Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Jeroen op 04 november 2013 - 18:40:52
Op Autosport lees ik dat de nieuwe geldschieters ook echt Hulkenberg willen zien bij Lotus. Lijkt dus een kwestie van tijd. Goed nieuws. Sterk rijdersduo dan, volgend jaar bij Lotus.
Gelukkig wel. Had het erg gevonden als Pastor dat stoeltje had gekocht.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 04 november 2013 - 18:40:52
Op Autosport lees ik dat de nieuwe geldschieters ook echt Hulkenberg willen zien bij Lotus. Lijkt dus een kwestie van tijd. Goed nieuws. Sterk rijdersduo dan, volgend jaar bij Lotus.

Dit verse geld zou voor Lotus wel eens de goddelijke interventie kunnen zijn die ze nodig hadden om aan de top te kunnen blijven. Hopelijk heeft de ontwikkeling voor 2014 nog niet te veel achterstand opgelopen.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Grosjean, Hulkenberg, zakje geld. Je zou er bijna fan van worden. 8)

McLaren_über_alles

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Matthijs

Citaat van: Gerard op 05 november 2013 - 13:17:23
Citaat van: McLaren_über_alles op 05 november 2013 - 12:06:32
Perez out, Magnussen in?

Zie: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/302893/mclaren-vervangt-perez-mogelijk-voor-magnussen/
mmmmm opvallend... perez doet niets onder voor Button de laatste races....

Geloof er niks van. Alleen Hamilton hebben ze laten debuteren maar die had al duizenden testkilometers onder de pet. Ik denk dat we de laatste jaren flink wat voorbeelden hebben dat debutanten nooit in 1 keer snel en competitief zijn. Magnussen moet eerst rijpen bij een middenmotor.

Jozef

Hamilton, duizenden testkilometers? ??? Dat is het eerste dat ik daarvan hoor.

Verder zou ik het niet eerlijk vinden tov Pérez, 2013 was wel het slechtst denkbare jaar om binnen te komen bij McLaren.

0634

Citaat van: McLaren_über_alles op 05 november 2013 - 12:06:32
Perez out, Magnussen in?

Zie: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/302893/mclaren-vervangt-perez-mogelijk-voor-magnussen/

Schijnt een huge talent te zijn. Maar ja, ik kan me herinneren dat zijn vader ook zo bekend stond voor hij debuteerde en die speelde bar weinig klaar...

0634

Overigens meldt Autosport.com juist dat Perez dichtbij contractverlenging is... Staat dus haaks op GP Update.

Jehoentelaar


Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 05 november 2013 - 18:56:52
Tom Gary schijnt zeer geregeld dicht bij de waarheid te zitten van mogelijke stoelenwissels.
http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/10426640/Sergio-Perezs-place-at-McLaren-in-doubt.html

Mwoah, ik denk dat het beter is om Perez nog een jaar te geven boven Magnussen. Komt anders echt als paniekvoetbal over!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Wat ik wel altijd opvallend heb gevonden tijdens dit silly season is dat McLaren er zolang over doet om twee rijders te bevestigen die er dit jaar ook al rijden...

Dus dat impliceert inderdaad dat er toch iets gaat veranderen óf dat ze dat bij het team op zijn minst heel erg serieus aan het overwegen zijn.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 05 november 2013 - 19:33:11
Wat ik wel altijd opvallend heb gevonden tijdens dit silly season is dat McLaren er zolang over doet om twee rijders te bevestigen die er dit jaar ook al rijden...

Dus dat impliceert inderdaad dat er toch iets gaat veranderen óf dat ze dat bij het team op zijn minst heel erg serieus aan het overwegen zijn.

Maar om na 1 jaar Perez al als verloren te beschouwen vind ik te kort door de bocht. Daarvoor is te goed [in perspectief]. Nu al afscheid nemen vind ik geen goed beleid. En zeker niet als Magnussen die plaats in moet nemen. Het ene risico inruilen voor een ander.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel