Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Perton

Ah ok, aangezien Niehe iets zei van: "Als het goed is, is Giedo aan het racen terwijl dit wordt uitgezonden." Vandaar.

Fabian

Citaat van: Perton op 26 november 2013 - 12:36:14
Ah ok, aangezien Niehe iets zei van: "Als het goed is, is Giedo aan het racen terwijl dit wordt uitgezonden." Vandaar.
Dat zei die inderdaad, maar dat was niet waar. De race was toen al een tijdje afgelopen...

Kootje

Citaat van: Fabian op 26 november 2013 - 12:37:31
Citaat van: Perton op 26 november 2013 - 12:36:14
Ah ok, aangezien Niehe iets zei van: "Als het goed is, is Giedo aan het racen terwijl dit wordt uitgezonden." Vandaar.
Dat zei die inderdaad, maar dat was niet waar. De race was toen al een tijdje afgelopen...

Klopt

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/boekhoorn_is_niet_geinteresseerd/

Force India lijkt me nu onwaarschijnlijk. Zonde...
Williams was al geen optie meer.

Snap niet goed waarom ze dit ontkennen?
Om bij Caterham druk te zetten zou ik het juist wel zo spelen dat ik serieus was met Force India  ;)

Maar je weet nooit wat er speelt natuurlijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 29 november 2013 - 22:51:28
http://www.gppits.net/nieuws/boekhoorn_is_niet_geinteresseerd/

Force India lijkt me nu onwaarschijnlijk. Zonde...
Williams was al geen optie meer.

Snap niet goed waarom ze dit ontkennen?
Om bij Caterham druk te zetten zou ik het juist wel zo spelen dat ik serieus was met Force India  ;)

Maar je weet nooit wat er speelt natuurlijk.

Ze ontkennen toch niets? Boekhoorn en M Mol die hebben nooit zelf deze verhalen naar buiten gebracht. Dat is de media en de fora. En wij gaan er op in en discussieren er over.  Niets mis mee. Maar als een Maldonado al bij Lotus gaat rijden dankzij veel geld, dan vd Garde dan ook maar met wat centen van zijn schoonpa. Ongeacht of er een beter is. Beiden zijn geen top.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 30 november 2013 - 00:13:51
Citaat van: gloudiesaurus op 29 november 2013 - 22:51:28
http://www.gppits.net/nieuws/boekhoorn_is_niet_geinteresseerd/

Force India lijkt me nu onwaarschijnlijk. Zonde...
Williams was al geen optie meer.

Snap niet goed waarom ze dit ontkennen?
Om bij Caterham druk te zetten zou ik het juist wel zo spelen dat ik serieus was met Force India  ;)

Maar je weet nooit wat er speelt natuurlijk.

Ze ontkennen toch niets? Boekhoorn en M Mol die hebben nooit zelf deze verhalen naar buiten gebracht. Dat is de media en de fora. En wij gaan er op in en discussieren er over.  Niets mis mee. Maar als een Maldonado al bij Lotus gaat rijden dankzij veel geld, dan vd Garde dan ook maar met wat centen van zijn schoonpa. Ongeacht of er een beter is. Beiden zijn geen top.


RTLGP kwam met dit nieuws, Janke...En daar houdt het spoor op.

gloudiesaurus

Natuurlijk ontkennen ze wel wat anders brachten ze dit persbericht niet naar buiten  :)

Maldonado heeft 30 - 35 miljoen. Giedo betaalde naar verluidt dit jaar +/- 5 miljoen euro. Das toch wat anders  :D
Denk dat 35 miljoen Boekhoorn ook wat te gortig is.

Maar ik denk nog steeds dat er kansen komen bij Sauber...
Samen met Caterham en Marussia zijn dat de enige opties voor Van der Garde nu in mijn ogen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_rijdt_volgend_jaar_formule_1/

Boekhoorn is heel zeker van zijn zaak  :) Ik ben benieuwd!

Caterham of Force India... Force India zal de betere auto hebben maar Hulkenberg als teamgenoot? Dat wordt een zware dobber. Aan de andere kant als je Hulkenberg  kan verslaan dan stijg je heel snel in de ranking. Maar of dat lukt... denk eerlijk gezegd dat het heel heel moeilijk is.

Als ik Giedo was zou ik ook nog eens bij Sauber informeren  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Mjah als je niet de overstap naar een beter team durft te maken omdat daar een goede teamgenoot zit hoor je ook niet in de f1 natuurlijk dus dat hulkenberg er zit zou niet ut moeten maken.

Ik las gister op zo'n twitterdinges van pittalk ofzo dat s middags vd garde en perez nog kanshebbers waren en savonds dat perez een contract heeft getekend dat dinsdag of woensdag bekend wordt gemaakt. Ik kende dat account niet maar schijnbaar waren ze met hull en maldonado ook een van de eersten die het contract bekendmaakten. Dua ik denk dat het gewoon caterham wordt.

Franky R.

Citaat van: Perton op 07 december 2013 - 14:21:51
Mjah als je niet de overstap naar een beter team durft te maken omdat daar een goede teamgenoot zit hoor je ook niet in de f1 natuurlijk dus dat hulkenberg er zit zou niet ut moeten maken.

Ik las gister op zo'n twitterdinges van pittalk ofzo dat s middags vd garde en perez nog kanshebbers waren en savonds dat perez een contract heeft getekend dat dinsdag of woensdag bekend wordt gemaakt. Ik kende dat account niet maar schijnbaar waren ze met hull en maldonado ook een van de eersten die het contract bekendmaakten. Dua ik denk dat het gewoon caterham wordt.


Och, ene Ayrton Senna sprak ooit een veto uit over de komst van Derek Warwick naar zijn team -Lotus-. Maar ik hoor het je niet zeggen dat Ayrton niet in de F1 thuishoorde... ;)

Perton

Dat was andersom he. Nu spreekt Giedo zijn veto niet uit maar zou hij (even aanhakend op de opmerking van gloudiesaurus) de overstap niet durven maken, omdat er al een sterkere teamgenoot zit. Op die manier verdien je het natuurlijk ook niet om hogerop te komen. Maar ik gok dat het puur theorie is en dat Van der Garde echt geen nee zou zeggen om die reden.

Maar die veto's van Senna heb ik altijd een treurig zwaktebod gevonden.

0634

Prost heeft dat ook wel eens gedaan. Schumacher volgens hardnekkige geruchten ook. Allemaal best wel F1-waardig ;).

Maar ik snap Perton wel. Hier ligt het andersom. Senna en Prost hadden een goede stoel en wilden graag geen concurrentie binnen het team. Giedo wil die goede stoel maar durft het (zegt men) niet aan vanwege Hulk. Dat zou wel heel erg mieterig zijn hoor.

Een overstap naar FI is automatisch goed voor een plek of 10 op de grid.

Edit: Perton was me net voor ;)

janke

Dat is toch allemaal onzin? Het zal vd Garde wat boeien of daar Hulkenberg rijdt. Als hij daar al gaat rijden dan is dat voor hem zelf het hoogst haalbare in zijn korte F1 carriëre. Daar kan hij trots op zijn. En denken we werkelijk dat de Hulk hem alle hoeken van het circuit laat zien? Hulkenberg is beter, oke. Maar een watje is vd Garde allerminst, vind ik.

Wat vetoos betreft weet Mansell daar alles van natuurlijk. Toen was Frank niet zo lief.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 07 december 2013 - 17:57:35
Prost heeft dat ook wel eens gedaan. Schumacher volgens hardnekkige geruchten ook. Allemaal best wel F1-waardig ;) .

Maar ik snap Perton wel. Hier ligt het andersom. Senna en Prost hadden een goede stoel en wilden graag geen concurrentie binnen het team. Giedo wil die goede stoel maar durft het (zegt men) niet aan vanwege Hulk. Dat zou wel heel erg mieterig zijn hoor.

Een overstap naar FI is automatisch goed voor een plek of 10 op de grid.

Edit: Perton was me net voor ;)


Een kleine correctie...Prost [Senna!] en Schumacher [Villeneuve] waren toen al ver in hun carrière. Senna reed pas twee jaar voor Lotus, toen hij Warwick niet als teamgenoot wilde.
;) ;) ;)


En ik ben het met Janke eens. Giedo weet ook heus wel wat het hoogst haalbare is in zijn F1-carrière. Ik geloof simpelweg gewoon niet, dat GvdG moedwillig in de Caterham blijft rijden, als hij ook naar Force India kan.


Dat is niet eens 'mieterig', maar gewoon oerstom...of 'RobinFrijns'-stom... :P


Als je in een snelle auto kunt rijden, dan pak je die kans gewoon aan. Anders kan Giedo er meteen mee ophouden.

Arthur

Citaat van: Franky R. op 07 december 2013 - 19:06:05
Citaat van: Jeroen op 07 december 2013 - 17:57:35
Prost heeft dat ook wel eens gedaan. Schumacher volgens hardnekkige geruchten ook. Allemaal best wel F1-waardig ;) .

Maar ik snap Perton wel. Hier ligt het andersom. Senna en Prost hadden een goede stoel en wilden graag geen concurrentie binnen het team. Giedo wil die goede stoel maar durft het (zegt men) niet aan vanwege Hulk. Dat zou wel heel erg mieterig zijn hoor.

Een overstap naar FI is automatisch goed voor een plek of 10 op de grid.

Edit: Perton was me net voor ;)


Een kleine correctie...Prost [Senna!] en Schumacher [Villeneuve] waren toen al ver in hun carrière. Senna reed pas twee jaar voor Lotus, toen hij Warwick niet als teamgenoot wilde.
;) ;) ;)


En ik ben het met Janke eens. Giedo weet ook heus wel wat het hoogst haalbare is in zijn F1-carrière. Ik geloof simpelweg gewoon niet, dat GvdG moedwillig in de Caterham blijft rijden, als hij ook naar Force India kan.


Dat is niet eens 'mieterig', maar gewoon oerstom...of 'RobinFrijns'-stom... :P


Als je in een snelle auto kunt rijden, dan pak je die kans gewoon aan. Anders kan Giedo er meteen mee ophouden.

EENS Franky! Als je zo'n kans niet aandurft dan kun je beter ophouden met F1!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel