Round 4: Bahrain International Circuit

Gestart door Super Seb, 16 april 2013 - 14:55:03

« vorige - volgende »

GP Bahrain 2013 - Wie gaat er met de zege vandoor?

Alonso
9 (39.1%)
Massa
1 (4.3%)
Vettel
5 (21.7%)
Webber
1 (4.3%)
Hamilton
1 (4.3%)
Rosberg
0 (0%)
Kimi
6 (26.1%)
Grosjean
0 (0%)
Button
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

rafael25


Franky R.

Citaat van: rafael25 op 21 april 2013 - 15:55:55
Zelfde podium als vorig jaar??? ??? ???
Yup, alleen hadden we toen verschillende winnaars. Nu niet, helaas...

Franky R.

Grappig om te zien bij Lotus dat ze van dat spul zuipen. Natuurlijk, omdat er geen alcohol in zit?  :P :P :P


;)

rafael25


Fabian

Zo heb er snel een blogje over kunnen schrijven. Race werd wel beter na verloop van tijd. Jammer van Alonso. Denk dat hij vandaag als enige in staat was geweest om het Vettel een beetje moeilijk te maken.

Edwin90

Achter Vettel toch wel een gave race hoor! Jammer van Alonso want wellicht dat hij mee kon met Vettel.  Goeie harde gevechten gezien.

En de quote van Jeroen! Haha, ik heb even terug gespoeld want ik hoorde niet precies waar hij het over had. Bleek Hamilton te zijn.

rafael25

Vettel was iets te dominant vandaag. In de eerste ronden speelde hij met groots gemak met Rosberg. Daarna zag de rest Vettel pas weer terug na de finish. :)

0634

Citaat van: rafael25 op 21 april 2013 - 16:20:53
Vettel was iets te dominant vandaag. In de eerste ronden speelde hij met groots gemak met Rosberg. Daarna zag de rest Vettel pas weer terug na de finish. :)
En als je dan ziet wat Webber met dezelfde auto uit vreet... :o

Edwin90

#173
Overigens, Alonso draaide wel zijn eigen race een beetje de nek om door DRS te gebruiken op (notabene) een Marussia. Aan de stand van de vleugel te zien bij het eerste defect zag je al wel dat de vleugel gewoon kapot was. Had Ferrari ook moeten zien en doorgeven.

Na zijn eerste stop met de vleugel had hij namelijk niet veel verloren aangezien de rest twee ronden later naar de pits ging.

-edit- VERDORIE! DIT IS M'N 1000E POST ZIE IK NET!  :P

Super Seb

*confetti richting Edwin gooien doet* Mijlpaal!  8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.


Fabian


Edwin90


Fabian


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel