Hamilton en zijn spatjes

Gestart door Enzo, 08 oktober 2012 - 11:33:21

« vorige - volgende »

Wizard


0634

Er speelt overigens wel meer tussen Lewis en zijn (bijna ex-) team naar het schijnt.

Tijdens de GP van boekte hij een flinke bowlingbaan af om met zijn mechanics enzo te gaan feesten. Ze hadden allen toegezegd te gaan komen maar toen bleek dat het gelijk viel met een soort charity iets met Button. Toen verkozen ze naar verluidt Button boven Lewis.

Toen de pers vroeg wanneer Lewis dan afscheid van zijn team zal nemen antwoordde hij: 'geen idee, wellicht kom ik ook wel niet meer op de fabriek.' Ook met Ron Dennis heeft hij nog altijd niet gesproken sinds zijn afscheid.

Het lijkt er iig niet op dat Lewis en zijn grote jeugdliefde als vrienden uit elkaar gaan. Ook niet meteen als vijanden natuurlijk, maar er is wel een kloof en wat frictie hier en zeker ook daar.

Sabai

Jammer dat het zo moet gaan.Zijn inzet is in elk geval nog goed. Als je kijkt hoe hij vandaag zijn Mac naar de finish heeft gereden met een kapotte stabilisatie stang en een grasmat onder de auto. Knap gedaan van Lewis !

Wizard

Niet voor niks roepen doemdenkers dan McLaren Lewis geen titel gunt. En prompt blijven prestaties uit...

0634

Klopt. Dat met die grasmat was natuurlijk ook verdacht. Zou mij niks verbazen als een Mac-monteur die 's nachts heeft los gepeuterd ;).

Wizard


0634

Jij bent toch ook een Mac-monteur als je niet aan het forummen bent?

Enzo

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 19:18:13
Er speelt overigens wel meer tussen Lewis en zijn (bijna ex-) team naar het schijnt.

Tijdens de GP van boekte hij een flinke bowlingbaan af om met zijn mechanics enzo te gaan feesten. Ze hadden allen toegezegd te gaan komen maar toen bleek dat het gelijk viel met een soort charity iets met Button. Toen verkozen ze naar verluidt Button boven Lewis.

Toen de pers vroeg wanneer Lewis dan afscheid van zijn team zal nemen antwoordde hij: 'geen idee, wellicht kom ik ook wel niet meer op de fabriek.' Ook met Ron Dennis heeft hij nog altijd niet gesproken sinds zijn afscheid.

Het lijkt er iig niet op dat Lewis en zijn grote jeugdliefde als vrienden uit elkaar gaan. Ook niet meteen als vijanden natuurlijk, maar er is wel een kloof en wat frictie hier en zeker ook daar.

Nou, is ook wel flauw om niet te komen dan, maar het klinkt wederom als een vaag verhaal.
Heeft Button zijn charity-event last-minute gepland dan? Neem aan dat dit al langer bekend was t.o.v. een potje bowlen.
Ik denk overigens wel dat de switch goed is voor Hamilton, nieuw team met nieuwe kansen.
Lekker beginnen met een schone lei en weer concentreren op het racen ipv randzaken.

0634

Dat weet ik ook niet, ik weet alleen dit:

CitaatMCLAREN CHOSE BUTTON OVER HAMILTON'S FAREWELL PARTY
Sunday 14 Oktober at 06:35 : Oct.14 (GMM) McLaren mechanics chose a run with Jenson Button over Lewis Hamilton's farewell party in Japan recently, according to British newspapers.

The reports have revealed that Hamilton booked out a 16-lane bowling alley at Suzuka recently, where he planned to pay tribute to his mechanics before he leaves for Mercedes in 2013.

Asked in Korea when he would get together with his team, Hamilton said: "I don't know.

"I am sure at one stage I will, back at the factory."

The newspapers also said Hamilton is yet to speak with his former mentor Ron Dennis after deciding to leave McLaren.

"There will be people who are happy I am going, some who are unhappy I am going," said the Briton.

He admitted that a farewell bash he planned at Japan recently was cancelled because many McLaren mechanics wanted to do a charity fun-run with Jenson Button on the same night.

"I booked 16 lanes at the bowling alley for Saturday night, but something else came up so the guys weren't able to do it," said Hamilton.

"They were already committed before. They went for a run with JB or something like that."
http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/18369-McLaren+chose+Button+over+Hamilton%27s+farewell+party.html

Sabai

Misschien dat die rare tweet ook hier uit voortgekomen is. Hij voelde zich waarschijnlijk achter gesteld.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 15 oktober 2012 - 19:49:35
Misschien dat die rare tweet ook hier uit voortgekomen is. Hij voelde zich waarschijnlijk achter gesteld.
Ik denk het...Sinds Whitmarsh het overnam van Ron Dennis zag je ook Hamilton veranderen. Ik denk dat Spa de druppel is geweest voor Lewis...Martin sprak met geen woord over Lewis, terwijl hij geen schuld had aan de startcrash. Nee, het ging alleen maar over Button. Tja...


Ze doen hun best om 'professioneel' te lijken, maar helaas gingen al met die cartoon de mist in. Button werd bewierookt als een WK, wat hij ook is, maar Button had zijn titel nu net niet met een McLaren behaald... ::) ...Het begint kinderachtig te worden bij McLaren.

Figge

En toch he... moet Lewis gewoon zijn kop er bij houden en zich niet zo laten kennen via twitter en/of andere media... Dat t huwelijk tussen McLaren en Hamilton niet eeuwig zou duren kon de gemiddelde kenner al zien aankomen toen Whitmarsh het stokje overnam van Dennis. Maar dan nog kun je als je Lewis heet je beter professioneel opstellen en niet kinderachtig gaan twitteren...

Franky R.

Citaat van: Figge op 16 oktober 2012 - 20:18:10
En toch he... moet Lewis gewoon zijn kop er bij houden en zich niet zo laten kennen via twitter en/of andere media... Dat t huwelijk tussen McLaren en Hamilton niet eeuwig zou duren kon de gemiddelde kenner al zien aankomen toen Whitmarsh het stokje overnam van Dennis. Maar dan nog kun je als je Lewis heet je beter professioneel opstellen en niet kinderachtig gaan twitteren...
Tja,
Ben het met je eens....Maar we zijn allemaal mensen, he!  :)