Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 20 oktober 2013 - 23:40:59
Klopt... maar het hele verhaal wil nog niet zeggen dat Maldonado volgend jaar geen sponsorgeld meer heeft.
PSDVA schijnt sowiezo voor heel 2013 al betaald te hebben.

Een ander gerucht is dat Gutteriez voor volgend jaar onzeker is bij Sauber (Telmex schijnt interesse te verliezen) Wellicht een kans voor Giedo?


Gutierrez had toch niet eens een persoonlijke sponsor? Telmex ondersteunde Sergio Perez, zo dacht ik. Maar nu ik lees dat McLaren nog steeds wacht op een deel van het geld, snap ik meteen waarom McLaren Perez nog niet heeft vastgelegd.


Kennelijk is Carlos Slim Hélu niet zo van het betalen. Als hij al niet op tijd betaald voor Perez, waarom dan wel voor 'dampende drol' [*wijst naar Jeroen, want die verzon het*] Esteban Gutierrez?


Fietser

Citaat van: Franky R. op 21 oktober 2013 - 02:05:43
Citaat van: gloudiesaurus op 20 oktober 2013 - 23:40:59
Klopt... maar het hele verhaal wil nog niet zeggen dat Maldonado volgend jaar geen sponsorgeld meer heeft.
PSDVA schijnt sowiezo voor heel 2013 al betaald te hebben.

Een ander gerucht is dat Gutteriez voor volgend jaar onzeker is bij Sauber (Telmex schijnt interesse te verliezen) Wellicht een kans voor Giedo?


Gutierrez had toch niet eens een persoonlijke sponsor? Telmex ondersteunde Sergio Perez, zo dacht ik. Maar nu ik lees dat McLaren nog steeds wacht op een deel van het geld, snap ik meteen waarom McLaren Perez nog niet heeft vastgelegd.


Kennelijk is Carlos Slim Hélu niet zo van het betalen. Als hij al niet op tijd betaald voor Perez, waarom dan wel voor 'dampende drol' [*wijst naar Jeroen, want die verzon het*] Esteban Gutierrez?

Wat Gutierrez betreft: een verwijzing of niet, het is gewoon niet leuk. Het is ook nog eens een verwijzing naar het feit dat er meer uitwerpselen in het huidige F1-veld rondrijden, want de Mexicaan is echt niet de slechtste. Kortom: een nare en bovenal denigrerende opmerking. Van wie dan ook, ouder dan pakweg 16 jaar.

Sabai

Citaat van: Fietser op 21 oktober 2013 - 12:54:49
Citaat van: Franky R. op 21 oktober 2013 - 02:05:43
Citaat van: gloudiesaurus op 20 oktober 2013 - 23:40:59
Klopt... maar het hele verhaal wil nog niet zeggen dat Maldonado volgend jaar geen sponsorgeld meer heeft.
PSDVA schijnt sowiezo voor heel 2013 al betaald te hebben.

Een ander gerucht is dat Gutteriez voor volgend jaar onzeker is bij Sauber (Telmex schijnt interesse te verliezen) Wellicht een kans voor Giedo?


Gutierrez had toch niet eens een persoonlijke sponsor? Telmex ondersteunde Sergio Perez, zo dacht ik. Maar nu ik lees dat McLaren nog steeds wacht op een deel van het geld, snap ik meteen waarom McLaren Perez nog niet heeft vastgelegd.


Kennelijk is Carlos Slim Hélu niet zo van het betalen. Als hij al niet op tijd betaald voor Perez, waarom dan wel voor 'dampende drol' [*wijst naar Jeroen, want die verzon het*] Esteban Gutierrez?

Wat Gutierrez betreft: een verwijzing of niet, het is gewoon niet leuk. Het is ook nog eens een verwijzing naar het feit dat er meer uitwerpselen in het huidige F1-veld rondrijden, want de Mexicaan is echt niet de slechtste. Kortom: een nare en bovenal denigrerende opmerking. Van wie dan ook, ouder dan pakweg 16 jaar.


Ik denk dat het Gutierrez een worst zal wezen wat er hier over hem geroepen word  ;) Ik geloof ook dat jeroen het met een lolletje bedoelde. Moet kunnen toch  :)

Franky R.

Citaat van: Fietser op 21 oktober 2013 - 12:54:49


Wat Gutierrez betreft: een verwijzing of niet, het is gewoon niet leuk. Het is ook nog eens een verwijzing naar het feit dat er meer uitwerpselen in het huidige F1-veld rondrijden, want de Mexicaan is echt niet de slechtste. Kortom: een nare en bovenal denigrerende opmerking. Van wie dan ook, ouder dan pakweg 16 jaar.


Dat mag, net zoals 'beeldspraak' ook mag! Jeroen is daar [via Ronald van Dam] zowat wereldberoemd mee geworden... :P

Fietser

Citaat van: Franky R. op 21 oktober 2013 - 17:39:54
Citaat van: Fietser op 21 oktober 2013 - 12:54:49


Wat Gutierrez betreft: een verwijzing of niet, het is gewoon niet leuk. Het is ook nog eens een verwijzing naar het feit dat er meer uitwerpselen in het huidige F1-veld rondrijden, want de Mexicaan is echt niet de slechtste. Kortom: een nare en bovenal denigrerende opmerking. Van wie dan ook, ouder dan pakweg 16 jaar.


Dat mag, net zoals 'beeldspraak' ook mag! Jeroen is daar [via Ronald van Dam] zowat wereldberoemd mee geworden... :P

Ik ben sterk voor humor en gein en beeldspraken zijn prima. Hoe meer hoe beter. Maar ik vind deze metafoor gewoon lelijk en onsmakelijk. En dat richting een jochie van 22 die zijn stinkende (ahum) best doet om indruk te maken in zijn debuutjaar in de F1. Stel dat dit over V.d.Garde werd gezegd, zou men hier te lande deze uitdrukking ook zo 'leuk' vinden? Of denken we nu echt dat de piepjonge Mexicaan 'veel trager en stroperiger' is dan de oudere en meer ervaren Nederlander?

Jehoentelaar

Is dat niet meer iets om in een geschikt topic c.q. via PM te bespreken?


janke

Citaat van: Fietser op 21 oktober 2013 - 17:47:54
Citaat van: Franky R. op 21 oktober 2013 - 17:39:54
Citaat van: Fietser op 21 oktober 2013 - 12:54:49


Wat Gutierrez betreft: een verwijzing of niet, het is gewoon niet leuk. Het is ook nog eens een verwijzing naar het feit dat er meer uitwerpselen in het huidige F1-veld rondrijden, want de Mexicaan is echt niet de slechtste. Kortom: een nare en bovenal denigrerende opmerking. Van wie dan ook, ouder dan pakweg 16 jaar.


Dat mag, net zoals 'beeldspraak' ook mag! Jeroen is daar [via Ronald van Dam] zowat wereldberoemd mee geworden... :P

Of denken we nu echt dat de piepjonge Mexicaan 'veel trager en stroperiger' is dan de oudere en meer ervaren Nederlander?

Nee hoor. Alleen niemand zegt dat vdGarde een toptalent is voor de F1, Gutierrez ook niet. Of je dan wat stroperiger bent of zelfs wat langzamer maakt dan toch ook niet uit?
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Nu moeten we toch wel even toegeven dat Van der Garde dit jaar al veel meer heeft laten zien als Gutiérrez. Ok, Gutiérrez heeft punten gescoort en Giedo niet. All-round heeft Giedo vanaf Duitsland veel meer laten zien dan Gutiérrez het ganse seizoen. Die komt pas nu op stoom nu blijkt dat hij volgend jaar waarschijnlijk eruitgewipt wordt.

En ik ben nog niet eens een voorstander van Giedo maar ere wie ere toekomt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Vind dat beiden tekort komen. Maar goed, kwaliteit is niet het enige dat doorslag geeft natuurlijk. Beiden zijn ook weer niet slecht zoals Taki Inoue of zoiets. Als ik echt moet kiezen zou ik het niet weten wie beter is. Vd Garde verliest het van Pic, he. En dat is ook al geen geweldenaar. Ik zou dan ook niet durven zeggen dat Giedo het echt beter doet dan Guiterrez om eerlijk te zijn.

Maikel0230

Kan ik me ook wel in vinden, ik bedoel ook niet dat Giedo per definitie beter is dan Gutiérrez. Als ik kijk naar de prestaties van Australië tot Japan dan vind ik dat Giedo al vroeger en op sommige momenten gewoon meer heeft laten zien dan Gutiérrez die eingenlijk pas vanaf Singapore een beetje zijn richting gevonden heeft, waarschijnlijk een 'beetje' geholpen door de nieuwe banden. Het is ook moeilijk om beide te beoordelen, ze komen ook immers nauwelijks in beeld.

Als men mij zou vragen dat ik MOEST kiezen tussen die twee voor een plekje bij team XXX dan zou ik voor Giedo gaan. Dat is althans hoe ik ze aanvoel. Toch blijft dit maar een tijdelijke analyse want er kan nog veel veranderen in de 4 resterende races.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Giedo sneller dan Pic. Een redelijk tikkie ook, netjes.
Alleen jammer dat Bianchi ervoor staat!

Ik denk dat Caterham al haar pijlen op 2014 heeft gericht. Althans dat hoop ik dan voor ze want ze verliezen ten op zichten van de andere teams en ook Marussia komt dichterbij of is zelfs soms alweer sneller...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Ze hebben zich volgens mij al het hele seizoen op 2014 gericht. Ze hebben alleen in Barcelona updates gebracht verder niks volgens mij.

Jehoentelaar

Het zou gezien hun beperkte mogelijkheden ook niet zo gek zijn dat ze dat doen. 2014 Is een goede mogelijkheid om -eindelijk- de aansluiting te vinden.