De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2013 - 22:54:32
Ik heb het niet over anderen, ik heb het over Massa. Volgens velen rijdt hij namelijk in een wagen die even goed is als de Red Bull. De anderen rijden daar niet in. Matig optreden dus.
Tja, als je zag waar Massa was gestart...Alleen door de domme manier waarop Ferrari Alonso liet doorrijden, hoor je ze niet meer over Massa. :P

0634

Massa heeft een hoog knuffelbeer gehalte en is gewoon een snelle rijder en maakt weinig fouten. Maar hij kan na al die jaren nog steeds niet racen. Loopt alles niet op rolletjes, zakt hij gewoon weg naar een bedenkelijk niveau en kan hij zich maar zelden onderscheiden. Dat was nu ook weer zo.

KVDracer

Ik vind dat Massa zich nog redelijk hersteld heeft in de race. Als je zag hoe slecht hij gestart was en hij is uiteindelijk toch nog vijfde geworden, ondanks dat hij een hele race aan het vechten was voor een plaats. Mss dat Ferrari met hun afstelling eerder op regenweer gegokt hebben dan op droogweer. Maar ik kan dit jaar eigenlijk niet echt zeggen dat Massa ergens iets fout gedaan heeft of niet vooruit te branden is.

Vieze baas

Massa rijdt prima dit seizoen. 2-0 in kwalificatie. In australie deed ie prima met alonso mee in de race en in sepang een moeilijk begin maar haalde aan het eind nog redelijk wat in. Staat toch boven alonso in de wk stand

0634

Citaat van: KVDracer op 26 maart 2013 - 10:22:18
Ik vind dat Massa zich nog redelijk hersteld heeft in de race. Als je zag hoe slecht hij gestart was en hij is uiteindelijk toch nog vijfde geworden, ondanks dat hij een hele race aan het vechten was voor een plaats. Mss dat Ferrari met hun afstelling eerder op regenweer gegokt hebben dan op droogweer. Maar ik kan dit jaar eigenlijk niet echt zeggen dat Massa ergens iets fout gedaan heeft of niet vooruit te branden is.
Die laatste twee dingen zeg ik ook niet. Het enige dat ik zeg is dat ik vind dat hij een i.m.o. teleurstellend optreden had waarin hij niet echt de vermeende potentie uit de wagen wist te halen.

KVDracer

Citaat van: Jeroen op 26 maart 2013 - 11:21:25
Citaat van: KVDracer op 26 maart 2013 - 10:22:18
Ik vind dat Massa zich nog redelijk hersteld heeft in de race. Als je zag hoe slecht hij gestart was en hij is uiteindelijk toch nog vijfde geworden, ondanks dat hij een hele race aan het vechten was voor een plaats. Mss dat Ferrari met hun afstelling eerder op regenweer gegokt hebben dan op droogweer. Maar ik kan dit jaar eigenlijk niet echt zeggen dat Massa ergens iets fout gedaan heeft of niet vooruit te branden is.
Die laatste twee dingen zeg ik ook niet. Het enige dat ik zeg is dat ik vind dat hij een i.m.o. teleurstellend optreden had waarin hij niet echt de vermeende potentie uit de wagen wist te halen.

Ik had na zijn 2e startplaats ook op meer gehoopt. Maar soms heb je van die races waar niet alles uit te halen valt zeker. Ik hoop gewoon dat hij dit jaar nog eens een overwinning behaalt. Dat zou wel mooi zijn.

0634

Ooo, dat gun ik hem zeker. Eén van de aardigste, en normaalste, jongens op de grid.

Niels_

Citaat van: Jeroen op 26 maart 2013 - 12:16:22
Ooo, dat gun ik hem zeker. Eén van de aardigste, en normaalste, jongens op de grid.
En iemand waarbij het succes niet naar zijn bol is gestegen (al doel je daar allicht ook wel op).

Franky R.

Citaat van: Ńiels op 26 maart 2013 - 16:19:24
Citaat van: Jeroen op 26 maart 2013 - 12:16:22
Ooo, dat gun ik hem zeker. Eén van de aardigste, en normaalste, jongens op de grid.
En iemand waarbij het succes niet naar zijn bol is gestegen (al doel je daar allicht ook wel op).
Wil niet vervelend doen, maar welke succes...? ???  Ik vond Massa nogal irritant na 2008 met zijn complottheorieën.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 26 maart 2013 - 16:42:46
Wil niet vervelend doen, maar welke succes...? ???

;D

Dacht ik dus ook.  ;D

Jehoentelaar

Is maar wat je opvat als 'succes'. Sommige coureurs krijgen al praatjes voor ze goed en wel zijn gesettled in de Formule 1 (en op zich vind ik dat ook al een behoorlijke prestatie, F1 halen, dus dat zou je ook als succes kunnen beschouwen).

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 26 maart 2013 - 17:01:42
Is maar wat je opvat als 'succes'. Sommige coureurs krijgen al praatjes voor ze goed en wel zijn gesettled in de Formule 1 (en op zich vind ik dat ook al een behoorlijke prestatie, F1 halen, dus dat zou je ook als succes kunnen beschouwen).
Met jouw opvatting zal Fabian blij zijn...Je weet wel, die fan van Narain Kartikeyan... :P
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 26 maart 2013 - 17:09:05
Citaat van: Jehoentelaar op 26 maart 2013 - 17:01:42
Is maar wat je opvat als 'succes'. Sommige coureurs krijgen al praatjes voor ze goed en wel zijn gesettled in de Formule 1 (en op zich vind ik dat ook al een behoorlijke prestatie, F1 halen, dus dat zou je ook als succes kunnen beschouwen).
Met jouw opvatting zal Fabian blij zijn...Je weet wel, die fan van Narain Kartikeyan... :P
;)
Daar ben ik uiterst content mee!

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 26 maart 2013 - 16:48:19
Citaat van: Franky R. op 26 maart 2013 - 16:42:46
Wil niet vervelend doen, maar welke succes...? ???

;D

Dacht ik dus ook.  ;D
11 overwinningen, 35 podia, 14 pole's

Wings

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2013 - 22:54:32
Ik heb het niet over anderen, ik heb het over Massa. Volgens velen rijdt hij namelijk in een wagen die even goed is als de Red Bull. De anderen rijden daar niet in. Matig optreden dus.

Anderen worstelen ook met banden en kunnen daarom, net als Massa, zichzelf niet onderscheiden van de rest. Resultaat gericht is het mager maar als je bedenkt dat hij kortstondig laatste reed, zich in verkeer bevond met slicks op een -nog- niet droge baan rijdt hij respectievelijk. Maar de link naar anderen is niet gebaseerd op de auto maar situatie gericht en op omstandigheden.