Fianault?!

Gestart door T.Nuvolari, 15 oktober 2012 - 10:16:28

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Misschien staat dit stukje Spaanse Kolder al ergens anders op het forum te lezen, maar ik heb het hier nog niet zien staan.

Daarom...

De Spaanse Krant Diaro AS en meer bepaald hun journalist Manuel Franco zoekt het toch wel heel ver. Renault zou bepalen wie wereldkampioen mag worden en wie niet. Grosjean en Raïkkonen zouden in opdracht van Renault Alonso uit de race hebben getikt zodat Vettel, ook rijdend met Renault motor, dit seizoen opnieuw de wereldtitel kan pakken. Raïkkonen zou dit doen uit wraak. De man werd namelijk in 2009 door Ferrari opzijgeschoven om de komst van Alonso mogelijk te maken.
Ook in 2010 zou Fernando Alonso al het slachtoffer zijn geweest van de dictatoriale trekjes van de Renaultleiding. In Abu Dhabi zou Petrov zich in opdracht van hen extra hebben ingezet om Alonso niet te laten passeren en zo Vettel de wereldtitel te laten pakken.

De KGB, MI6, CIA, FBI, Men in Black en Mega Mindy hebben zich al op de zaak geworpen.

Wizard

Grosjean heeft Alonso niet uit de race getikt. En Räikkonen trouwens ook niet. Alonso maakt daar de stuurbeweging, het is niet Kimi die naar binnen schuift bij Alonso. Bovendien zou ik respect hebben voor Grosjean als hij Hamilton zo op de auto van Alonso kon laten stuiteren. Dan ben je een wiskundig talent. ;)

Kortom: Boelpoep. En typisch AS.

Kootje

Enige wat klopt aan dit verhaal is dat Renault liever Vettel WK ziet worden dan Alonso.
Maar ja ..... dat lijkt me gezien hun partnerschap met Red Bull niet meer dan logisch, toch? ???

Wizard

Niks nieuws onder de zon nee. Ferrari is de concurent van Renault. Dus.

robbert

hahah, zo'n zever heb ik nog nooit gehoord. Ze moeten trouwens niks doen om vettel wk te laten worden, want redbull is sowieso sneller dan ferrari, en ging alonso toch nog wel ingehaald hebben. Maar het is nu dankzij de uitvalbeurten van alonso, sneller gebeurd dan verwacht. Ik had verwacht dat het op de allerlaatste race ging zijn, zoals in 2010