Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren

Gestart door Tim.Els, 07 december 2012 - 12:29:40

« vorige - volgende »

zal Lewis Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren gaan

Ja hij keert terug
hij tekent bij bij Mercedes
hij gaat naar een ander team
weet ik echt niet

Enzo

Come on boys, volgens mij begrijpen jullie elkaar verkeerd.
Laat het lekker voor wat het is.  :)

T.Nuvolari

Ik heb no nooit een lasser of stelling(steiger voor de Hollanders)-bouwer met plastronne en kostuum naar zijn werk zien komen. Mijn baas, mijn bankdirecteur en mijn verzekeringsmakelaar heb ik ook nog nooit een kostuum zien dragen. Buiten dat petje, en dat is eerder persoonlijk, miszie ik niks. Ik zie eerder een gemotiveerde kerel die laat zien dat hij een echte Mercedesman is van de meet af.

Men doet toch dit niet, men doet toch dat niet... Who cares? Be yourself!

Jehoentelaar

Precies wat M@rc zegt: be yourself. Enerzijds is er kritiek op coureurs dat het PR-poppetjes van teams zijn geworden en dat ze zichzelf niet kunnen zijn, maar als er dan coureurs zijn die wel een zekere mate van eigenzinnigheid vertonen volgt er weer een bak kritiek. Daarnaast denk ik dat het voor medewerkers van het Mercedes F1-team ook wel leuk is als ze hun coureur zien als hij echt zichzelf is. Ze gaan hem nog vaak genoeg zien in een raceoverall en in een net pak.

SDG

Citaat van: Franky R. op 11 december 2012 - 14:04:42
Een James Hunt was verschenen in een gescheurde jeans en een leren jack, maar dan noemt men dat opeens karakter????

En wie weet zelfs blootvoets of met zijn legendarische 'Sex, the breakfast for champions' T-shirt aan...  :)

Gerard

#64
Het is ook niet bepaald zo dat die jongens elkaar niet kennen he...
Die jongens komen elkaar al jaaaaren elke GP tegen, dus waarom zou Lewis zich anders moeten kleden?

Je kunt het ook omdraaien...
Lewis komt het teamversterken, dus waarom hebben die jongens van Mecedes zich niet aangepast aan hun gast? (duivel smiley)
;)

@Franky
ik heb foto'sop je facebook gezien, jij bent toch ook zo'n gangsta rapper? ;D

Franky R.

#65
Citaat van: Iceman2012 op 12 december 2012 - 14:29:05
Franky, sorry voor mijn domme jankerige opmerkingen. t is maar een mening hè!?  Waarom Jeroen wel en ik niet?
Verder snap ik niet zo goed wat die begrafenis van simmoncelli hier nou mee te maken heeft.
Als je de uitstekende reactie van SDG niet begrijpt of wil begrijpen en verder alleen maar leest wat jij wilt lezen, dan houdt het op voor mij en zal ik je in je waan laten... ::)


Mss. dat je begrijpt wat Jehoentelaar schreef?
Citaat[size=78%]Enerzijds is er kritiek op coureurs dat het PR-poppetjes van teams zijn geworden en dat ze zichzelf niet kunnen zijn, maar als er dan coureurs zijn die wel een zekere mate van eigenzinnigheid vertonen volgt er weer een bak kritiek.[/size]

Citaat@Franky[/size]ik heb foto'sop je facebook gezien, jij bent toch ook zo'n gangsta rapper?



Nee, ik ben een gangsta-DJ... :P
;)

Franky R.

Citaat van: SDG op 12 december 2012 - 15:34:01
Citaat van: Franky R. op 11 december 2012 - 14:04:42
Een James Hunt was verschenen in een gescheurde jeans en een leren jack, maar dan noemt men dat opeens karakter? ???

En wie weet zelfs blootvoets of met zijn legendarische 'Sex, the breakfast for champions' T-shirt aan...  :)
T-shirt? Ik dacht dat het een label was, welk hij op zijn overall had laten zetten...En Hunt blootsvoets...Hahahaha, Ron Dennis zou ter plekke een hartaanval krijgen... ;D ;D ;D

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 12 december 2012 - 17:13:07
Citaat van: Iceman2012 op 12 december 2012 - 14:29:05
Franky, sorry voor mijn domme jankerige opmerkingen. t is maar een mening hè!?  Waarom Jeroen wel en ik niet?
Verder snap ik niet zo goed wat die begrafenis van simmoncelli hier nou mee te maken heeft.
Als je de uitstekende reactie van SDG niet begrijpt of wil begrijpen en verder alleen maar leest wat jij wilt lezen, dan houdt het op voor mij en zal ik je in je waan laten... ::)


Mss. dat je begrijpt wat Jehoentelaar schreef?
Citaat[size=78%]Enerzijds is er kritiek op coureurs dat het PR-poppetjes van teams zijn geworden en dat ze zichzelf niet kunnen zijn, maar als er dan coureurs zijn die wel een zekere mate van eigenzinnigheid vertonen volgt er weer een bak kritiek.[/size]

Citaat@Franky[/size]ik heb foto'sop je facebook gezien, jij bent toch ook zo'n gangsta rapper?



Nee, ik ben een gangsta-DJ... :P
;)

wat wil je nou dan?? ik zeg verder niks verkeerd toch, t is slechts mijn mening. Jij begint het steeds persoonlijk te maken. Zo hoeft het van mij niet. Jullie kunnen deze kleding wel hartstikke normaal vinden, maar probeer maar eens zo een gemiddelde club of discotheek binnen te komen. Ik vind het overigens prima dat Hamilton die kleren draagt hoor, moet ie zelf weten, maar ik vraag me af of dat een goede binnenkomer is zo, vrije tijd of niet, doet er wat mij betreft niet toe. En huidskleur heeft er al helemaal niks mee te maken, voor zover ik weet kleden blanke en zwarte rappers zich doorgaans redelijk hetzelfde.

Enzo

Ik zeg het nog keer, jongens dit gaat echt nergens over.
Als er al een dispuut komt op de Pits, dan verwacht ik op z'n minst een sterker onderwerp dan Hammie's petje...  ;D
Laten we weer on-topic gaan.

0634

Nou inderdaad zeg... ik vind zijn kledingkeuze niet zo smaakvol... pff zeg, hij mag het van mij aantrekken hoor, helemaal gelijk heeft ie, maar ik mag toch zeggen dat het niet mijn smaak is. En Iceman ook. En ja, hij lijkt met zijn kekke baadje en zijn petje op een rapper. Dat vind ik ook ja. Maakt geen reet uit, maar het lijkt er wel op. Volgens mij wordt er iets te veel achter dit soort opmerkingen gezocht hoor. T is allemaal niet zo belangrijk hoor. Relax boys, of zoals Lewis zou zeggen: chill! ;)

rafael25


SanderD

Citaat van: rafael25 op 20 december 2012 - 22:13:58
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=46341
Helemaal mee eens!!!!

Ik vind het makkelijk rekenen. Je weet nooit wat er was gebeurt als hij bijvoorbeeld niet was uitgevallen.

rafael25

Citaat van: SanderAlonso op 20 december 2012 - 22:25:23
Citaat van: rafael25 op 20 december 2012 - 22:13:58
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=46341
Helemaal mee eens!!!!

Ik vind het makkelijk rekenen. Je weet nooit wat er was gebeurt als hij bijvoorbeeld niet was uitgevallen.
Was gewoon wereldkampioen... ik schrijf op brief....

Jehoentelaar

Onzinartikel. Het wel of niet uitvallen van Lewis zorgde voor een compleet ander wedstrijdbeeld. Red Bull en Ferrari zouden erop (proberen te) anticiperen om Lewis te verslaan. Het zou misschien wel spannender zijn geworden, maar het is te makkelijk om even wat niet-behaalde punten bij het totaal op te tellen.

Fabian

Als je doorrekent dan had Alonso vast nog wel ergens vier punten gevonden en dan was hij kampioen geweest. Wat een onzinnig en dom artikel. Als Karthikeyan alle races gewonnen had was ie ook kampioen geweest. Zelfde geldt voor Pic en Kovalainen.

Nee dit is een raar artikel.