Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Ik denk dat elk een team een man als Hulkenberg kan gebruiken. Hij presteert in mijn ogen bovenmaats na een moeilijke start en haalt het onderste uit de kan. Ik begrijp echt in de vesrte verte niet dat de topteams deze man links laten liggen.

Jehoentelaar

Ondertussen is McLaren ook druk bezig om Vandoorne en Magnussen ergens te plaatsen: http://www.autosport.com/news/report.php/id/110470 (let op je dertig views per maand).

lieven

Citaat van: Jehoentelaar op 10 oktober 2013 - 08:59:03
Ondertussen is McLaren ook druk bezig om Vandoorne en Magnussen ergens te plaatsen: http://www.autosport.com/news/report.php/id/110470 (let op je dertig views per maand).

Gebruik icognito mode van uw browser en dan kan je zoveel kijken als je wil ;)

Gerard

OmG wat lijkt die Magnussen op z'n pa!
mooi nieuws voor onze zuiderbuur ;)

robbert

Alonso zou donderdag al een contract getekend hebben bij mclaren. Dat heeft ferrari dus wel beetje zelf gezocht, door geen winnende wagen te geven en dan nog eens raikkonen naast hem te plaatsen. Het zijn wel geruchten, maar waar rook is, is vuur

0634

Maar gaat McLaren wel een winnende wagen geven? En bovendien zit daar Button ook. De man die nagenoeg de zelfde cijfers bijeen reed als Lewis, die op zijn beurt Alonso weer bijhield in gelijk materiaal. Dus hoeveel hij met zo'n overstap opschiet, vraag ik me af.

Ik zou het wel leuk vinden trouwens. Ik heb meer met McLaren dan met Ferrari.

robbert

het zou voor ferari ook beter zijn. Dan is raikkonen toch de enigste toppiloot binnen ferrari, en heb je minder kans op problemen tussen 2 teamgenoten

0634

Moeten ze eerst een topwagen bouwen, anders komen die problemen ook niet. Ik zie Kimi en Alonso niet ruzie maken om plek 7 :P.

Franky R.

Citaat van: robbert op 11 oktober 2013 - 17:39:09
Alonso zou donderdag al een contract getekend hebben bij mclaren. Dat heeft ferrari dus wel beetje zelf gezocht, door geen winnende wagen te geven en dan nog eens raikkonen naast hem te plaatsen. Het zijn wel geruchten, maar waar rook is, is vuur


Ik moet dat nog zien, want Alonso heeft nog een doorlopend contract bij Ferrari. :P

robbert

Citaat van: Franky R. op 11 oktober 2013 - 21:06:40
Citaat van: robbert op 11 oktober 2013 - 17:39:09
Alonso zou donderdag al een contract getekend hebben bij mclaren. Dat heeft ferrari dus wel beetje zelf gezocht, door geen winnende wagen te geven en dan nog eens raikkonen naast hem te plaatsen. Het zijn wel geruchten, maar waar rook is, is vuur


Ik moet dat nog zien, want Alonso heeft nog een doorlopend contract bij Ferrari. :P

ja 1 dat snel kan afgekocht worden. remember raikkonen 2009-2010

0634

Maar Ferrari wil niet van hem af en ik vraag me af of McLaren even 20 mln wil neertellen en een bizar salaris.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

maar er is al een contract getekend volgens sommige journalisten, en mclaren wil hem echt terug, dus ik denk wel dat ze er wel geld voor willen neertellen

Edwin90

Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je die info vandaan hebt? Ik heb er namelijk niets over gehoord, en kan er ook niets van vinden.

0634

Niet dat het niet zou kunnen maar ik lees ook nergens dat McLaren hem écht terug wil. Waar staat dat dan?