Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Figge


Jehoentelaar

Om miljonair te worden moet je beginnen als miljardair.

Franky R.

#1667
Citaat van: Jozef op 03 september 2014 - 12:47:03
Waarom ben jij geen miljonair dan? ???


Nog even geduld, jongen... 8)
En BTW, ik had het niet over hoe 'miljonair' te worden, maar over hoe je slim met je geld omgaat...Daar hoef je niet per sé rijk voor te zijn... :)

0634

Sterker, je merkte alleen maar op dat jij je vermogen er niet doorheen zou brassen aan feesten, boten en dat soort dingen. Nou, ik dus ook niet. Lijkt mij een tamelijk legitieme opmerking en heeft weinig te maken met 'waarom ben jij dan geen miljonair?'

Ik weet ook niet hoe ik zoveel geld moet verdienen, dat onderdeel beheerst Mallya beter, maar ik weet wel dat ik het geld dát ik heb niet verbras. Ook niet als ik miljoenen zou hebben.

FolkertE

Ik denk dat de opmerking ook niet serieus bedoelt was ;)

Any how, wel grappig hoe alles nu gelopen is. Vorig jaar werd Giede nog door iedereen voor gek verklaard omdat hij test contract boven een race contract verkoos, maar zie wat er van gekomen is. Al was ik destijds ook wat terug houdend, want je weet maar nooit. Maar ik hoop dat er snel nieuws komt. Of iig dat het officieel word.

Perton

Niet door iedereen, ik was er positief over ;) Nu moet ie het stoeltje eerst ook nog maar krijgen, maar los daarvan: was ie bij Caterham gebleven dit jaar, was er nog minder eer te behalen dan vorig jaar. Al is dat achteraf ook wel makkelijk praten, dat geef ik toe. Maar wanneer heeft Kobayashi nou iets indrukwekkends laten zien dit jaar, terwijl zijn terugkeer met veel hallelujahs werd ontvangen. Dat is overigens geen kritiek naar Kobayashi, maar naar het team, dat gewoon een prutresultaat levert.

FolkertE

Citaat van: Perton op 05 september 2014 - 09:48:37
Niet door iedereen, ik was er positief over ;) Nu moet ie het stoeltje eerst ook nog maar krijgen, maar los daarvan: was ie bij Caterham gebleven dit jaar, was er nog minder eer te behalen dan vorig jaar. Al is dat achteraf ook wel makkelijk praten, dat geef ik toe. Maar wanneer heeft Kobayashi nou iets indrukwekkends laten zien dit jaar, terwijl zijn terugkeer met veel hallelujahs werd ontvangen. Dat is overigens geen kritiek naar Kobayashi, maar naar het team, dat gewoon een prutresultaat levert.
Nee, klopt, hier was men nog wel positief. Of iig niet zo negatief als op veel andere sites ;). Het team is een zinkend schip. Heel langzaam, maar het is zinkend. Ik ben blij dat Giedo deze keuze heeft gemaakt.

Maar inderdaad, ik denk er precies zo over. In de Caterham kan je weinig stunten. En ja, dat ligt natuurlijk niet aan Koba-san.

Jozef

Sauber staat anders ook met 0 punten op de tiende plaats in het kampioenschap, ook een zinkend schip dus. Vanwaar je opmerking "zie wat ervan gekomen is" van een paar posts terug? Volgens mij zit Giedo nog steeds lang de kant?

Jehoentelaar

Maar Sauber heeft wel een stapje kunnen maken nu dat FRIC-geval (of whatever) weg is, dus met een beetje gekkigheid op de baan is een puntje best haalbaar. Singapore komt er nog aan dus wie weet.

Edit: geen puntje met GvdG natuurlijk, mocht ik daarover onduidelijk zijn.

FolkertE

Citaat van: Jozef op 05 september 2014 - 10:28:32
Sauber staat anders ook met 0 punten op de tiende plaats in het kampioenschap, ook een zinkend schip dus. Vanwaar je opmerking "zie wat ervan gekomen is" van een paar posts terug? Volgens mij zit Giedo nog steeds lang de kant?
Sauber heeft in mijn ogen veel meer potentie en kennis om snelle auto's te maken. Ze halen toch geregeld Q2 en soms volgens mij ook de Q3 of net niet. Tot nu toe staat hij langs de kant, maar zoals het er naar uit ziet, zal Giedo volgend jaar rijden.

Perton

Citaat van: Jozef op 05 september 2014 - 10:28:32
Sauber staat anders ook met 0 punten op de tiende plaats in het kampioenschap, ook een zinkend schip dus. Vanwaar je opmerking "zie wat ervan gekomen is" van een paar posts terug? Volgens mij zit Giedo nog steeds lang de kant?
Maar van Sauber zou ik me nog kunnen voorstellen dat het een dipje is en dat ze volgend jaar wel weer punten scoren. Misschien ook niet, dat merken we dan wel. Van Caterham verwacht ik dat toch niet. Elk jaar zou het eindelijk hun jaar worden, en zeker voor 2014 met de nieuwe reglementen gold dat, maar het is weer niet gebeurd.

Jozef

Joah, Sauber is vooralsnog een beter team dan Caterham, maar veel scheelt het dit jaar niet en als je dan ook nog test ipv racet, dan is de voorlopige afwikkeling van het verhaal niet iets dat mij doet denken, "nou had die Giedo het duidelijk bij het rechte eind met z'n keus!" (wat volgens mij wel het punt van F1fan was).

Kootje

Of Giedo het bij het rechte eind had valt inderdaad nog te bezien. Hij verkoos 'n testzitje boven 'n racecontract met als doel daar 'n racezitje voor 2015 van te maken. Vooralsnog is dat nog steeds niet gebeurd. Pas als dit gebeurd is heeft hij 't bij het rechte eind, eerder niet.

Franky R.

Citaat van: Perton op 05 september 2014 - 09:48:37
Niet door iedereen, ik was er positief over ;) Nu moet ie het stoeltje eerst ook nog maar krijgen, maar los daarvan: was ie bij Caterham gebleven dit jaar, was er nog minder eer te behalen dan vorig jaar. Al is dat achteraf ook wel makkelijk praten, dat geef ik toe. Maar wanneer heeft Kobayashi nou iets indrukwekkends laten zien dit jaar, terwijl zijn terugkeer met veel hallelujahs werd ontvangen. Dat is overigens geen kritiek naar Kobayashi, maar naar het team, dat gewoon een prutresultaat levert.


Kobayashi heeft er nu vast spijt van, maar die jongen kon het ook niet weten dat Kolles de tent zou overnemen... :-X

gloudiesaurus

Sauber boekt heel voorzichtig aan vooruitgang, op Monza hebben ze ook weer wat updates.
Ik gun het team dit jaar nog wel wat punten  :)

Van der Garde vandaag 15e, hij moet eigenlijk sneller proberen te zijn dan de vaste racecoureurs.
En dat lukte hem vandaag weer niet  :( Esteban Gutiérrez, toch niet het grootste talent, stond er 0,2 seconde voor.
Van der Garde zei zelf enkele tienden harder te hebben gekund, hij had nl. last van verkeer.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is