Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

NielsD

Straks is ie beter dan Seb!  ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Zulke berichten doen mij vermoeden dat Marko niet echt goed weet waarmee hij bezig is. Je mag gerust wat druk opvoeren om betere prestaties uit te loken maar dit lijkt gewoonweg op een of andere vorm van chantage...

Presteren of daar is de deur....

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Weet wel dat quote's ook wel is uit hun verband worden gerukt.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Citaat van: Maikel0230 op 03 september 2013 - 13:31:21
Zulke berichten doen mij vermoeden dat Marko niet echt goed weet waarmee hij bezig is. Je mag gerust wat druk opvoeren om betere prestaties uit te loken maar dit lijkt gewoonweg op een of andere vorm van chantage...

Presteren of daar is de deur....

Marko zegt vaak gekke dingen, maar nu lees ik niks geks. Hij geeft Ricciardo 3 tot 5 races om te wennen en dan moet hij presteren. Presteren is in dit geval regelmatig en veel punten scoren. Over races winnen, laat staan titels wordt nog niet gesproken. Het lijkt me niet meer dan logisch dat het allerbeste team van het moment van een talent met 2,5 jaar ervaring verwacht dat hij snel en veel punten pakt. Je moet wel realistisch ambitieuze doelen stellen.

Fabian

Als je naar Red Bull gaat zul je moeten presteren. Zo simpel is het.

Sphinx

Citaat van: Maikel0230 op 03 september 2013 - 13:31:21
Zulke berichten doen mij vermoeden dat Marko niet echt goed weet waarmee hij bezig is. Je mag gerust wat druk opvoeren om betere prestaties uit te loken maar dit lijkt gewoonweg op een of andere vorm van chantage...

Presteren of daar is de deur....

Helaas is dat precies het conflictmodel waar RBR mee werkt. Iedereen wordt even rot behandeld, en de een lukt het wel om daar mee om te gaan (Vettel, Ricciardo) en de ander niet (Williamson, Hartley, Wickens)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Gerard

Die Marko is net zo zuur als hij eruit ziet! Wat een naar mannetje....

Maar ja, zoals mijn dochter altijd zegt... Karma will get him, sooner or later ;D

Maikel0230

Het is normaal dat hij roept dat Ricciardo moet presteren, maar laat die jongen zich eerst eens een jaar inwerken, hij is al langer lid van de Red Bull familie maar wat demotjes en een paar YDT maken je nog niet vertrouwd met een team. Ik vind dat Marko compleet verkeerd omgaat met zijn pupillen. Hij duwt ze tot het uiterste en als hij dan niet tevreden is laat hij ze vallen als een blok, geloof maar nu dat Webber weg is, dat Marko zich nog meer gaat bemoeien. Ik denk dat als Ricciardo het volgend jaar moeilijk heeft, Marko hem net gaat laten vallen, net zoals de rest.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Hij heeft een contract voor een aantal jaar begrijp ik, dus de tijd krijgt hij wel. Het is prima wat Marko doet. Even wennen, maar wel gewoon punten pakken ivm de contstructeurstitel. Niemand heeft het over de rijderstitel of zelfs over races winnen Marko zegt helemaal niks raar en doet dit uitstekend.

En hoezo laat Marko hem zomaar vallen? Hij steunt Ricciardo al jaren, maar nu zou hij hem zomaar laten vallen? Met alle respect maar ik vind dat er soms heel raar naar Marko gekeken wordt. Natuurlijk brult hij wel eens rare dingen, dat vind ik ook, maar die man weet echt wel om te gaan met (jonge) rijders en weet veel, zo niet alles, over het opleiden van coureurs.

Wings

Citaat van: Maikel0230 op 03 september 2013 - 16:00:33
Het is normaal dat hij roept dat Ricciardo moet presteren, maar laat die jongen zich eerst eens een jaar inwerken, hij is al langer lid van de Red Bull familie maar wat demotjes en een paar YDT maken je nog niet vertrouwd met een team. Ik vind dat Marko compleet verkeerd omgaat met zijn pupillen. Hij duwt ze tot het uiterste en als hij dan niet tevreden is laat hij ze vallen als een blok, geloof maar nu dat Webber weg is, dat Marko zich nog meer gaat bemoeien. Ik denk dat als Ricciardo het volgend jaar moeilijk heeft, Marko hem net gaat laten vallen, net zoals de rest.

Aparte uitspraak. Marko heeft de hand uitgestoken en zo vertrouwen in Ricciardo uitgesproken. Ik ben verbaasd dat ook nu mensen [algemeen] daar een negatief kaartje aan vastprikken.

Franky R.

Citaat van: Wings op 03 september 2013 - 21:44:01
Citaat van: Maikel0230 op 03 september 2013 - 16:00:33
Het is normaal dat hij roept dat Ricciardo moet presteren, maar laat die jongen zich eerst eens een jaar inwerken, hij is al langer lid van de Red Bull familie maar wat demotjes en een paar YDT maken je nog niet vertrouwd met een team. Ik vind dat Marko compleet verkeerd omgaat met zijn pupillen. Hij duwt ze tot het uiterste en als hij dan niet tevreden is laat hij ze vallen als een blok, geloof maar nu dat Webber weg is, dat Marko zich nog meer gaat bemoeien. Ik denk dat als Ricciardo het volgend jaar moeilijk heeft, Marko hem net gaat laten vallen, net zoals de rest.

Aparte uitspraak. Marko heeft de hand uitgestoken en zo vertrouwen in Ricciardo uitgesproken. Ik ben verbaasd dat ook nu mensen [algemeen] daar een negatief kaartje aan vastprikken.


Het gaat IMHO om het korte termijn dat Marko heeft gesteld...3 tot 5 races om te wennen. Ik hoop dat Daniel ook die ruimte krijgt. Maar raar is het wel om dit te zeggen, als Ricciardo een contract voor 3 jaar heeft getekend.


Wat als Daniel na 5 races nog sukkelt met de auto? Stel dat RBR volgend jaar net zo'n seizoen heeft als McLaren nu? Dan kun je je nieuweling dat nauwelijks aanrekenen.


IMHO.

0634

Hij zegt ook niet dat ie daarna de zeges aaneen moet rijgen of Vettel om de oren moet rijden. Wel dat er gewoon punten gepakt moeten worden. Dat lijkt mij volkomen normaal bij een topteam.

Denk aan McLaren en Perez. Het team begon na het matige begin van Perez dit jaar ook openlijk te mekkeren en druk te vergroten. Dat hoort ook bij een topteam, he.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 04 september 2013 - 21:06:14
Hij zegt ook niet dat ie daarna de zeges aaneen moet rijgen of Vettel om de oren moet rijden. Wel dat er gewoon punten gepakt moeten worden. Dat lijkt mij volkomen normaal bij een topteam.

Denk aan McLaren en Perez. Het team begon na het matige begin van Perez dit jaar ook openlijk te mekkeren en druk te vergroten. Dat hoort ook bij een topteam, he.
Klopt, maar laat McLaren nu net de plank flink mis te hebben geslagen qua auto...

Edwin90

Dat pakte Perez de races daarna trouwens goed op! ;D

0634

Citaat van: Franky R. op 04 september 2013 - 21:43:03
Citaat van: Jeroen op 04 september 2013 - 21:06:14
Hij zegt ook niet dat ie daarna de zeges aaneen moet rijgen of Vettel om de oren moet rijden. Wel dat er gewoon punten gepakt moeten worden. Dat lijkt mij volkomen normaal bij een topteam.

Denk aan McLaren en Perez. Het team begon na het matige begin van Perez dit jaar ook openlijk te mekkeren en druk te vergroten. Dat hoort ook bij een topteam, he.
Klopt, maar laat McLaren nu net de plank flink mis te hebben geslagen qua auto...
Maar dat staat daar los van. Je kan van een rijder dan nog steeds verwachten dat hij maximaliseert.