WTCC topic

Gestart door Edwin90, 24 maart 2013 - 11:59:15

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 26 mei 2014 - 21:42:42
Volgende keer in Rusland kan de rest van het veld wel met een citroen vechten aangezien Ma Qing Hua aan de start zal komen met de vierde wagen.

Das nou niet bepaald een supercoureur...

Was dat de HRT held?  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Onder andere. Ook vorig jaar met veel bombarie aangekondigd als testcoureur van Caterham en vervolgens na het eerste GP2-raceweekend de laan uitgestuurd.

Maikel0230

Omdat ie niet fit genoeg was om de race uit te rijden geloof ik?

Mooi voorteken voor wat Citroën te wachten staat.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Klopt, hij had moeite om de GP2 races uit te rijden, en een VT1 in de Formule 1 ging ook niet helemaal zoals het hoorde. Ben benieuwd wat hij er van maakt, en waarom Citroen zo iemand in wil zetten.  ???

Maikel0230

Ik heb zo'n klein vermoeden

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Ik denk dat het wat genuanceerder ligt dan puur geld. Ja, wel geld, maar aangezien je sinds vorig jaar een Asia Cup hebt waar ook een titel mee te verdienen is, vind ik het niet zo gek dat Citroën dit dan doet. Dan kan je je natuurlijk afvragen waarom ze dan niet voor een wat gerenommeerdere Japanse Super GT-coureur ofzo kiezen. Uiteindelijk denk ik dat geld inderdaad de doorslag heeft gegeven, maar het feit dát ze een Aziatische rijder hebben ingehuurd, vind ik volkomen logisch.

-edit- vergeet ook niet dat Marco Wittmann een belabberde singleseater-coureur was tot hij een keer goed presteerde in een mager startveld. Hij pakte pas geleden nog zijn eerste DTM-zege. Dus ik laat me nog graag positief verrassen door onze Chinees. Maar ik ben het met jullie eens dat hij voornamelijk voor het geld is gekozen.

SDG

Ik was er eigenlijk wat op uitgekeken, dat WTCC, maar ik denk dat ik toch eens zelf ga zien wanneer ze volgende maand op Spa komen rijden. Geraak ik daar eindelijk ook eens - ik weet het, voor veel mensen hier zal dit wellicht schokkend overkomen, maar ik ben dus nog nooit van mijn leven in Spa geweest...  :-X

Franky R.

Citaat van: SDG op 28 mei 2014 - 12:35:45
Ik was er eigenlijk wat op uitgekeken, dat WTCC, maar ik denk dat ik toch eens zelf ga zien wanneer ze volgende maand op Spa komen rijden. Geraak ik daar eindelijk ook eens - ik weet het, voor veel mensen hier zal dit wellicht schokkend overkomen, maar ik ben dus nog nooit van mijn leven in Spa geweest...  :-X


Inderdaad schokkend!!! :o


;) ;) ;)

Kootje

Schokkend?

Schandalig bedoel je. :P

SDG

Citaat van: Franky R. op 28 mei 2014 - 12:40:40
Inderdaad schokkend!!! :o



;) ;) ;)

Circuit de Catalunya of Zandvoort daarentegen...  :)

Jehoentelaar

Twee races van negen rondjes. Doe geen moeite en rijd door naar de Nürburgring voor de 24H, of kom mij in actie zien als marshal met de DNRT in Zandvoort.

Sphinx

Ring 24h  ga ik dit jaar ook heen, voor een leuk aantal races op Spa kun je beter komend weekend gaan: World Series by Renault en aanverwanten
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

SDG

#178
Citaat van: Kootje op 28 mei 2014 - 12:55:10
Schokkend?

Schandalig bedoel je. :P

Ik ben er nog nooit naar een race gaan kijken, maar ik heb wel ooit zelf al eens op een stukje van het circuit met mijn eigen auto gereden, telt dat ook mee?  ;)

Maikel0230

 :o :o

Ik ben nog nooit naar een Formule 1 race geweest maar heb wel al enkele races gezien op Zolder en Spa.

Ga trouwens dit weekend naar de WSR 3.5 kijken (en de F1 demo uiteraard van RB ;))

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25