Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: KVDracer op 14 maart 2015 - 08:24:28
Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 07:25:21
Tsja Mol zegt net dat het gerucht gaat dat Bernie zich ermee bemoeit heeft. Het zal inderdaad allemaal wel financieel worden opgelost.

Ecclestone zal dit wel oplossen.
Maar voor diegene die denken dat Sauber één van hun twee rijders de laan gaat uitsturen voor VDGarde vrees ik toch dat ze van een kale reis terugkomen. Die mannen brengen véél te véél geld mee.
Let op mijn woorden. VDGarde zal een financiële tegemoetkoming krijgen, desnoods van Bernie himself en staat toch zonder racestoeltje.
Ik zou zelfs voor Sauber niet meer willen rijden,gewoon men geld terug.

En een compromis? Ik bedoel, Giedo lijkt niet op te geven en heeft het recht aan zijn zijde. Als hij niet geinteresseerd is in geld (dat Sauber toch al niet heeft) dan kan hij zijn ppot stijf houden.

Dus waarom geen compromis? Paar races voor Giedo. Wat andere races voor Ericsson. Zoiets. Dan zullen Ericssons sponsoren gaan mopperen, maar dat zal minder kosten dan helemaal nul races.

KVDracer

Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:51:52
Citaat van: KVDracer op 14 maart 2015 - 08:24:28
Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 07:25:21
Tsja Mol zegt net dat het gerucht gaat dat Bernie zich ermee bemoeit heeft. Het zal inderdaad allemaal wel financieel worden opgelost.

Ecclestone zal dit wel oplossen.
Maar voor diegene die denken dat Sauber één van hun twee rijders de laan gaat uitsturen voor VDGarde vrees ik toch dat ze van een kale reis terugkomen. Die mannen brengen véél te véél geld mee.
Let op mijn woorden. VDGarde zal een financiële tegemoetkoming krijgen, desnoods van Bernie himself en staat toch zonder racestoeltje.
Ik zou zelfs voor Sauber niet meer willen rijden,gewoon men geld terug.

En een compromis? Ik bedoel, Giedo lijkt niet op te geven en heeft het recht aan zijn zijde. Als hij niet geinteresseerd is in geld (dat Sauber toch al niet heeft) dan kan hij zijn ppot stijf houden.

Dus waarom geen compromis? Paar races voor Giedo. Wat andere races voor Ericsson. Zoiets. Dan zullen Ericssons sponsoren gaan mopperen, maar dat zal minder kosten dan helemaal nul races.

Als Ericsson/Nasr zijn sponsors dit niet zien zitten (uiteindelijk hebben ze voor een volledig seizoen betaald) en geen cent meer betalen zou het wel eens gedaan kunnen zijn met Sauber

En in het slechtste geval laten ze VDGarde rijden. Maar werken ze hem tegen kwa afstelling/nieuwe onderdelen en is zijn carriere oon genekt.

janke

Citaat van: KVDracer op 14 maart 2015 - 10:34:48
Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:51:52
Citaat van: KVDracer op 14 maart 2015 - 08:24:28
Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 07:25:21
Tsja Mol zegt net dat het gerucht gaat dat Bernie zich ermee bemoeit heeft. Het zal inderdaad allemaal wel financieel worden opgelost.

Ecclestone zal dit wel oplossen.
Maar voor diegene die denken dat Sauber één van hun twee rijders de laan gaat uitsturen voor VDGarde vrees ik toch dat ze van een kale reis terugkomen. Die mannen brengen véél te véél geld mee.
Let op mijn woorden. VDGarde zal een financiële tegemoetkoming krijgen, desnoods van Bernie himself en staat toch zonder racestoeltje.
Ik zou zelfs voor Sauber niet meer willen rijden,gewoon men geld terug.

En een compromis? Ik bedoel, Giedo lijkt niet op te geven en heeft het recht aan zijn zijde. Als hij niet geinteresseerd is in geld (dat Sauber toch al niet heeft) dan kan hij zijn ppot stijf houden.

Dus waarom geen compromis? Paar races voor Giedo. Wat andere races voor Ericsson. Zoiets. Dan zullen Ericssons sponsoren gaan mopperen, maar dat zal minder kosten dan helemaal nul races.


En in het slechtste geval laten ze VDGarde rijden. Maar werken ze hem tegen kwa afstelling/nieuwe onderdelen en is zijn carriere oon genekt.

En Sauber scoort niet de o zo belangrijke punten, lees het brengt geen geld op.
Some things are too important to be left in the past.

KVDracer

Citaat van: janke op 14 maart 2015 - 10:45:10
Citaat van: KVDracer op 14 maart 2015 - 10:34:48
Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:51:52
Citaat van: KVDracer op 14 maart 2015 - 08:24:28
Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 07:25:21
Tsja Mol zegt net dat het gerucht gaat dat Bernie zich ermee bemoeit heeft. Het zal inderdaad allemaal wel financieel worden opgelost.

Ecclestone zal dit wel oplossen.
Maar voor diegene die denken dat Sauber één van hun twee rijders de laan gaat uitsturen voor VDGarde vrees ik toch dat ze van een kale reis terugkomen. Die mannen brengen véél te véél geld mee.
Let op mijn woorden. VDGarde zal een financiële tegemoetkoming krijgen, desnoods van Bernie himself en staat toch zonder racestoeltje.
Ik zou zelfs voor Sauber niet meer willen rijden,gewoon men geld terug.

En een compromis? Ik bedoel, Giedo lijkt niet op te geven en heeft het recht aan zijn zijde. Als hij niet geinteresseerd is in geld (dat Sauber toch al niet heeft) dan kan hij zijn ppot stijf houden.

Dus waarom geen compromis? Paar races voor Giedo. Wat andere races voor Ericsson. Zoiets. Dan zullen Ericssons sponsoren gaan mopperen, maar dat zal minder kosten dan helemaal nul races.


En in het slechtste geval laten ze VDGarde rijden. Maar werken ze hem tegen kwa afstelling/nieuwe onderdelen en is zijn carriere oon genekt.

En Sauber scoort niet de o zo belangrijke punten, lees het brengt geen geld op.

Dit is in het verleden nogal voorgevallen als ze een rijder weg wilde. Alleen zal dit nooit gewetrn zijn.

Pancake Shield

Nou ja, als je nu eens kijkt naar het enorme verschil tussen Ericsson en Nasr in de kwalificatie kunnen ze tegen Van der Garde zeggen: "Wacht nu even twee races en dan gooien we Ericsson eruit wegens slechte prestaties". Laten ze Van der Garde rijden op vrijdagen (ipv Ericsson) en dan hupla weg.

Moeten niet vergeten dat ondanks dat Nasr geld meeneemt, dat ie lang niet zo slecht is als bijvoorbeeld een Ericsson of een Chilton (vorig jaar).
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Arthur

En dat kun je ook spiegelen aan VDG. Vanaf volgende race twee beurten en dan exit...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 08:07:18
Als Sauber er het geld niet voor geeft, laten ze Van der Garde rijden en lossen ze dat met Ericcson op met een nieuwe rechtszaak. Als ze die verliezen, lossen ze het weer op met een rechtszaak met Nasr. En als ze die eens een keer verliezen, dan gaat het interessant worden. Het is toch niet Boekhoorn zijn probleem als Sauber geen contracten kan afkopen. Die man geeft misschien miljoenen uit aan zijn lieve schoonzoon, maar hij is ook niet gek.

Dat is het wel, als Sauber daardoor failliet gaat. Dan staan Boekhoorn en VDG pas helemaal met lege handen.

Jehoentelaar

Citaat van: Pancake Shield op 14 maart 2015 - 11:20:14
Nou ja, als je nu eens kijkt naar het enorme verschil tussen Ericsson en Nasr in de kwalificatie kunnen ze tegen Van der Garde zeggen: "Wacht nu even twee races en dan gooien we Ericsson eruit wegens slechte prestaties". Laten ze Van der Garde rijden op vrijdagen (ipv Ericsson) en dan hupla weg.

Moeten niet vergeten dat ondanks dat Nasr geld meeneemt, dat ie lang niet zo slecht is als bijvoorbeeld een Ericsson of een Chilton (vorig jaar).

En als je Nasr eruit kiepert kun je die auto weer opnieuw inkleuren. :)

Edwin90

Goede reden om hem dan wel een geïnspireerde livery te geven. :)

janke

Citaat van: Arthur op 14 maart 2015 - 11:51:08
En dat kun je ook spiegelen aan VDG. Vanaf volgende race twee beurten en dan exit...

Waarom, leg uit. Hij heeft toch officiëël een contract voor 2015? Als zijn sponsor miljoenen betaald en doet dat netjes optijd?
Some things are too important to be left in the past.

0634


janke

Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Dat zal voor de rechter geen argument zijn, denk ik. Nasr en Ericsson konden niet weten dat Sauber GvdG nog in dienst had, en zijn dus net zo goed slachtoffer, mochten ze aan de kant geschoven worden.

janke

Uhh, het was toch bekend op sites dat de deal rond was?? Dat die andere twee dat niet zouden weten is natuurlijk lariekoek. Sauber/Kaltenborn zal wel een verhaal opgehangen hebben. Liever 40 miljoen van twee gasten dan een zeg maar 12 miljoen van een doorsnee rijder die iig niet beter is als,, En het water stond aan de lippen bij Sauber. Maar wat ik al eerder zei, ik hou niet van mensen die afspraken niet nakomen. Ik zou behoorlijk pissed off raken. Is eenmaal mijn karakter.
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Citaat van: janke op 14 maart 2015 - 23:33:29
Uhh, het was toch bekend op sites dat de deal rond was??

Nee.