Het grote pre-season wintertest topic 2013

Gestart door Enzo, 10 december 2012 - 22:21:48

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Voor Alonso was het inderdaad Damon Hill, al was ik toen zo jong dat ik er nauwelijks meer iets van weet. Volgens mijn ouders was Hill ook vooral mijn favoriet omdat die naam het makkelijkst uit te spreken was voor kleuter Jehoentelaar. Tussen beide heren zat er inderdaad niks, maar die periode was maar vier jaar (Alonso reed in 2001 relatief ver achterop dus die was weinig in beeld, en dan krijg je dat als nog steeds jong jongetje niet echt mee). 8)

T.Nuvolari

Sinds Berger zijn helm aan de wilgen heeft gehangen heb ik geen favoriet meer. Hulkenberg bekoort me wel en Button, maar echt fan van iemand nee.

Super Seb

Citaat van: M@rc op 08 maart 2013 - 20:42:25
Sinds Berger zijn helm aan de wilgen heeft gehangen heb ik geen favoriet meer. Hulkenberg bekoort me wel en Button, maar echt fan van iemand nee.

Berger was inderdaad ook een hele sympathieke vent. Was je echt van niemand fan? Je profielfoto en handtekening doen anders vermoeden ;-)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

T.Nuvolari

Ik was een Senna fan, toen die stierf ben ik Berger gaan volgen. Nadien heb ik niet echt een rijder favoriet kunnen noemen, hoogstens sympathie voor bepaalde rijders. In het huidige rijdersveld zitten zelfs redelijk wat sympathieke kerels. ;)