Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2013 - 08:28:21
Niet dat het niet zou kunnen maar ik lees ook nergens dat McLaren hem écht terug wil. Waar staat dat dan?

Wat je zegt net als Edwin90. Een verhaaltje wat zijn eigen leven leidt.
Some things are too important to be left in the past.


0634

Sorry, maar daar staat niks. Whitmarsh vindt Alonso een goede coureur, wow, wat een nieuws. Stel de vraag aan Boullier en hij zegt precies hetzelfde.

Overigens zeg ik niet dat het niet kan gebeuren, ik geloof dat er best stiekem wat speelt, maar hier kan ik helemaal niets uit halen.

De enige die zegt dat het terughalen van Alonso het hoofddoel van McLaren is is de verslaggever van Nu.nl. Whitmarsh zegt het (hier in ieder geval) niet.

Wings

Hoezo staat er niks? Er wordt gevraagd of Martin Whitmarsh weer gebruik wilt maken van de diensten van de Spanjaard. Martin antwoordt instemmend. Dat hij dat onderbouwd door Alonso de beste rijder van de Formule 1 te bestempelen. Lijkt mij vrij duidelijk en dus weinig ruimte om dat anders in te kleuren. Alonso is welkom bij McLaren. Dat betekent niet dat hij daar ook gáát rijden natuurlijk.


Maikel0230

Whitmarsh vandaag was duidelijk, de grote aankondiging die ze gaan doen is gewoon een dat ze een belangrijk persoon van de aerodynamica afdeling van Red Bull hebben binnengehaald voor 2014 en 2015.

Toch.... Waarom niet gewoon de coureurs bevestigen, of hopen ze ze zo tot betere resultaten aan te manen?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Citaat van: Wings op 12 oktober 2013 - 10:31:29
Hoezo staat er niks? Er wordt gevraagd of Martin Whitmarsh weer gebruik wilt maken van de diensten van de Spanjaard. Martin antwoordt instemmend. Dat hij dat onderbouwd door Alonso de beste rijder van de Formule 1 te bestempelen. Lijkt mij vrij duidelijk en dus weinig ruimte om dat anders in te kleuren. Alonso is welkom bij McLaren. Dat betekent niet dat hij daar ook gáát rijden natuurlijk.
Dat is dus iets heel anders dan de bewering die Robbert een paar posts terug maakte.

0634

Citaat van: Wings op 12 oktober 2013 - 10:31:29
Hoezo staat er niks? Er wordt gevraagd of Martin Whitmarsh weer gebruik wilt maken van de diensten van de Spanjaard. Martin antwoordt instemmend. Dat hij dat onderbouwd door Alonso de beste rijder van de Formule 1 te bestempelen. Lijkt mij vrij duidelijk en dus weinig ruimte om dat anders in te kleuren. Alonso is welkom bij McLaren. Dat betekent niet dat hij daar ook gáát rijden natuurlijk.
Staat niks dus. De meeste teambazen willen Alonso wel hebben. Vraag aan een willekeurige trainer of ie Messi wil hebben en ze zeggen ook dat ze dat wel willen. Dat is veel te oppervlakkig allemaal.

Concreet staat er niks. Slechts wat geneuzel over dat alonso wel goed is. Tja, dat wisten we. Of er concreet onderhandeld wordt op dit moment, dat haal ik er niet uit. Of het een reeele optie is dat Alonso volgend jaar voor Mac rijdt staat er ook niet.

Gewoon een blabla gesprek zonder iets concreets.

0634

Citaat van: Maikel0230 op 12 oktober 2013 - 11:26:11
Whitmarsh vandaag was duidelijk, de grote aankondiging die ze gaan doen is gewoon een dat ze een belangrijk persoon van de aerodynamica afdeling van Red Bull hebben binnengehaald voor 2014 en 2015.

Zoals ik het op Autosport lees is het daar niet klaar mee. Komen nog een paar technische mensen bij begrijp ik.

Wings

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2013 - 19:14:18
Citaat van: Wings op 12 oktober 2013 - 10:31:29
Hoezo staat er niks? Er wordt gevraagd of Martin Whitmarsh weer gebruik wilt maken van de diensten van de Spanjaard. Martin antwoordt instemmend. Dat hij dat onderbouwd door Alonso de beste rijder van de Formule 1 te bestempelen. Lijkt mij vrij duidelijk en dus weinig ruimte om dat anders in te kleuren. Alonso is welkom bij McLaren. Dat betekent niet dat hij daar ook gáát rijden natuurlijk.
Staat niks dus. De meeste teambazen willen Alonso wel hebben. Vraag aan een willekeurige trainer of ie Messi wil hebben en ze zeggen ook dat ze dat wel willen. Dat is veel te oppervlakkig allemaal.

Concreet staat er niks. Slechts wat geneuzel over dat alonso wel goed is. Tja, dat wisten we. Of er concreet onderhandeld wordt op dit moment, dat haal ik er niet uit. Of het een reeele optie is dat Alonso volgend jaar voor Mac rijdt staat er ook niet.

Gewoon een blabla gesprek zonder iets concreets.

Zo te lezen zijn de kampioenschappen 'eigenwijs doen' gestart. Kom nou, Jeroen, Martin Whitmarsh wordt gevraagd of McLaren gebruik wilt maken van Alonso's diensten welke instemt. Dus je vraag of McLaren Alonso wilt is hiermee beantwoordt. Geen idee of je nog verwacht dat Martin Whitmarsh je persoonlijk opbelt maar meer dan dit wordt het niet.

0634

Of het kampioenschap 'snel aangebrandheid' zijn. Er staat niets concreets in dat bericht, slechts wat we al wisten. Er staat niet iets als dat ze met hem bezig zijn of zo, slechts dat Whitmarsh hem goed vind en hem best bij McLaren wil zien. Dat vind ik nogal oppervlakkig en weinig concreets. Bovendien wisten we dat al.

janke

Citaat van: Wings op 12 oktober 2013 - 20:36:43
Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2013 - 19:14:18
Citaat van: Wings op 12 oktober 2013 - 10:31:29
Hoezo staat er niks? Er wordt gevraagd of Martin Whitmarsh weer gebruik wilt maken van de diensten van de Spanjaard. Martin antwoordt instemmend. Dat hij dat onderbouwd door Alonso de beste rijder van de Formule 1 te bestempelen. Lijkt mij vrij duidelijk en dus weinig ruimte om dat anders in te kleuren. Alonso is welkom bij McLaren. Dat betekent niet dat hij daar ook gáát rijden natuurlijk.
Staat niks dus. De meeste teambazen willen Alonso wel hebben. Vraag aan een willekeurige trainer of ie Messi wil hebben en ze zeggen ook dat ze dat wel willen. Dat is veel te oppervlakkig allemaal.

Concreet staat er niks. Slechts wat geneuzel over dat alonso wel goed is. Tja, dat wisten we. Of er concreet onderhandeld wordt op dit moment, dat haal ik er niet uit. Of het een reeele optie is dat Alonso volgend jaar voor Mac rijdt staat er ook niet.

Gewoon een blabla gesprek zonder iets concreets.

Zo te lezen zijn de kampioenschappen 'eigenwijs doen' gestart. Kom nou, Jeroen, Martin Whitmarsh wordt gevraagd of McLaren gebruik wilt maken van Alonso's diensten welke instemt. Dus je vraag of McLaren Alonso wilt is hiermee beantwoordt. Geen idee of je nog verwacht dat Martin Whitmarsh je persoonlijk opbelt maar meer dan dit wordt het niet.

Je leest het op de meeste Autosport sites. Van waar die eigenwijsheid??
Some things are too important to be left in the past.

0634

Ik snap je reactie niet zo, Janke. Maar staan er ook concrete teksten dan of alleen maar 'Alonso is zo goed en ik zou hem best willen hebben'. Dat geloof ik namelijk wel.

Wat ik wil weten is dit nou allemaal serieus, praten ze met elkaar, of is er helemaal niets aan de hand en speculeert de media zoals gebruikelijk maar weer wat?

Alonso heeft immers ook al een paar keer openlijk verklaard bij Ferrari te blijven. Dat in ogenschouw nemende, is het verhaal van Whitmarsh niet veel waard zolang hij niets concreets zegt.

janke

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2013 - 22:39:27
Ik snap je reactie niet zo, Janke. Maar staan er ook concrete teksten dan of alleen maar 'Alonso is zo goed en ik zou hem best willen hebben'. Dat geloof ik namelijk wel.

Wat ik wil weten is dit nou allemaal serieus, praten ze met elkaar, of is er helemaal niets aan de hand en speculeert de media zoals gebruikelijk maar weer wat?

Alonso heeft immers ook al een paar keer openlijk verklaard bij Ferrari te blijven. Dat in ogenschouw nemende, is het verhaal van Whitmarsh niet veel waard zolang hij niets concreets zegt.
Ik denk dat de 2014 situatie wat anders is als nu. Vandaar mijn reactie. En of Alonso daar blijft, prima.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Jehoentelaar Grand Prix zou Alonso ook graag willen inlijven. ;)

Enzo

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2013 - 22:39:27
Ik snap je reactie niet zo, Janke. Maar staan er ook concrete teksten dan of alleen maar 'Alonso is zo goed en ik zou hem best willen hebben'. Dat geloof ik namelijk wel.

Wat ik wil weten is dit nou allemaal serieus, praten ze met elkaar, of is er helemaal niets aan de hand en speculeert de media zoals gebruikelijk maar weer wat?

Alonso heeft immers ook al een paar keer openlijk verklaard bij Ferrari te blijven. Dat in ogenschouw nemende, is het verhaal van Whitmarsh niet veel waard zolang hij niets concreets zegt.

Ik geloof er ook echt helemaal niks van, Alonso gaat echt niet naar McLaren.