Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 10 juni 2013 - 12:47:49
Citaat van: Edwin90 op 10 juni 2013 - 11:30:51
Ik las vanmorgen dat hij vijf plekken terug moet omdat Hulkenberg hem met volledige KERS en DRS voorbij moest. Giedo had hem al anderhalve ronde opgehouden. De actie van Hulkenberg waarbij hij z'n band lek reed kan dus ook puur een intimiderende geweest zijn. Dan heeft hij alleen zichzelf een beetje in de ballen gebeten, Giedo zat toch al op koers voor een straf.
Zo beschouwd is het dan idd. een zeer domme move van Hulk.... >:(

En als dat zo is kwalijk van Giedo nadat met momentje met Webber al.......
Als Caterham - coureur moet je toch op de blauwe vlaggen letten  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Met vijf plaatsen grid penalty kan hij trouwens wel uit de Caterham - fabriek starten  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 10 juni 2013 - 12:57:11
Met vijf plaatsen grid penalty kan hij trouwens wel uit de Caterham - fabriek starten  ;)
;D ;D ;D

Tja als dat zo is dan is Giedo gewoon een domme jongen. Als Caterham rijder weet je dat de blauwe vlaggen wel voor jou kunnen zijn. Gewoon die jongens voorbij laten en door rijden.

Jehoentelaar

Bovendien lag hij al een zo ver achter dat sommigen dachten dat het een verdwaalde GP2-auto was.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 10 juni 2013 - 14:03:46
Bovendien lag hij al een zo ver achter dat sommigen dachten dat het een verdwaalde GP2-auto was.
Das ook niet vreemd. T gaat nog niet zo lekker met Giedo!

gloudiesaurus

Op zich doet hij niet slecht, alleen in de races heeft hij de pace nog niet...
Ik denk dat hij die Pirelli's te snel aan gort rijdt...

En Marussia was dit weekend weer sneller dan Caterham.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Hij begint altijd prima, maar zakt net zo snel weer terug. Is het niet door een rijdersfout dan wordt hij wel vroeg binnen gehaald of is er schade. Er moet snel verbetering komen anders zien we hem volgend jaar niet terug.

0634

Dat laatste dus... Ik zie hem ook niet snel terugkomen volgend jaar als dit zo doorgaat. Een kwali in Monaco, maar voor de rest kommer en kwel. En dit soort dingen, als in Canada, tja, dat ziet iedereen hoofdschuddend aan natuurlijk. Dat blijft hangen.

Jehoentelaar

Je kan in zo'n auto beter constant stilletjes je auto's thuisbrengen, dan dat je teveel de grenzen gaat opzoeken van jezelf en van je materiaal. Pic en Giedo mogen dan qua snelheid vaak redelijk in de buurt van elkaar zitten, de Fransman heeft weinig rare momentjes en presteert naar behoren. Zelfde geldt verrassend genoeg ook voor Chilton, die je nooit ziet maar wel lekker meerijdt.

gloudiesaurus

Chilton vind ik helemaal niks, constant trager dan Bianchi en laat niks zien........

Van der Garde was in Spanje en Monaco goed bezig. Hij had alleen pech in de race in Spanje en daarna een slechte race in Monaco.
Van der Garde moet alleen niet roepen dat hij wil verrassen, dat kan nu eenmaal niet in een Caterham.

Gewoon sneller zijn dan Pic in de kwalificatie en proberen de Marrusia's voor te blijven dat is belangrijk. En dan een goede constante race waarbij Pic zijn belangrijkste target is...
Het seizoen is nog lang, en we moeten ook niet vergeten dat hij een debutant is. Een foutje maken af en toe, maar hij moet wel leren en verbetering laten zien.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel

Het is een gerucht maar vandaag is de molen opnieuw gaan draaien: Kovalainen zal het zitje van Giedo overnemen. Aldus Natalie Pinkham op Twitter.

Ben benieuwd, lijkt me toch stug of niet? Hij heeft betaald en zijn resultaten zijn niet veel slechter dan Pic toch?

Fabian

Lijkt me ook stug. Bij Caterham ontkennen ze de geruchten van Kovalainen, maar dat zou natuurlijk ook het tegenovergestelde kunnen betekenen. Laatst gaven ze nog aan tevreden te zijn over Giedo dus het lijkt me stug...

NielsD

Giedo is een paydriver, Heikki niet. Caterham heeft het geld nodig. Giedo heeft een contract van 1 jaar, die hij gaat uitrijden zoals hij zelf al vaak heeft gezegd.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: Charrel op 28 juni 2013 - 15:02:18
Het is een gerucht maar vandaag is de molen opnieuw gaan draaien: Kovalainen zal het zitje van Giedo overnemen. Aldus Natalie Pinkham op Twitter.

Ben benieuwd, lijkt me toch stug of niet? Hij heeft betaald en zijn resultaten zijn niet veel slechter dan Pic toch?
Een bout [= onwaarschijnlijk] verhaal, daar Abiteboul meermaals heeft gezegd dat Kovalainen niet meer instapt...Als de Fin zelfs geen VT rijdt, waarom zou je hem dan GvdG laten vervangen?


Tenzij GvdG te kort komt qua sponsorverplichtingen.
http://www.gppits.net/nieuws/caterham_blij_met_van_der_garde/
http://www.gppits.net/nieuws/kovalainen_niet_meer_nodig/

Jehoentelaar

Denk dat McGregor wel ver wil gaan om zijn naam op die bak te houden. Eerder die twee Schothorsten bij dat niveau gaan komen zijn we zo vijf jaar verder, als ze dat überhaupt gaan halen.