Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

janke

Geloof ik niet in, in die aansluiting. Ook niet van Marussia, Force enz. Om de simpele reden dat ze gewoon het equipment niet hebben als de grote jongens. En het geld zowiezo niet.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Sinds wanneer heeft Force India geen aansluiting met het middenveld?

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 26 oktober 2013 - 18:46:40
Sinds wanneer heeft Force India geen aansluiting met het middenveld?

Ik heb het over de top.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar


janke

Some things are too important to be left in the past.

Vieze baas

Citaat van: Maikel0230 op 21 oktober 2013 - 21:51:47
Kan ik me ook wel in vinden, ik bedoel ook niet dat Giedo per definitie beter is dan Gutiérrez. Als ik kijk naar de prestaties van Australië tot Japan dan vind ik dat Giedo al vroeger en op sommige momenten gewoon meer heeft laten zien dan Gutiérrez die eingenlijk pas vanaf Singapore een beetje zijn richting gevonden heeft, waarschijnlijk een 'beetje' geholpen door de nieuwe banden. Het is ook moeilijk om beide te beoordelen, ze komen ook immers nauwelijks in beeld.

Als men mij zou vragen dat ik MOEST kiezen tussen die twee voor een plekje bij team XXX dan zou ik voor Giedo gaan. Dat is althans hoe ik ze aanvoel. Toch blijft dit maar een tijdelijke analyse want er kan nog veel veranderen in de 4 resterende races.

Guido rijdt ook beter sinds de nieuwe banden er zijn. Ik vind Guttierez echt een stuk minder. De races die hij het goed eed was Hulkenberg alsnog een klap sneller, die Sauber is relatief gewoon een stuk beter geworden en dan lijkt het al snel of Guttierez ineens ook een stuk beter is.

Guido verrast me positief dit seizoen, ik had niet zon hoge pet van hem op aangezien hij in 4 jaar GP2 toch niet echt veel laten zien had maar hij doet niet onder voor Pic, is misschien wel iets beter. Maar dan is de vraag hoe goed Pic nou is, dat is naar mijn idee ook zeker geen hoogvlieger.

janke

Citaat van: Vieze baas op 26 oktober 2013 - 19:15:27
Citaat van: Maikel0230 op 21 oktober 2013 - 21:51:47
Kan ik me ook wel in vinden, ik bedoel ook niet dat Giedo per definitie beter is dan Gutiérrez. Als ik kijk naar de prestaties van Australië tot Japan dan vind ik dat Giedo al vroeger en op sommige momenten gewoon meer heeft laten zien dan Gutiérrez die eingenlijk pas vanaf Singapore een beetje zijn richting gevonden heeft, waarschijnlijk een 'beetje' geholpen door de nieuwe banden. Het is ook moeilijk om beide te beoordelen, ze komen ook immers nauwelijks in beeld.

Als men mij zou vragen dat ik MOEST kiezen tussen die twee voor een plekje bij team XXX dan zou ik voor Giedo gaan. Dat is althans hoe ik ze aanvoel. Toch blijft dit maar een tijdelijke analyse want er kan nog veel veranderen in de 4 resterende races.

Guido rijdt ook beter sinds de nieuwe banden er zijn. Ik vind Guttierez echt een stuk minder. De races die hij het goed eed was Hulkenberg alsnog een klap sneller, die Sauber is relatief gewoon een stuk beter geworden en dan lijkt het al snel of Guttierez ineens ook een stuk beter is.

Guido verrast me positief dit seizoen, ik had niet zon hoge pet van hem op aangezien hij in 4 jaar GP2 toch niet echt veel laten zien had maar hij doet niet onder voor Pic, is misschien wel iets beter. Maar dan is de vraag hoe goed Pic nou is, dat is naar mijn idee ook zeker geen hoogvlieger.

Och vd Garde is niks meer dan de Pic enz. Was hij werkelijk zo goed dan reed hij wel bij een ander team.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Dat ben ik niet helemaal met je eens; halverwege het seizoen van team wisselen gebeurt normaal gesproken niet. ;)

Qaletaqa

Goed gedaan van Guido, Langzaam aan moet ik toch mijn mening bijstellen: Het is geen Jos verstappen, maar hij valt me toch echt niet tegen. In tegendeel:tijdens de kwalificatie stond zijn naam even op de 14de plaats...
Guidio tipt niet aan onze Joske, maar staat ruim boven: Albers en consorten.

0634

Ruim boven? Vind ik persoonlijk niet hoor. Soms doet ie het leuk, maar 9 van de 10 keer zie ik niets wat een ander niet kan. Albers en Doornbos waren ook geen pannekoeken hoor, konden best wel sturen. Om nog maar niet te beginnen over Lammers...

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 09:08:41
Ruim boven? Vind ik persoonlijk niet hoor. Soms doet ie het leuk, maar 9 van de 10 keer zie ik niets wat een ander niet kan. Albers en Doornbos waren ook geen pannekoeken hoor, konden best wel sturen. Om nog maar niet te beginnen over Lammers...


Hm,


Een goede opmerking. ik heb namelijk nooit gezien dat Albers risico's nam bij de start. Terwijl CA op dezelfde positie startte als GvdG.


Giedo heb ik dit jaar al een paar keer positie's zien winnen bij de start. Die raakte hij later wel weer kwijt, maar hij dééd tenminste iets i.t.t. Albers.


Niet ruim erboven, maar wel effectiever dan CA. Doornbos deed ook leuke dingen met zijn auto.

0634

Ik vraag het me af. Albers wordt wel vaak besmeurd maar zo slecht vond ik hem niet. In ieder geval niet minder dan Giedo.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 17:37:06
Ik vraag het me af. Albers wordt wel vaak besmeurd maar zo slecht vond ik hem niet. In ieder geval niet minder dan Giedo.

Nee ik ook niet, zelfs meestal gelijkwaardig aan Bobby D.

0634


Jozef

Citaat van: Franky R. op 27 oktober 2013 - 17:08:00
Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 09:08:41
Ruim boven? Vind ik persoonlijk niet hoor. Soms doet ie het leuk, maar 9 van de 10 keer zie ik niets wat een ander niet kan. Albers en Doornbos waren ook geen pannekoeken hoor, konden best wel sturen. Om nog maar niet te beginnen over Lammers...

Hm,

Een goede opmerking. ik heb namelijk nooit gezien dat Albers risico's nam bij de start. Terwijl CA op dezelfde positie startte als GvdG.

Giedo heb ik dit jaar al een paar keer positie's zien winnen bij de start. Die raakte hij later wel weer kwijt, maar hij dééd tenminste iets i.t.t. Albers.

Niet ruim erboven, maar wel effectiever dan CA. Doornbos deed ook leuke dingen met zijn auto.

Albers had er ook echt niet de auto voor. Het verschil tussen Caterham en het middenveld is miniem in vergelijking met het verschil tussen Minardi en het middenveld destijds. Dat scheelde toen enkele seconden per ronde.

Ik heb nooit een hoge pet opgehad van Albers, maar ik vond Doornbos wel prima. Vond hem niet slecht bij Minardi en bij Red Bull. Misschien zit GvdG op hetzelfde niveau.