovalainen.
En ik denk dat het silly season zich nu teveel afspeelt in het middenveld en dat er niet zo erg gezien word naar de achterhoedeteams.

Jehoentelaar

Toch gebeurt daar een hoop. Het is bij Marussia afwachten wat daar gaat gebeuren, mede omdat McLaren hun heren Magnussen en Vandoorne zo snel mogelijk in de Formule 1 wilt krijgen.

janke

Citaat van: KVDracer op 01 november 2013 - 22:37:06
Als Caterham P10 als nog behaald, dan zit volgend jaar Kovalainen gewoon terug in de Caterham. En ik geloof zelfs dat dit ten koste zal gaan van VdG. Hij houd de bazen bij Caterham te vriend en Tony Fernandes heeft steeds zelf gezegd dat hij graag zou doorgaan met Kovalainen.
En ik denk dat het silly season zich nu teveel afspeelt in het middenveld en dat er niet zo erg gezien word naar de achterhoedeteams.

Misschien is het dan voor vd Garde exit Caterham, zou kunnen. Maar als schoonpa blijft investeren met miljoenen? Kovalainen rijdt in zijn testdagen ruim een halve tot 1 seconden sneller als Pic en vd Garde. So what, nog steeds niet genoeg om in het middenveld te geraken.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Vandaag was Kova gewoon langzamer dan Pic hoor ;).

janke

Citaat van: Jeroen op 02 november 2013 - 00:19:44
Vandaag was Kova gewoon langzamer dan Pic hoor ;).

Niets van gezien of gelezen.  Maar dus nog geen middenveld.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Maar dat het middenveld nog niet bereikt zou worden wisten we eigenlijk voorafgaand aan dit seizoen al. Wonderen of niet, met zo'n budgettair verschil red je het nooit.

janke

Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 01 november 2013 - 22:51:33
Toch gebeurt daar een hoop. Het is bij Marussia afwachten wat daar gaat gebeuren, mede omdat McLaren hun heren Magnussen en Vandoorne zo snel mogelijk in de Formule 1 wilt krijgen.

Alle twee uitstekende coureurs. Maar die hebben wel een goede begeleiding/ manager nodig. Zie Frijns, en dat is toch geen mietje.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Zeer zeker. En ze zijn (wat mij betreft) beiden klaar voor de Formule 1. Op zich niet gek om dan wat in de luwte te beginnen à la Bianchi. Vrees echter dat ze het niet allebei gaan redden om F1 te doen, en hoe ze budgettair zitten voor GP2 weet ik niet.

Op zich zou het voor Vandoorne ook niet heel vervelend zijn om een jaar GP2 te doen, zodat hij ook in een andere setting rijdt dan een evenement van Renault. Hij heeft sinds de Franse Formule 4 nergens anders in gezeten.

Jozef

Ik denk dat Vandoorne gewoon in de FR3.5 blijft hoor, daar stuurt hij zelf op aan in de media en volgens mij is het een prima keuze. Hij móét er kampioen worden (als Magnussen tenminste weggaat, maar waarom zou die nog blijven), dat brengt druk met zich mee wat een prima ervaring zal zijn voor Vandoorne.

Dat je van de achterhoedeteams nog niks hoort is niet gek, meestal kondigen die pas na nieuwjaar hun line-up aan. Ze hebben geen haast: wie een beter stoeltje kán krijgen, zal dat toch sowieso doen. Dus het beste is te wachten tot de andere teams vol zitten, en dan te kijken welke kruimels het aantrekkelijkst staan qua prijs-kwaliteitverhouding. Plus het bijkomend effect dat je de paydrivers zo lang mogelijk tegen elkaar uit kunt spelen om een zo hoog mogelijk bedrag eruit te persen.

janke

Leuk allemaal, maar poen is het belangrijkste, toch.??  Het laatste talent is Vettel.  ;D :D
Some things are too important to be left in the past.

0634

Grosjean. Die werkte zijn eerste jaar nog parttime bij een Zwitserse bank om rond te komen of zoiets geloof ik.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 02 november 2013 - 08:35:33
Grosjean. Die werkte zijn eerste jaar nog parttime bij een Zwitserse bank om rond te komen of zoiets geloof ik.
Klopt, Grosjean is van origine bankmedewerker... ;D

Franky R.

Las ergens op F1fanatic nog een leuke opmerking...Sinds Hulk en Kimi is er een derde categorie coureur in de F1 erbij gekomen. Eerst hadden we paydrivers en paid drivers...Nu is er ook de unpaid driver... :P


;D