Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Franky R. op 23 augustus 2013 - 19:30:20
Citaat van: Arthur op 23 augustus 2013 - 19:26:01
Na de miljoenen van Guido staat Heiki volgend jaar weer op de grid. En ja, die Heiki is een achterbaks mannetje...


Och, och..Heikki achterbaks...Dan toch eerder Caterham...Omgekeerd zou GvdG hetzelfde hebben gedaan. Want ze willen allemaal wel F1 rijden.


En Giedo is niet gedwongen om die miljoenen te betalen, he! ;)  Al zou ik zelf dat geld lekker op zak houden, rente van trekken en voor de 'sport' lekker strijden in de MX5-cup... ;D


Maar dat ben ik, he!

Tuurlijk gaan al die lui voor eigen succes [zoals Frank Williams al eens eerder aangaf, allemaal egoistische klootzakken] en dat zou Guido idd ook doen.

Maar rentetrekken is dan niet voor Guido, het waren [niet zijn] immers niet ZIJN centen....

Aan de andere kant had Guido deze move van Caterham ook kunnen bedenken. Op zich al bedenkelijk waarom Heiki zou blijven voor de input. Daarmee disqualificeer je Guido al op voorhand....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.


Arthur

Citaat van: Fabian op 23 augustus 2013 - 19:30:59
Ga ik dan toch gelijk krijgen met m'n theorietje?

Zekers, ligt voor de hand, het woord paydriver spreekt voor zich. Letterlijk vertaald: speelbal of gebruiks/verbruiksartikel...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 23 augustus 2013 - 19:36:33
Citaat van: Fabian op 23 augustus 2013 - 19:30:59
Ga ik dan toch gelijk krijgen met m'n theorietje?

Zekers, ligt voor de hand, het woord paydriver spreekt voor zich. Letterlijk vertaald: speelbal of gebruiks/verbruiksartikel...
Betalende voorbijganger... :P

Franky R.


Arthur

Tenzij Guido volgend jaar weer € 8.000.000,00 meebrengt... Dan wordt het weer een ander verhaal tenzij Caterham of Heiki bulkt van de poen en daar kennen we allemaal het antwoord al  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.


Franky R.

Citaat van: Arthur op 23 augustus 2013 - 19:43:09
Tenzij Guido volgend jaar weer € 8.000.000,00 meebrengt... Dan wordt het weer een ander verhaal tenzij Caterham of Heiki bulkt van de poen en daar kennen we allemaal het antwoord al  ;)
Dan wordt GvdG een terugkerende & betalende voorbijganger.... :P Liever dat men geld steekt in een F1-carriere voor Robin Frijns!

0634

Ik vermoed alleen dat Giedo's schoonpapa niet echt van plan is om een euro te steken in de racecarriere van Frijns ;).

Overigens meldde Derksen laatst dat Boekhoorn serieus werk wil gaan maken van NEC. Als dat zo is, kunnen er gevolgen zijn voor Giedo.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2013 - 19:57:39
Overigens meldde Derksen laatst dat Boekhoorn serieus werk wil gaan maken van NEC. Als dat zo is, kunnen er gevolgen zijn voor Giedo.
Yep. Dan moet ie gaan voetballen...

Arthur

Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2013 - 19:57:39
Ik vermoed alleen dat Giedo's schoonpapa niet echt van plan is om een euro te steken in de racecarriere van Frijns ;).

Overigens meldde Derksen laatst dat Boekhoorn serieus werk wil gaan maken van NEC. Als dat zo is, kunnen er gevolgen zijn voor Giedo.

Gevolgen zijn er hoe dan ook voor Guido [en ik vrees het ergste]....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Fabian op 23 augustus 2013 - 19:58:39
Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2013 - 19:57:39
Overigens meldde Derksen laatst dat Boekhoorn serieus werk wil gaan maken van NEC. Als dat zo is, kunnen er gevolgen zijn voor Giedo.
Yep. Dan moet ie gaan voetballen...

;D

Franky R.

Citaat van: Fabian op 23 augustus 2013 - 19:58:39
Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2013 - 19:57:39
Overigens meldde Derksen laatst dat Boekhoorn serieus werk wil gaan maken van NEC. Als dat zo is, kunnen er gevolgen zijn voor Giedo.
Yep. Dan moet ie gaan voetballen...
Of de spelersbus gaan besturen... ;D

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel