Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren

Gestart door Tim.Els, 07 december 2012 - 12:29:40

« vorige - volgende »

zal Lewis Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren gaan

Ja hij keert terug
hij tekent bij bij Mercedes
hij gaat naar een ander team
weet ik echt niet

0634

Een idioot. Iemand die kijkt 'oooooh, Lewis is een paar keer uitgevallen',  maar vergeet dat anderen ook een paar keer zijn uitgevallen en het punten verschil behoorlijk groot is. Gewoon flauwekul dus, fanboy praat.

Folkert

Citaat van: SanderAlonso op 20 december 2012 - 22:25:23
Citaat van: rafael25 op 20 december 2012 - 22:13:58
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=46341
Helemaal mee eens!!!!

Ik vind het makkelijk rekenen. Je weet nooit wat er was gebeurt als hij bijvoorbeeld niet was uitgevallen.
Nou ja makkelijk rekenen? Als je alles direct als overwinning rekent misschien, maar er valt niet te ontkennen dat hij door het uitvallen enorm veel punten heeft verloren, meer dan andere titel kandidaten. Er zit wel een punt van waarheid in. En hoewel ik het er mee eens ben, is het een "Als" artikel wat niet echt veel waarde heeft.
Hamilton was zelf goed genoeg om mee te strijden voor de titel en zonder mechanische pech, had hij hoogst waarschijnlijk de titel wel gepakt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Hij had mee kunnen strijden. Maar dat ie hoogst waarschijnlijk de titel had gepakt..... Nee dat denk ik niet.

0634

Natuurijk niet. Het gat is immens. Zonder problemen (alsof dat ooit voorkomt) had hij langer in de race gebleven. Meer niet.

SanderD

Citaat van: Folkert op 21 december 2012 - 18:12:08
Citaat van: SanderAlonso op 20 december 2012 - 22:25:23
Citaat van: rafael25 op 20 december 2012 - 22:13:58
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=46341
Helemaal mee eens!!!!

Ik vind het makkelijk rekenen. Je weet nooit wat er was gebeurt als hij bijvoorbeeld niet was uitgevallen.
Nou ja makkelijk rekenen? Als je alles direct als overwinning rekent misschien, maar er valt niet te ontkennen dat hij door het uitvallen enorm veel punten heeft verloren, meer dan andere titel kandidaten. Er zit wel een punt van waarheid in. En hoewel ik het er mee eens ben, is het een "Als" artikel wat niet echt veel waarde heeft.
Hamilton was zelf goed genoeg om mee te strijden voor de titel en zonder mechanische pech, had hij hoogst waarschijnlijk de titel wel gepakt.

Daar ga je weer...
Ik ben er eerlijk gezegd wel klaar mee en hoef je standpunt geen miljoenen keren te horen. Ik weet ondertussen wel hoe je erover denkt!

Folkert

Citaat van: SanderAlonso op 21 december 2012 - 18:58:46
Citaat van: Folkert op 21 december 2012 - 18:12:08
Citaat van: SanderAlonso op 20 december 2012 - 22:25:23
Citaat van: rafael25 op 20 december 2012 - 22:13:58
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=46341
Helemaal mee eens!!!!

Ik vind het makkelijk rekenen. Je weet nooit wat er was gebeurt als hij bijvoorbeeld niet was uitgevallen.
Nou ja makkelijk rekenen? Als je alles direct als overwinning rekent misschien, maar er valt niet te ontkennen dat hij door het uitvallen enorm veel punten heeft verloren, meer dan andere titel kandidaten. Er zit wel een punt van waarheid in. En hoewel ik het er mee eens ben, is het een "Als" artikel wat niet echt veel waarde heeft.
Hamilton was zelf goed genoeg om mee te strijden voor de titel en zonder mechanische pech, had hij hoogst waarschijnlijk de titel wel gepakt.

Daar ga je weer...
Ik ben er eerlijk gezegd wel klaar mee en hoef je standpunt geen miljoenen keren te horen. Ik weet ondertussen wel hoe je erover denkt!
Met alle respect hoor, Sander. Maar doe jij niet precies het zelfde? "daar ga je weer dat je het erg makkelijk vind?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Folkert, ik begrijp waar Sander vandaan komt, we krijgen meerdere klachten over jouw postgedrag. We willen geen enkele misplaatste discussie van jou zien hier op de Pits en je staat wat dat betreft onder verscherpt toezicht. Je krijgt geen waarschuwingen meer, dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen. ;)

Kasmi

Ik heb zeker het idee dat Hamilton weer naar MC Laren gaat, denk dat hij nu even zijn vleugels wil spreiden bij Mercedes om te kijken wat hij uit zichzelf kan halen zonder zijn "thuis"(MC Laren.  ;)
CUORE SPORTIVO

Enzo

Citaat van: Kasmi op 16 januari 2013 - 14:20:15
Ik heb zeker het idee dat Hamilton weer naar MC Laren gaat, denk dat hij nu even zijn vleugels wil spreiden bij Mercedes om te kijken wat hij uit zichzelf kan halen zonder zijn "thuis"(MC Laren.  ;)

Eens, dat zal er zeker mee te maken hebben gehad. Daarnaast denk ik dat zijn management betere commerciƫle kansen ziet bij Mercedes en uiteraard een hoger salaris. Maar bovenal, denk ik dat Hamilton's werkrelatie met McLaren gewoon stuk is. Hamilton is geen makkelijk mannetje en McLaren is een streng bedrijf vol met protocollen. Ze zijn uit elkaar gegroeid...

Jehoentelaar

Misschien mag die profielfoto wel een stukje kleiner, Kasmi... ;)

Enzo

Citaat van: Jehoentelaar op 16 januari 2013 - 20:15:26
Misschien mag die profielfoto wel een stukje kleiner, Kasmi... ;)

Weet ze inmiddels, ze is bezig met een andere...  :)

Enzo

Hamilton gaat het net als Rosberg doen denk ik, dus na de race een videoverslag.


rafael25

Ik denk dat Hamilton de fout van zijn leven heeft gemaakt.
Mclaren zal hem zekers niet meer terug nemen en als Mercedes dieper zinkt (Over 3 jaar Hamilton is 31 jaar oud en wie wilt een ouder coureur nog aannemen!!?) Maar het tijd zal het leren!!

Fabian

Mwah. 31 jaar is nog niet zo super oud. Misschien heeft Hamilton tegen die tijd wat meer geleerd over zichzelf en is ie wat 'slimmer' en verstandiger te worden. Hamilton is en blijft een goede coureur en wereldkampioenschapmateriaal. Denk dat er echt nog wel teams een 31-jarige Hamilton willen. Misschien Ferrari als die Alonso kwijtraken...

Sabai

Ik denk juist dat een team als Ferrari alleen maar een oudere ervaren coureur willen ipv een rookie.