Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Zeeuw

Iemand die gisteren RTL Late Night gezien heeft? Heb het gemist en stiekem toch wel benieuwd of er nog iets interessants verteld is.

Miguel

Bekijk het zelf ;) http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-late-night-301978/da02bc0f-60ed-39d7-ab9e-ac3f72321c05
Peace out yo.

Miguel

Over lijken gaan om je team overeind te houden, de geest van Tom Walkinshaw leeft voort in Sauber. Prima oplossing dit, beetje jammer dat het zo moest lopen, maar dat is autosport.
Peace out yo.

Zeeuw

Citaat van: Miguel op 19 maart 2015 - 09:22:27
Bekijk het zelf ;) http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-late-night-301978/da02bc0f-60ed-39d7-ab9e-ac3f72321c05

Bedankt, ik moet er nog aan wennen dat het inmiddels 2015 is ofzo...  :o

Perton

Citaat van: Tuesday op 19 maart 2015 - 01:07:22
Citaat van: Jozef op 19 maart 2015 - 00:57:52
Citaat van: Perton op 18 maart 2015 - 20:51:45
Ik denk het niet. Misschien Hoe groot de rol van Ecclestone is geweest, maar zo interessant vind ik dat ook niet.

Dat is wel interessant als Bernie geld heeft voorgeschoten van het prijzengeld dat nog ontvangen moet worden. Want dan heeft Sauber al cash verbrand dat het eigenlijk over een jaar nodig heeft en dan krijgen we dus over een jaar een nieuwe soap, maar dan met de vraag of Sauber Caterham achterna gaat...
als, als, als. Als Sauber dit jaar gewoon 6e wordt ipv 10e zoals vorig jaar, dan krijgen ze al 17 miljoen meer prijzengeld. Een soap heb je volgend jaar sowieso wel, want die maken fans en media desnoods gewoon zelf, dat komt echt wel goed.
Uiteraard is het een groot als-verhaal, maar Sauber verkeert al jaren in de problemen. Let wel, ik zeg nu specifiek Sauber, ik heb het niet over Kaltenborn ;). Eén goed jaar lost dat niet zomaar in één keer op en wat dat betreft zijn die jaren van Sauber de laatste jaren toch wel wat wisselvallig. Als Sauber n.a.v. een goede klassering dit jaar wat boven haar stand blijft (of gaat) leven, dan zijn de problemen niet zomaar weg. En afgelopen weekend hebben we gezien hoe makkelijk het dan om kan vallen als het allemaal net de verkeerde kant opgaat.

FolkertE

Overigens vraag ik me af hoe goed die klassering zal gaan zijn. Ze deden het leuk en 5de is zeker goed, maar waren ze wel zo goed? Lotus viel weg, Verstappen, Kimi, Bottas, Kvyat. Dat zijn al 6 rijders. Natuurlijk weet ik niet wat er anders gebeurt was, maar het zijn op verstappen na allemaal rijders die voor Nasr op de grid stonden.

Perton

Manor 10e, dan Sauber, FI en STR 7 t/m 9, geen idee in welke volgorde.

Matthijs

Citaat van: FolkertE op 19 maart 2015 - 11:01:22
Overigens vraag ik me af hoe goed die klassering zal gaan zijn. Ze deden het leuk en 5de is zeker goed, maar waren ze wel zo goed? Lotus viel weg, Verstappen, Kimi, Bottas, Kvyat. Dat zijn al 6 rijders. Natuurlijk weet ik niet wat er anders gebeurt was, maar het zijn op verstappen na allemaal rijders die voor Nasr op de grid stonden.
Melbourne was de uitgelezen kans voor de kleinere teams om (veel) punten te scoren. Sauber heeft maximaal gepresteerd, Toro Rosso liet het helaas afweten.

Het zou mij niet verbazen als blijkt dat de helft van de door Sauber behaalde punten in 1 race zijn behaald.

Perton

Van der Garde heeft nu alweer een nieuw stoeltje, aan Twitter te zien.

Sphinx

Tsja, hij zegt het zelf hè: wie had dat gedacht, van F1-coureur naar Heftruckchauffeur. Pallet met geld was zeker net gearriveerd  :-*
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 19 maart 2015 - 12:39:15
Citaat van: FolkertE op 19 maart 2015 - 11:01:22
Overigens vraag ik me af hoe goed die klassering zal gaan zijn. Ze deden het leuk en 5de is zeker goed, maar waren ze wel zo goed? Lotus viel weg, Verstappen, Kimi, Bottas, Kvyat. Dat zijn al 6 rijders. Natuurlijk weet ik niet wat er anders gebeurt was, maar het zijn op verstappen na allemaal rijders die voor Nasr op de grid stonden.
Melbourne was de uitgelezen kans voor de kleinere teams om (veel) punten te scoren. Sauber heeft maximaal gepresteerd, Toro Rosso liet het helaas afweten.

Het zou mij niet verbazen als blijkt dat de helft van de door Sauber behaalde punten in 1 race zijn behaald.
Jep, al denk ik dat STR nog wel eens een vaste punten klant kan worden. De pace van beide coureurs was behoorlijk goed.

Matthijs

Citaat van: FolkertE op 19 maart 2015 - 13:42:59
Citaat van: Matthijs op 19 maart 2015 - 12:39:15
Citaat van: FolkertE op 19 maart 2015 - 11:01:22
Overigens vraag ik me af hoe goed die klassering zal gaan zijn. Ze deden het leuk en 5de is zeker goed, maar waren ze wel zo goed? Lotus viel weg, Verstappen, Kimi, Bottas, Kvyat. Dat zijn al 6 rijders. Natuurlijk weet ik niet wat er anders gebeurt was, maar het zijn op verstappen na allemaal rijders die voor Nasr op de grid stonden.
Melbourne was de uitgelezen kans voor de kleinere teams om (veel) punten te scoren. Sauber heeft maximaal gepresteerd, Toro Rosso liet het helaas afweten.

Het zou mij niet verbazen als blijkt dat de helft van de door Sauber behaalde punten in 1 race zijn behaald.
Jep, al denk ik dat STR nog wel eens een vaste punten klant kan worden. De pace van beide coureurs was behoorlijk goed.
Ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen, maar veel zal afhangen van de Renault-motor. Verstappen en Sainz verloren op de twee aaneengesloten rechte stukken van Melbourne gewoon een halve seconde op een Sauber of een Force India. Dat komt echt niet alleen door meer downforce.

FolkertE

Dat is zeker waar. Maar er zijn wel meer races die niet veel motorvermogen nodig is. Ik zie ze allebei wel voor Sauber eindigen.

Matthijs

Citaat van: FolkertE op 19 maart 2015 - 14:33:54
Dat is zeker waar. Maar er zijn wel meer races die niet veel motorvermogen nodig is. Ik zie ze allebei wel voor Sauber eindigen.
Ik verwacht dat Sainz en Verstappen een aantal potentieel saaie races zeker gaan opleuken. Zin in!

sjakie

Citaat van: Sphinx op 19 maart 2015 - 13:05:52
Tsja, hij zegt het zelf hè: wie had dat gedacht, van F1-coureur naar Heftruckchauffeur. Pallet met geld was zeker net gearriveerd  :-*
Kan zo gaan werken voor Telfort....

Op het autosport forum suggereerde iemand dat hij met z'n 15 miljoen maar eens moest praten met Dale Coyne. Dale zou 'm zo eerste coureur maken en de beste engineers van Amerika naar z'n Indycar team halen.... ook al vind ik van der Garde een hopeloze pay driver die een veel te rijke schoonvader heeft die het blijkbaar leuk vind om geld in een bodemloze put te gooien, dan nog lijkt hij met beter dan Francesco Dracone