Het grote pre-season wintertest topic 2013

Gestart door Enzo, 10 december 2012 - 22:21:48

« vorige - volgende »

0634

Top 10 van de teams? Redden ze makkelijk! ;D


Matthijs

Volgens analyse van F1fanatic.co.uk was Williams op basis van pure snelheid het zesde team. Als Maldonado zijn snelheid kan combineren met rust in zijn bovenkamer en als Bottas meer kan laten zien dan Senna, dan gaan we wellicht een mooi seizoen 2013 tegemoet als Williams-liefhebbers!

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 17 december 2012 - 15:08:52
Volgens analyse van F1fanatic.co.uk was Williams op basis van pure snelheid het zesde team. Als Maldonado zijn snelheid kan combineren met rust in zijn bovenkamer en als Bottas meer kan laten zien dan Senna, dan gaan we wellicht een mooi seizoen 2013 tegemoet als Williams-liefhebbers!
Bottas zal sowieso meer laten zien dat Bruno Senna over 1 rondje. Wat hij doet over een volledige GP-afstand, met andere rijders om hem heen, is inderdaad afwachten.


Maar ik heb wel een goed gevoel over Bottas. Maldonado zal het lastig krijgen met deze Fin!

Racing t pintje

Citaat van: Fabian op 12 december 2012 - 20:22:26
Citaat van: Enzo op 12 december 2012 - 20:16:39
Citaat van: Fabian op 12 december 2012 - 20:08:19
Citaat van: Racing t pintje op 12 december 2012 - 19:01:15
Nog meer mensen naar de laatste test sessie in barcelona
Wij gaan koment jaar ook weer , is zeker aan te raden om als f1 fan hier eens naar toe te gaan
Hmm. Zat er wel aan te denken, maar ga waarschijnlijk naar Monza.

Staat ook hoog op mijn lijstje, is iemand hier op de Pits daar al eens geweest?
Ik wilde vorig jaar al gaan, maar had toen andere dingen aan mijn hoofd met opleiding en dergelijke. Dit jaar wil ik zeker gaan.

Is echt de moeite om naar toe te gaan , ben er afgelopen jaar geweest en ga komend jaar ook weer.
Bijna iedere tribune is geopend en voor slecht 60 euro mag je ook nog op de paddock komen  ;D

Fabian

Citaat van: Racing t pintje op 18 december 2012 - 01:16:13
Citaat van: Fabian op 12 december 2012 - 20:22:26
Citaat van: Enzo op 12 december 2012 - 20:16:39
Citaat van: Fabian op 12 december 2012 - 20:08:19
Citaat van: Racing t pintje op 12 december 2012 - 19:01:15
Nog meer mensen naar de laatste test sessie in barcelona
Wij gaan koment jaar ook weer , is zeker aan te raden om als f1 fan hier eens naar toe te gaan
Hmm. Zat er wel aan te denken, maar ga waarschijnlijk naar Monza.

Staat ook hoog op mijn lijstje, is iemand hier op de Pits daar al eens geweest?
Ik wilde vorig jaar al gaan, maar had toen andere dingen aan mijn hoofd met opleiding en dergelijke. Dit jaar wil ik zeker gaan.

Is echt de moeite om naar toe te gaan , ben er afgelopen jaar geweest en ga komend jaar ook weer.
Bijna iedere tribune is geopend en voor slecht 60 euro mag je ook nog op de paddock komen  ;D
Ooo. Dat is zeker nice. Bedankt voor de tip!

Fabian


Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/launch_mclaren_in_januari/

En McLaren volgt. Gaan drukken dagen worden eind januari/begin februari denk ik!

robbert

volgens mij zal ferrari het terug moeilijk krijgen in 2013. De problemen met hun windtunnel zijn nog altijd niet opgelost, en ze sluiten die nu tot eind augustus 2013. Ze gaan zolang die windtunnel van toyota gebruiken in keulen. Dus niet zo goed nieuws voor ferrari

Kootje

Wat is er mis met de Toyota wintunnel dan?

SanderD

Het zal waarschijnlijk beter gaan, nu ze wel betrouwbare resultaten krijgen.

Fabian

Citaat van: SanderAlonso op 22 december 2012 - 11:32:39
Het zal waarschijnlijk beter gaan, nu ze wel betrouwbare resultaten krijgen.
Ja dat lijkt mij ook. Beter een windtunnel die wel de juiste informatie geeft. Dan kun je in ieder geval dingen verbeteren.

gloudiesaurus

Raar eigenlijk dat Ferrari niet een paar honderd kilometer verder op van de Sauber - windtunnel gebruik maakt? De beste windtunnel in de F1? Sauber maakt ook gebruik van Ferrari motoren en is als vanouds een partner van het team...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 22 december 2012 - 19:50:01
Raar eigenlijk dat Ferrari niet een paar honderd kilometer verder op van de Sauber - windtunnel gebruik maakt? De beste windtunnel in de F1? Sauber maakt ook gebruik van Ferrari motoren en is als vanouds een partner van het team...

ja vind ik eigenlijk ook raar

Figge

Das toch niet gek...
Ik kan mij voorstellen dat Ferrari de zekerheid wil dat niemand anders dan zijzelf bij die info die de tunnel genereert kan komen.
Die kansen zijn een stuk waarschijnlijker in Keulen dan in Hinwil. Daarbij kunnen ze waarschijnlijk wanneer zij willen die tunnel gebruiken en hoeven dat niet af te stemmen met Sauber, waarvan het in de winter vrij aannemelijk is dat zij op veel dezelfde momenten die tunnel willen gebruiken. Ik zie alleen logistieke onhandigheid, maar op wat kilometers na is dat puntje er ook bij elke andere tunnel.
Ik zie de grootse uitdaging in augustus volgend jaar als zij hun eigen tunnel weer gaan gebruiken. Die zal weer 100% gelijk afgesteld moeten worden als die ze nu in Keulen gebruiken...