Het grote pre-season wintertest topic 2013

Gestart door Enzo, 10 december 2012 - 22:21:48

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Enzo op 12 december 2012 - 20:16:39
Citaat van: Fabian op 12 december 2012 - 20:08:19
Citaat van: Racing t pintje op 12 december 2012 - 19:01:15
Nog meer mensen naar de laatste test sessie in barcelona
Wij gaan koment jaar ook weer , is zeker aan te raden om als f1 fan hier eens naar toe te gaan
Hmm. Zat er wel aan te denken, maar ga waarschijnlijk naar Monza.

Staat ook hoog op mijn lijstje, is iemand hier op de Pits daar al eens geweest?
Ik wilde vorig jaar al gaan, maar had toen andere dingen aan mijn hoofd met opleiding en dergelijke. Dit jaar wil ik zeker gaan.

Enzo

Citaat van: Fabian op 12 december 2012 - 20:22:26
Citaat van: Enzo op 12 december 2012 - 20:16:39
Citaat van: Fabian op 12 december 2012 - 20:08:19
Citaat van: Racing t pintje op 12 december 2012 - 19:01:15
Nog meer mensen naar de laatste test sessie in barcelona
Wij gaan koment jaar ook weer , is zeker aan te raden om als f1 fan hier eens naar toe te gaan
Hmm. Zat er wel aan te denken, maar ga waarschijnlijk naar Monza.

Staat ook hoog op mijn lijstje, is iemand hier op de Pits daar al eens geweest?
Ik wilde vorig jaar al gaan, maar had toen andere dingen aan mijn hoofd met opleiding en dergelijke. Dit jaar wil ik zeker gaan.

You tube staat vol met mooie amateur beelden van het circuit. Er zijn veel goede tribunes lekker dicht op de baan.  8)

Fabian

Citaat van: Enzo op 12 december 2012 - 20:23:59
Citaat van: Fabian op 12 december 2012 - 20:22:26
Citaat van: Enzo op 12 december 2012 - 20:16:39
Citaat van: Fabian op 12 december 2012 - 20:08:19
Citaat van: Racing t pintje op 12 december 2012 - 19:01:15
Nog meer mensen naar de laatste test sessie in barcelona
Wij gaan koment jaar ook weer , is zeker aan te raden om als f1 fan hier eens naar toe te gaan
Hmm. Zat er wel aan te denken, maar ga waarschijnlijk naar Monza.

Staat ook hoog op mijn lijstje, is iemand hier op de Pits daar al eens geweest?
Ik wilde vorig jaar al gaan, maar had toen andere dingen aan mijn hoofd met opleiding en dergelijke. Dit jaar wil ik zeker gaan.

You tube staat vol met mooie amateur beelden van het circuit. Er zijn veel goede tribunes lekker dicht op de baan.  8)
Pffff. Daar word ik nu al vrolijk van. Balen dat ik Teamboss niet heb gewonnen!!!!!!!!!

Jehoentelaar

Schijnt dat je aan de binnenkant bij de eerste chicane een leuk zicht hebt (als die tribune daar nog staat).

Folkert

Word op zich wel een belangrijke winter. Red Bull zou volgend jaar als 3de team ooit meer dan 3 op volgende jaren het dominante team kunnen worden. (3 op 1 volgende titles voor zowel constructeur als rijder.)
Mclaren: 1988-1991
Ferrari: 2000-2004.

Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Het zal m.i. weer een jaar worden waarin alles dicht bij elkaar zit, geen grote wijzigingen. Iedereen sukkelt een beetje door op het 2012 ontwerp en alleen Merc zal iets nieuws proberen. Voor de rest is het wachten op 2014 voor een nieuwe rangorde. Maar dat maakt 2013 niet alleen een tussenjaar, maar ook een jaar dat andermaal heel spannend kan gaan worden, tussen Ferrari, RBR en Mac.

Figge

Kan niet wachten op 2013...
De winter is altijd een beetje stil en saai. Ik hoop dat er snel nieuwe auto's gepresenteerd gaan worden.
Hoop dat ook Lotus en Kimi standaard vooraan gaan meedoen!!
Een 2e titel voor Kimi lijkt mij een uitstekend plan om Vettel af te lossen...

Kootje

Aangezien ik niet verwacht dat Lewis volgend jaar voor zijn 2e op kan gaan vind ik Kimi idd 'n mooie optie.

0634

Button. Die heeft een grotere kans op een tweede titel dan Kimi, denk ik.

Folkert

Citaat van: Figge op 15 december 2012 - 10:30:40
Kan niet wachten op 2013...
De winter is altijd een beetje stil en saai. Ik hoop dat er snel nieuwe auto's gepresenteerd gaan worden.
Hoop dat ook Lotus en Kimi standaard vooraan gaan meedoen!!
Een 2e titel voor Kimi lijkt mij een uitstekend plan om Vettel af te lossen...
Kimi inderdaad, heeft een zeer goede terug keer in de F1 gehad. Wel dankzij een meer dan degelijke Lotus.

En denk inderdaad dat Button een zeer goede kans maakt op zijn 2de titel, moet de Mclaren wel betrouwbaar worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 15 december 2012 - 10:38:55
Button. Die heeft een grotere kans op een tweede titel dan Kimi, denk ik.

Denk ik ook, maar stiekem hoop ik toch op Kimi.
Button heeft voor mij afgedaan toen hij z'n contract met Williams niet meer wou nakomen. (en ja ... ik weet dat Williams hem dat ook flikte ;))

0634

McLaren moet idd betrouwbaarder worden en Lotus over de gehele linie gewoon iets sneller, zodat ze op eigen kracht races kunnen winnen. Dan doen Button en Kimi volop mee inderdaad. Samen met Alonso en Vettel. Zou leuk zijn!

Kootje

Tsja .... en dan nog kijken of Massa z'n hervonden vorm vast kan/mag houden, en of Webber z'n woorden waar kan maken.
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/webber-kan-vettel-nog-steeds-verslaan/
Maar ik ben vooral benieuwd hoe PĂ©rez het gaat doen, en of grosjean (mits hij bij Lotus blijft) z'n vorm van begin 2012 terug krijgt.

0634


Kootje

Citaat van: Jeroen op 15 december 2012 - 11:21:12
En naar Williams natuurlijk ;).

Uiteraard, maar daarvan zijn m'n verwachtingen bescheiden.
Als die zich tot 'n vaste waarde in de top 10 kunnen vestigen, ben ik voorlopig tevreden.