Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Kootje

Natuurlijk is dat voor Giedo wel relevant, hij is ervan afhankelijk.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 21 januari 2014 - 15:54:52
Natuurlijk is dat voor Giedo wel relevant, hij is ervan afhankelijk.
in die zin wel, maar voor hem telt alleen maar het best mogelijke stoeltje. Boekhoorn bespaart misschien een paar miljoen met deze deal, maar vd Garde en wij hadden Giedo toch liever in een racezitje gezien.

Kootje

Uiteraard, maar ik denk dat dat ook voor schoonpapa geld. Maar toch zal ook hij ergens 'n grens moeten trekken.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 21 januari 2014 - 16:32:29
Uiteraard, maar ik denk dat dat ook voor schoonpapa geld. Maar toch zal ook hij ergens 'n grens moeten trekken.
precies, voor hem is die afweging er wel. Hij zal ook de enige zijn die dit een betere deal vind dan het (duurdere) racezitje bij Caterham, maar daar kopen wij dus niks voor.

Kootje

Of hij het 'n betere deal vind betwijfel ik echt. Wel is het de beste deal die hij voor dat geld kon krijgen. Ik ben er echter 100% van overtuigd dat MB ook liever dat racestoeltje had weten te bemachtigen, maar zoals gezegd zal ook hij ergens 'n grens moeten trekken.

Gerard

mmmm opvallend...

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/305519/van-der-garde-dit-is-de-juiste-stap-voor-mij/

Citaat van: Giedo van der GardeIk denk dat dit een goede stap is voor mijn carrière. Soms moet je eerst een stap opzij doen om daarna twee stappen vooruit te kunnen zetten", vertelt Van der Garde aan GPUpdate.net. "Ik kon bijtekenen bij Caterham, maar dat heb ik niet gedaan, omdat dit een veel betere kans voor me is

Tuesday

Citaat van: Kootje op 21 januari 2014 - 16:49:52
Of hij het 'n betere deal vind betwijfel ik echt. Wel is het de beste deal die hij voor dat geld kon krijgen. Ik ben er echter 100% van overtuigd dat MB ook liever dat racestoeltje had weten te bemachtigen, maar zoals gezegd zal ook hij ergens 'n grens moeten trekken.
ja, dat zeg ik toch ook. Uiteindelijk is dit voor Boekhoorn dus de beste deal. Alleen voor hem, omdat hij degene is die moet betalen. Maar het zal van Garde en zijn fans toch worst zijn dat Boekhoorn een paar miljoen heeft bespaard? Voor hen telt alleen het best mogelijke stoeltje.

Kootje

Citaat van: Tuesday op 21 januari 2014 - 17:03:12
Citaat van: Kootje op 21 januari 2014 - 16:49:52
Of hij het 'n betere deal vind betwijfel ik echt. Wel is het de beste deal die hij voor dat geld kon krijgen. Ik ben er echter 100% van overtuigd dat MB ook liever dat racestoeltje had weten te bemachtigen, maar zoals gezegd zal ook hij ergens 'n grens moeten trekken.
ja, dat zeg ik toch ook. Uiteindelijk is dit voor Boekhoorn dus de beste deal. Alleen voor hem, omdat hij degene is die moet betalen.

Oke, dan begreep ik je verkeerd.


CitaatMaar het zal van Garde en zijn fans toch worst zijn dat Boekhoorn een paar miljoen heeft bespaard? Voor hen telt alleen het best mogelijke stoeltje.

En dat is dit dus. Voor het beschikbare bedrag zat er niet meer in dan testen bij Sauber. Tenminste .... dat is steeds ons uitgangspunt. Maar wie weet zijn ze in het kamp van Giedo er echt van overtuigd dat testen voor Sauber 'n beter toekomstperspectief heeft dan racen bij Caterham. Lijkt mij sterk, maar toch ... dat is wel wat ze ons willen doen geloven.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 21 januari 2014 - 17:08:35
Citaat van: Tuesday op 21 januari 2014 - 17:03:12
Citaat van: Kootje op 21 januari 2014 - 16:49:52
Of hij het 'n betere deal vind betwijfel ik echt. Wel is het de beste deal die hij voor dat geld kon krijgen. Ik ben er echter 100% van overtuigd dat MB ook liever dat racestoeltje had weten te bemachtigen, maar zoals gezegd zal ook hij ergens 'n grens moeten trekken.
ja, dat zeg ik toch ook. Uiteindelijk is dit voor Boekhoorn dus de beste deal. Alleen voor hem, omdat hij degene is die moet betalen.

Oke, dan begreep ik je verkeerd.


CitaatMaar het zal van Garde en zijn fans toch worst zijn dat Boekhoorn een paar miljoen heeft bespaard? Voor hen telt alleen het best mogelijke stoeltje.

En dat is dit dus. Voor het beschikbare bedrag zat er niet meer in dan testen bij Sauber. Tenminste .... dat is steeds ons uitgangspunt. Maar wie weet zijn ze in het kamp van Giedo er echt van overtuigd dat testen voor Sauber 'n beter toekomstperspectief heeft dan racen bij Caterham. Lijkt mij sterk, maar toch ... dat is wel wat ze ons willen doen geloven.
dan hadden ze daar wel eerder getekend en niet de deal op dezelfde dag als Caterham bekend gemaakt.

Kootje

Precies.
Ik denk dan ook dat dat onder de noemer PR PRAATJES geplaatst kan worden.

Gerard

Zie boven, waar Giedo zelf zegt hoe het is...  ::)

0634

Als dat zo is, is hij echt heel onnozel.

Jozef

Citaat van: Franky R. op 20 januari 2014 - 20:05:19En toch hoop ik maar dat ze bij Caterham niet zo stom zijn, om bij aanvang van een nieuwe formule met een rookie aan te treden. Zelfs Marussia hield vast aan Chilton, waar het tot nu toe telkens een rookie in het nieuwe jaar had.

Wat maakt dat uit dan, dat er een nieuwe motor is? Je kunt het zelfs als voordeel zien: Ericsson is nog niet gewend aan de oude V8, en iedereen moet wennen aan de nieuwe motoren, dus het is juist een uitgelezen kans om een rookie in de F1 te introduceren.

Kootje

Citaat van: Gerard op 21 januari 2014 - 17:47:19
Zie boven, waar Giedo zelf zegt hoe het is...  ::)

Heb ik gelezen, geloof er alleen geen woord van. Giedo snapt hoe PR werkt, meer is het imo niet.

Arthur

Een stap zijwaarts.... Volgens mij een stap via de zijdeur af [uit de F1]. Een eigen keuze tussen een racezitje of testrijder met kans op een beter zitje in 2015... Je kunt er een hele kleerkast doekjes om winden maar feit blijft dat IK het geen goede keuze [als het een eigen keuze is] vind. Met alle onzekerheid in F1 ga je altijd voor een racezitje. Het is nog maar de vraag of Sauber in de huidige vorm nog bestaat in 2015. En garanties in de F1 zeggen feitelijk niets [tenzij je de garantie krijgt dat je niet zult rijden].

Begin van het eind lijkt mij...  Bye Giedo!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel