Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Jeroen op 03 november 2013 - 20:49:01
Oh so... tja, volgens mij denkt Kimi helemaal nooit zoveel ;).

Dus geen voorbedachte rade ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Arthur op 03 november 2013 - 11:22:51
Zoals meermalen geponeerd, VDG er in 2014 uit [bedankt voor de financiele bijdrage] en Kovalainen er in. Het is niet anders.

Ik moet het nog zien. Kovalainen heeft geen geld.
En misschien heeft Van der Garde nog wel kans bij Williams of zelfs Sauber (afhankelijk van wat er op de rijdersmarkt gebeurd...)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: Jeroen op 03 november 2013 - 20:49:01
Oh so... tja, volgens mij denkt Kimi helemaal nooit zoveel ;).

Ook best apart hoe hij gevolgd door een cameraman naar zijn auto liep en snel het circuit verliet, alle mediaprotocollen aan zijn laars lappend... ;D

NielsD

Citaat van: Enzo op 03 november 2013 - 22:05:58
Citaat van: Jeroen op 03 november 2013 - 20:49:01
Oh so... tja, volgens mij denkt Kimi helemaal nooit zoveel ;).

Ook best apart hoe hij gevolgd door een cameraman naar zijn auto liep en snel het circuit verliet, alle mediaprotocollen aan zijn laars lappend... ;D

Ik denk dat 'm hem helemaal geen reet meer kon schelen. Hij vloog al met pijn en moeite naar Abu Dhabi en dat het dan zo snel eindigt.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

NielsD

Dubbelpostje, excusé, maar dit kan ik jullie niet onthouden. Tweetje van Tony Fernandes:

CitaatSome great pace form the Caterham. Especially Geido. Shows we now got that people. Onto next year. Best pace I have seen all year.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

De naam van Giedo is voor iedereen heel moeilijk blijkbaar.

NielsD

Citaat van: Matthijs op 04 november 2013 - 15:07:04
De naam van Giedo is voor iedereen heel moeilijk blijkbaar.

Zo'n foutje gaat nog wel, maar als mensen Guido gaan zeggen, dan word ik aggresief. >:( ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Citaat van: NielsD op 04 november 2013 - 15:58:13
Citaat van: Matthijs op 04 november 2013 - 15:07:04
De naam van Giedo is voor iedereen heel moeilijk blijkbaar.

Zo'n foutje gaat nog wel, maar als mensen Guido gaan zeggen, dan word ik aggresief. >:( ;D
En terecht! ;)

gloudiesaurus

Kijk dit is the way to go Giedo  8)

http://www.gppits.net/nieuws/ook_sauber_meldt_zich_voor_van_der_garde/

Wie weet wat er bij deze teams mogelijk is  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Okay, het volgende scenario;

1. Hulk naar Lotus
2. Maldonado naar Sauber
3. Sutil blijft bij Force India

Bij Sauber zou dan Gutierrez moeten wijken voor VDG of di Resta bij Force India voor VGD. Force India gaat niet voor paydrivers dus zou Sauber de beste optie zijn? Maar Massa is ook nog in de race voor een redelijk zitje. Die zie ik dan weer niet naar Caterham gaan.

Ik denk dat ALS Giedo al rijdt in 2014 het bij Caterham is.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Maldonado krijgt alleen een plek in de F1 als hij de miljoenen uit Venezuela meeneemt. En ik weet nou nog steeds niet of hij die nog steeds achter zich heeft staan.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 04 november 2013 - 18:37:22
Maldonado krijgt alleen een plek in de F1 als hij de miljoenen uit Venezuela meeneemt. En ik weet nou nog steeds niet of hij die nog steeds achter zich heeft staan.

Als die cash niet meekomt is Maldonado klaar, bij welk team dan ook!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Massa wordt zeer waarschijnlijk de vervanger van Pastor bij Williams.

Jozef

Citaat van: NielsD op 04 november 2013 - 15:58:13
Citaat van: Matthijs op 04 november 2013 - 15:07:04
De naam van Giedo is voor iedereen heel moeilijk blijkbaar.

Zo'n foutje gaat nog wel, maar als mensen Guido gaan zeggen, dan word ik aggresief. >:( ;D

Het is niet de schuld van die mensen, dat Giedo's ouders niet snappen dat het een Franse naam is die als Guido geschreven hoort te worden. :P

T.Nuvolari

Nederlanders en de Franse taal is meestal ongelukkig niet?
Zu darans, fruits de meir, etc...   :P