Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Kootje

Mwah .... wat er in de contracten staat weet ik niet, maar ik vind het niets vreemds dat Giedo niet over dezelfde updates beschikt als Charles. Zeker bij de kleinere teams, en dat is Caterham nu eenmaal, is het normaal dat men niet voor beide auto's tegelijk met 'n update kunnen komen. Dat ze dan hun best presterende coureur als eerste de beschikking over die uodates geeft lijkt me niet meer dan logisch. Het is aan Giedo om de rollen om te draaien en dat "recht" te verwerven.

0634

Citaat van: Franky R. op 11 mei 2013 - 10:51:28
Citaat van: Jeroen op 10 mei 2013 - 16:12:12
Zo werkt het natuurlijk niet. Er is een contract, en volgens dat contract moet Giedo rijden en McGregor betalen. Als er niets in staat over updates is het pech hebben. Klep dicht en rijden.

Bovendien: Caterham heeft nou eenmaal niet zoveel geld. Zo raar is het toch allemaal niet. Dat zie je bij zoveel teams. Grosjean moest ook even wachten met updates, terwijl Kimi ze al had.
Klopt helemaal, maar bij Lotus is de hiƫrarchie duidelijker dan Caterham. En ik denk ooo niet dat Pic iets in zijj contract heeft staan over updates...Zowel Pic als GvdG zijn paydrivers, nml.
Hoezo is die hierarchie duidelijker? Pic heeft een jaar meer ervaring, Giedo is een volslagen rookie. Lijkt mij vrij logisch dat ze hem voorlopig hoger aanslaan.

Bovendien, het team mag bepalen wie er als eerste nieuwe onderdelen krijgt. Dat kunnen wij hier wel betwisten, maar zij zullen hun argumenten hebben. Ik vind er helemaal niks geks aan.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2013 - 11:19:30
Citaat van: Franky R. op 11 mei 2013 - 10:51:28
Citaat van: Jeroen op 10 mei 2013 - 16:12:12
Zo werkt het natuurlijk niet. Er is een contract, en volgens dat contract moet Giedo rijden en McGregor betalen. Als er niets in staat over updates is het pech hebben. Klep dicht en rijden.

Bovendien: Caterham heeft nou eenmaal niet zoveel geld. Zo raar is het toch allemaal niet. Dat zie je bij zoveel teams. Grosjean moest ook even wachten met updates, terwijl Kimi ze al had.
Klopt helemaal, maar bij Lotus is de hiƫrarchie duidelijker dan Caterham. En ik denk ooo niet dat Pic iets in zijj contract heeft staan over updates...Zowel Pic als GvdG zijn paydrivers, nml.
Hoezo is die hierarchie duidelijker? Pic heeft een jaar meer ervaring, Giedo is een volslagen rookie. Lijkt mij vrij logisch dat ze hem voorlopig hoger aanslaan.

Bovendien, het team mag bepalen wie er als eerste nieuwe onderdelen krijgt. Dat kunnen wij hier wel betwisten, maar zij zullen hun argumenten hebben. Ik vind er helemaal niks geks aan.
Accoord, maar dan kunnen ze GvdG het ook niet aanrekenen dat hij achterblijft op Pic...en dat gaat dus wel gebeuren. Let maar op. :(

gloudiesaurus

Jep... media schrijven nu al over Kovalainen die sneller was dan Giedo  >:(

Eerlijk zou zijn om Giedo nu de voorvleugel te geven, Pic had in Bahrein als eerste al een update.
Nu word Pic gewoon voorgetrokken...

Van der Garde moet aan de bak, het ongelijk aantonen door sneller te zijn dan Pic...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 11 mei 2013 - 13:14:55
Jep... media schrijven nu al over Kovalainen die sneller was dan Giedo  >:(

Eerlijk zou zijn om Giedo nu de voorvleugel te geven, Pic had in Bahrein als eerste al een update.
Nu word Pic gewoon voorgetrokken...

Van der Garde moet aan de bak, het ongelijk aantonen door sneller te zijn dan Pic...
Precies, terwijl je niet weet met welke updates Heikki de baan op is gegaan...Caterham zou kunnen leren van Sauber. Die erkennen gewoon dat de auto niet goed genoeg is, en dat Esteban daarom weinig te verwijten valt...Afgezien van zijn botsingen, dan.

0634

Citaat van: Franky R. op 11 mei 2013 - 12:55:59

Accoord, maar dan kunnen ze GvdG het ook niet aanrekenen dat hij achterblijft op Pic...en dat gaat dus wel gebeuren. Let maar op. :(
[/quote]
Ja, maar ja: het lot van de tweede rijder. Grosjean reed vorige race ook gewoon voor Kimi. Zo moet je dat proberen om te draaien.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 11 mei 2013 - 13:14:55
Jep... media schrijven nu al over Kovalainen die sneller was dan Giedo  >:(

Eerlijk zou zijn om Giedo nu de voorvleugel te geven, Pic had in Bahrein als eerste al een update.
Nu word Pic gewoon voorgetrokken...

Van der Garde moet aan de bak, het ongelijk aantonen door sneller te zijn dan Pic...
In ieder team wordt iemand voor getrokken. Zo werkt dat nou eenmaal. Ik snap om eerlijk te zijn de ophef niet zo heel erg.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Goede kwali van Giedo. Als ie die gasten morgen nou ook achter zich houdt!

0634

Zo moet je dat dus doen. Dat dat nog een paar keer en de nieuwe onderdelen zijn voor Giedo.

Edwin90

Goed bezig! En nu vasthouden dat ritme. In de FP ging het ook redelijk goed.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2013 - 15:07:56
Zo moet je dat dus doen. Dat dat nog een paar keer en de nieuwe onderdelen zijn voor Giedo.

Precies .... en dan lopen ze in Frankrijk te schreeuwen dat het niet eerlijk is en Pic er wat van moet zeggen. ;)

Maikel0230

Inderdaad goede prestatie van VDG. De race moet wel nog komen mensen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Giedo perste er even een lekker rondje uit zeg, en met de penalty voor Gutierez start GvdG morgen als 18de :-)

Sabai

Nu maar zien of hij het kan vasthouden en een degelijk resultaat kan neer zetten.