WTCC topic

Gestart door Edwin90, 24 maart 2013 - 11:59:15

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 28 mei 2014 - 20:54:10
:o :o

Ik ben nog nooit naar een Formule 1 race geweest maar heb wel al enkele races gezien op Zolder en Spa.

Ga trouwens dit weekend naar de WSR 3.5 kijken (en de F1 demo uiteraard van RB ;))

Geen tijd dit weekend helaas, want het is Fortarock in Nijmegen.  ;)

Sphinx

Citaat van: Maikel0230 op 28 mei 2014 - 20:54:10

Ga trouwens dit weekend naar de WSR 3.5 kijken (en de F1 demo uiteraard van RB ;))

check, ik ook
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Nou, we hebben het allemaal mis gehad. Ma heeft zowaar een race gewonnen zojuist.

Kootje

Citaat van: Perton op 08 juni 2014 - 13:47:27
Nou, we hebben het allemaal mis gehad. Ma heeft zowaar een race gewonnen zojuist.

Hmmm .... leuk voor je moeder.  :D

Maikel0230

Citaat van: Perton op 08 juni 2014 - 13:47:27
Nou, we hebben het allemaal mis gehad. Ma heeft zowaar een race gewonnen zojuist.

:o

:-X

:-\

...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Was dat zijn eerste deelname aan het WTCC? Zoiets zorgt toch ook wel voor een devaluatie van de reputatie van een kampioenschap, dat een coureur zonder noemenswaardig palmares bij zijn eerste deelname meteen succesvol is. Ook al rijdt hij in een Citroën rond.

NielsD

Citaat van: SDG op 08 juni 2014 - 16:32:08
Was dat zijn eerste deelname aan het WTCC? Zoiets zorgt toch ook wel voor een devaluatie van de reputatie van een kampioenschap, dat een coureur zonder noemenswaardig palmares bij zijn eerste deelname meteen succesvol is. Ook al rijdt hij in een Citroën rond.

Nadat hij de leiding had overgenomen was iedereen in de weer met Michelisz, die hield de boel op. Hij kon samen met Muller ongestoord wegrijden, snap alleen niet dat Muller niet dichterbij kwam.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Tja hij kan nu wel misschien Citroen onder druk zetten om hem nog meer te laten rijden, hij staat nu nog ingeschreven voor Belgie en de twee opeenvolgende races in China en wie weet zien we hem nog meer vanaf nu.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Kootje op 08 juni 2014 - 13:51:19
Citaat van: Perton op 08 juni 2014 - 13:47:27
Nou, we hebben het allemaal mis gehad. Ma heeft zowaar een race gewonnen zojuist.

Hmmm .... leuk voor je moeder.  :D
Ik zou niet graag marshal willen zijn bij een race waar zij aan meedoet.

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 08 juni 2014 - 16:24:14
Citaat van: Perton op 08 juni 2014 - 13:47:27
Nou, we hebben het allemaal mis gehad. Ma heeft zowaar een race gewonnen zojuist.

:o

:-X

:-\

...


Ja, ik moest het ook vier keer herlezen...Net wat SDG zegt; een flinke devaluatie van het WK, aan de andere kant heeft Qing Ma ons toch de mond gesnoerd?
:-X

Perton

Volgend jaar WTCC op de Nordschleife. Dat lijkt me bijzonder interessant!

gloudiesaurus

Gaaf! Dat wordt een hele mooi race, zeker na Macau.

Maar waarom terug naar de Nordschleife. De Formule 1 ging er ooit weg omdat het veel te gevaarlijk was.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Waarom? Omdat het mooi is ;) Ik ga er vanuit dat ze daar wel goede maatregelen voor nemen.

SDG

Citaat van: Perton op 19 juni 2014 - 19:32:14
Waarom? Omdat het mooi is ;) Ik ga er vanuit dat ze daar wel goede maatregelen voor nemen.

Als de 24 uren van de Nürburgring nog op de oude omloop rijdt, moet dat voor het WTCC ook wel kunnen.

Perton

Niet per se. Andere organisatie. FIA zal wat strengere veiligheidsregels hebben. Maar daar wordt nu blijkbaar aan voldaan.