Round 7: Grand Prix Du Canada, Montreal

Gestart door Super Seb, 02 juni 2013 - 09:25:46

« vorige - volgende »

Zien we opnieuw een Mercedes winnen of toch.........

Alonso
Massa
Vettel
Webber
Kimi
Grosjean
Button
Perez
Rosberg
Hamilton

Edwin90


robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 08 juni 2013 - 19:45:29
"Massa the crashkid"-hype in 3, 2, 1...

ja inderdaad. Massa die nu nog eens crasht in een ferrari die niet vooruit te branden is in regenomstandigheden.
De scuderia heeft echt niet de snelheid als het nat is, redbull daarentegen is dan weer de betere in de regen. Ik zie het gaan tussen vettel en hamilton voor de pole, en ik denk dat vettel aan het langste eind trekt

Jehoentelaar

Ik bedoel meer dat nu iemand wat crashes achter elkaar heeft, er wel weer een hype zal losbranden dat de coureur in kwestie er niks van kan. Maar soit.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 08 juni 2013 - 19:57:23
Ik bedoel meer dat nu iemand wat crashes achter elkaar heeft, er wel weer een hype zal losbranden dat de coureur in kwestie er niks van kan. Maar soit.

aahja, idd, nu zal men weer zeggen, dat hij beter zou vertrekken bij ferrari. Dat hij geen talent meer heeft en bla bla bla...

en ja, zoals gezegd, vettel op pole, en alonso op p6. Wie weet kan alonso op het podium geraken, maar vettel zal wellicht de overwinning behalen

0634

Wellicht. Wellicht niet. Alonso behaald zelden poles, winnen doet hij veel vaker. Vettel heeft de beste kans, maar morgen wordt het naw droog. En dan verwacht ik een snelle (re) Ferrari. Maar, spannend zal het best worden.

robbert

Citaat van: Jeroen op 08 juni 2013 - 20:18:59
Wellicht. Wellicht niet. Alonso behaald zelden poles, winnen doet hij veel vaker. Vettel heeft de beste kans, maar morgen wordt het naw droog. En dan verwacht ik een snelle (re) Ferrari. Maar, spannend zal het best worden.
ja, als het droog is, dan zie ik alonso wel opschuiven, maar vanop de 6de startplaats is een overwinning moeilijk. En zeker als Vettel daar vooraan staat, hij zal proberen voorsprong te nemen, en zo naar de overwinning rijden. Alonso moet daarentegen enkele wagens proberen voorbij te geraken. En Bottas zit daartussen, dus die kan het veld wat ophouden, dus wordt zowiezo moeilijk om naar de overwinning te rijden. Alonso zal mogen blij zijn met een podiumplaats


Maikel0230

Het lot van de race zal wedermaal in de handen liggen van de weergoden en van.....natuurlijk.....de banden. P6 kan moeilijk worden voor Alonso maar als hij P4 ligt in de eerste bocht zie ik het nog lukken. De lange runs van Ferrari zagen er goed uit maar die van Red Bull ook, ben benieuwd mocht het morgen wat warmer zijn nog zo zijn.

Als het droog is zie ik Bottas vallen als een steen. Mocht dat niet zo zijn, alvast chapeau. Het wordt alvast een race om zich in de kijker te werken. Sneu voor Maldonado? Nee niet echt  ;D. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de zilverpeilen, droog = wegzakken. Het beste wat eigenijk zou kunnen gebeuren is Hamilton P1 in bocht 1. Dan kan 'fingerboy' er niet mee wegwandelen in zijn eigen stijl.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: robbert op 08 juni 2013 - 20:45:37
Citaat van: Jeroen op 08 juni 2013 - 20:18:59
Wellicht. Wellicht niet. Alonso behaald zelden poles, winnen doet hij veel vaker. Vettel heeft de beste kans, maar morgen wordt het naw droog. En dan verwacht ik een snelle (re) Ferrari. Maar, spannend zal het best worden.
ja, als het droog is, dan zie ik alonso wel opschuiven, maar vanop de 6de startplaats is een overwinning moeilijk. En zeker als Vettel daar vooraan staat, hij zal proberen voorsprong te nemen, en zo naar de overwinning rijden. Alonso moet daarentegen enkele wagens proberen voorbij te geraken. En Bottas zit daartussen, dus die kan het veld wat ophouden, dus wordt zowiezo moeilijk om naar de overwinning te rijden. Alonso zal mogen blij zijn met een podiumplaats

In Canada kan je goed inhalen, he. Dus ik zie toch gewoon een spannende race in het verschiet liggen.


Gerard

Mooi resultaat van Bottas!! Erg knap!
En Mc Laren verzuipt weer in de "drizzle van Canada :("
Verwacht, en hoop, een mooie race! :)

robbert

Citaat van: Maikel0230 op 08 juni 2013 - 21:20:47
Het lot van de race zal wedermaal in de handen liggen van de weergoden en van.....natuurlijk.....de banden. P6 kan moeilijk worden voor Alonso maar als hij P4 ligt in de eerste bocht zie ik het nog lukken. De lange runs van Ferrari zagen er goed uit maar die van Red Bull ook, ben benieuwd mocht het morgen wat warmer zijn nog zo zijn.

Als het droog is zie ik Bottas vallen als een steen. Mocht dat niet zo zijn, alvast chapeau. Het wordt alvast een race om zich in de kijker te werken. Sneu voor Maldonado? Nee niet echt  ;D. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de zilverpeilen, droog = wegzakken. Het beste wat eigenijk zou kunnen gebeuren is Hamilton P1 in bocht 1. Dan kan 'fingerboy' er niet mee wegwandelen in zijn eigen stijl.

inderdaad, de longruns van redbull zijn ook goed, dus daar heeft vettel een groot voordeel. Alonso zal moeten knokken om te winnen. Dus hij zal moeten blij zijn met een podiumplaats. De ferrari is niet goed in koude en regenomstandigheden, en er bestaat een regenkans. We zullen zien wat er zal gebeuren, maar ik zet mijn geld alvast op vettel. Die heeft de beste papieren en weet goed te kunnen wegrijden in het begin

Fabian


0634

Inderdaad, de man van de zaterdag. Heel knap hoor, van Bottas. Mocht het zondag droog zijn, zal hij ongetwijfeld om de oren worden gereden, maar dit heeft ie toch maar mooi geflikt.

Jehoentelaar

De regenkans is de hele dag niet hoger dan zo'n 10%, aldus Weather.com.