De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Kootje op 26 maart 2013 - 16:48:19
Citaat van: Franky R. op 26 maart 2013 - 16:42:46
Wil niet vervelend doen, maar welke succes...? ???

;D

Dacht ik dus ook.  ;D

Nou ja, hij is de 1sec wereldkampioen van 2008, wat sowieso een sterk seizoen van hem was.
Hij is nu toch al 8 jaar Ferrari-coureur, met 11 zeges en 15 poles. Geen Schumacher, maar zeker niet onsuccesvol te noemen.

Kootje

Oooh .... begrijp me niet verkeerd hoor, er zijn er zat die minder gepresteerd hebben, maar om van die successsen naast de schoenen te gaan lopen .... hmmmm ..... daarvoor vind ik ze toch wat magertjes. Gelukkig denkt Felipe daar volgens Niéls net zo over. Ik hou persoonlijk nog 'n slag om de arm.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 26 maart 2013 - 18:37:08
Oooh .... begrijp me niet verkeerd hoor, er zijn er zat die minder gepresteerd hebben, maar om van die successsen naast de schoenen te gaan lopen .... hmmmm ..... daarvoor vind ik ze toch wat magertjes. Gelukkig denkt Felipe daar volgens Niéls net zo over. Ik hou persoonlijk nog 'n slag om de arm.
iemand kan zelfs naast zn schoenen lopen zonder ook maar enig succes te hebben behaald. Daar gaat het net om, je zelf beter inschatten dan je daadwerkelijk bent. Voor iedereen die naast zn schoenen loopt is het succes te magertjes!!!

Kootje

uiteraard, maar van 'n 3-voudig WK kan ik het eerder begrijpen als van 'n 2e rijder die 'n handvol succesjes heeft behaald
het blijft misplaatste arrogantie, maar toch .....

0634

Citaat van: Franky R. op 26 maart 2013 - 16:42:46
Citaat van: Ńiels op 26 maart 2013 - 16:19:24
Citaat van: Jeroen op 26 maart 2013 - 12:16:22
Ooo, dat gun ik hem zeker. Eén van de aardigste, en normaalste, jongens op de grid.
En iemand waarbij het succes niet naar zijn bol is gestegen (al doel je daar allicht ook wel op).
Wil niet vervelend doen, maar welke succes...? ???  Ik vond Massa nogal irritant na 2008 met zijn complottheorieën.

Welk succes? De man heeft toch echt 11 races gewonnen. Dan ben je geen pipootje hoor. Dan ben je gewoon een succesvol autocoureur.

Jehoentelaar

Citaat van: Fabian op 26 maart 2013 - 17:13:28
Citaat van: Franky R. op 26 maart 2013 - 17:09:05
Citaat van: Jehoentelaar op 26 maart 2013 - 17:01:42
Is maar wat je opvat als 'succes'. Sommige coureurs krijgen al praatjes voor ze goed en wel zijn gesettled in de Formule 1 (en op zich vind ik dat ook al een behoorlijke prestatie, F1 halen, dus dat zou je ook als succes kunnen beschouwen).
Met jouw opvatting zal Fabian blij zijn...Je weet wel, die fan van Narain Kartikeyan... :P
;)
Daar ben ik uiterst content mee!
Haha tja, van de vele honderden autocoureurs die een gooi doen naar een glorieuze carrière zijn er maar een paar die uiteindelijk succesvol genoeg zijn om de Formule 1 te halen. Dat vind ik een knappe prestatie. 8)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 maart 2013 - 21:37:30
Citaat van: Franky R. op 26 maart 2013 - 16:42:46
Citaat van: Ńiels op 26 maart 2013 - 16:19:24
Citaat van: Jeroen op 26 maart 2013 - 12:16:22
Ooo, dat gun ik hem zeker. Eén van de aardigste, en normaalste, jongens op de grid.
En iemand waarbij het succes niet naar zijn bol is gestegen (al doel je daar allicht ook wel op).
Wil niet vervelend doen, maar welke succes...? ???  Ik vond Massa nogal irritant na 2008 met zijn complottheorieën.

Welk succes? De man heeft toch echt 11 races gewonnen. Dan ben je geen pipootje hoor. Dan ben je gewoon een succesvol autocoureur.
haphaphapperdehap.... ;D ;D ;D
;)
Ja, je hebt gelijk. Een hoop coureurs die de F1 gehaald hebben zouden ervoor tekenen..Alleen jammer dat zijn laatste drie teamgenoten een tikje succesvoller waren. :P

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 26 maart 2013 - 22:57:05
Haha tja, van de vele honderden autocoureurs die een gooi doen naar een glorieuze carrière zijn er maar een paar die uiteindelijk succesvol genoeg zijn om de Formule 1 te halen. Dat vind ik een knappe prestatie. 8)

Dat succes kun je kopen, daar is niets knaps aan.

Wings

Vind ik wel erg kort door de bocht. De mannen die door inversteerders worden geplaatst, worden niet geplaatst vanwege hun blauwe ogen en blonde haren.

Kootje

Tuurlijk niet, weet ik ook wel. Maar uiteindelijk is geld wel de doorslaggevende factor. Zonder dat geld hadden ze de F1 niet gehaald. Ik kan het jezelf inkopen en op die manier de F1 bereiken dus niet als succes zien.

Wings

Als je op dit level wilt racen zul je moeten inversteren. Dat betekent jezelf continue bewijzen op het grijs. Alleen dan prikkel je inversteerders en kun je doorgroeien. Zo zwart-wit als jij het neerzet is het niet, McGregor staat echt niet op mijn deur te kloppen met de vraag of ik morgen bij Caterham wil instappen... Bovendien redt niemand het zonder zak geld. Zelfs Hamilton werd gesponsord. McLaren (youngdrivers) zorgde dat hij kon racen. Om de Formule 1 te halen zul je dus echt wel aan die hoepel moeten kunnen draaien. Geld alleen is niet afdoende. Dat het een rol speelt, soit.

0634

Citaat van: Franky R. op 27 maart 2013 - 02:44:05
Citaat van: Jeroen op 26 maart 2013 - 21:37:30
Citaat van: Franky R. op 26 maart 2013 - 16:42:46
Citaat van: Ńiels op 26 maart 2013 - 16:19:24
Citaat van: Jeroen op 26 maart 2013 - 12:16:22
Ooo, dat gun ik hem zeker. Eén van de aardigste, en normaalste, jongens op de grid.
En iemand waarbij het succes niet naar zijn bol is gestegen (al doel je daar allicht ook wel op).
Wil niet vervelend doen, maar welke succes...? ???  Ik vond Massa nogal irritant na 2008 met zijn complottheorieën.

Welk succes? De man heeft toch echt 11 races gewonnen. Dan ben je geen pipootje hoor. Dan ben je gewoon een succesvol autocoureur.
haphaphapperdehap.... ;D ;D ;D
;)
Ja, je hebt gelijk. Een hoop coureurs die de F1 gehaald hebben zouden ervoor tekenen..Alleen jammer dat zijn laatste drie teamgenoten een tikje succesvoller waren. :P

Er zijn er die alleen al naast hun schoenen gaan lopen omdat ze F1 rijden (Verstappen had daar wel eens last van), dus als je dan ook nog eens zo'n aantal races wint is dat helemaal niet moeilijk om te doen.

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 27 maart 2013 - 06:20:06
Citaat van: Jehoentelaar op 26 maart 2013 - 22:57:05
Haha tja, van de vele honderden autocoureurs die een gooi doen naar een glorieuze carrière zijn er maar een paar die uiteindelijk succesvol genoeg zijn om de Formule 1 te halen. Dat vind ik een knappe prestatie. 8)

Dat succes kun je kopen, daar is niets knaps aan.
Als ik dertig miljoen heb en geen race-ervaring kan ik kopen wat ik wil, in de F1 komen doe ik niet (los van superlicenties en dat soort bureaucratie). Hoeveel geld je ook hebt, je zal toch enigszins moeten kunnen sturen.

Vieze baas

#208
vrijdagtraining kan je sws meepakken dan. Was toen toch zon gekke Hongaar die voor Minardi mocht rijden??


Wings

"Guys, I'm coming in, I'm having too much grip!" ;D