Hamilton en zijn spatjes

Gestart door Enzo, 08 oktober 2012 - 11:33:21

« vorige - volgende »

Wizard

Privé uitspattingen als deze zijn geenszins te relateren aan je team. Of aan een team. Nog even en ik ga dit tomeloze verdedigen van Lewis belachelijker vinden dan de actie op zichzelf. Kom op man! Dit topic zou helemaal geen bestaansrecht mogen hebben. Gewoon dom wat Lewis doet en klaar. Zo is Lewis nu eenmaal! Emotioneel en soms een tikkeltje impulsief en daardoor wat minder beheerst in zijn doen en laten.

Wizard

Overigens stoor ik mij meer aan Vettel. De sneer richting zijn team vandaag vond ik alles behalve netjes.

Figge

Citaat van: Wizard op 13 oktober 2012 - 10:32:54
Privé uitspattingen als deze zijn geenszins te relateren aan je team. Of aan een team. Nog even en ik ga dit tomeloze verdedigen van Lewis belachelijker vinden dan de actie op zichzelf. Kom op man! Dit topic zou helemaal geen bestaansrecht mogen hebben. Gewoon dom wat Lewis doet en klaar. Zo is Lewis nu eenmaal! Emotioneel en soms een tikkeltje impulsief en daardoor wat minder beheerst in zijn doen en laten.

Het klopt wat je zegt, zaken en prive gescheiden e.d., maar voor sommigen geld daar wel een beetje een uitzondering op. Op het moment dat je zoals Lewis bijvoorbeeld het gezicht bent van het team. McLaren is in dit geval een raceteam voor het grote publiek. Het merk McLaren wordt hier niet echt door beschadigd. Maar Mercedes is een veel groter en bekender merk als McLaren. Mijn verwachting is dat zij een stuk minder blij zullen zijn met dit soort fratsen van Lewis dan McLaren. Mij zul je Lewis echt niet zien verdedigen op soort impulsief gedrag. Sterker nog... ik zou na zo'n voorval iets in het contract laten opnemen iod.

Figge

Citaat van: Wizard op 13 oktober 2012 - 10:38:00
Overigens stoor ik mij meer aan Vettel. De sneer richting zijn team vandaag vond ik alles behalve netjes.

Sneer? Wat heeft ie gezegd dan?
Heb nog niets gezien...

Sabai

Citaat van: Wizard op 13 oktober 2012 - 10:38:00
Overigens stoor ik mij meer aan Vettel. De sneer richting zijn team vandaag vond ik alles behalve netjes.

Vind ik wel meevallen hij is gewoon een topsporter die teleurgesteld is. Dit is ook de reden waarom hij zo gedreven is .Als hij zich als een slappe sukkel zou gedragen hebben had hij nu geen 2 wk's op zak.

0634

Citaat van: Wizard op 13 oktober 2012 - 10:38:00
Overigens stoor ik mij meer aan Vettel. De sneer richting zijn team vandaag vond ik alles behalve netjes.

Wat voor sneer?

Ik heb hem er alleen over gehoord dat hij wat tijd verloor door Massa maar hij benadrukte dat Massa daar helemaal niets aan kon doen. Een verademing tov de wijzende vingertjes en vliegende vuisten die je dan juist vaak ziet.

Edwin90

Er zou iets gespeeld hebben op de boordradio. Vettel zou zijn engineer verweten hebben dat Massa in de weg zat en dat hij dat niet had verteld. Dat ze elkaars pad zouden kruizen zeg maar.

Storm in een glas water als je het mij vraagt.

0634

Tja, tegen zijn engineer mag hij toch best wat zeggen, lijkt me...

Wizard

Kwam over alsof de engineer de schuld in de schoenen werd geschoven na het missen van de pole. Natuurlijk mag je wat zeggen tegen je engineer maar de vuile was hoeft niet buiten.

Gerard

Daar heeft Vettel weinig grip op Wizard. Ik bedoel..Vettel weet niet wat wel en nièt wordt uitezonden op TV LIJKT me?  :-\

0634

Precies. Het is wat anders dan twitteren. Plus, emoties van het moment kan ik op zich wel handelen. Niet zo heel veel moeite mee op zich. Het is de reden waarom ik Webber zo slecht begreep toen hij Grosjean vorige week een idioot noemde. Dat was nl al twee uur na het incident.

Vettel benadrukte nog dat Massa absoluut geen blaam trof, dat vond ik juist erg netjes van hem.

Wizard

Citaat van: Gerard op 13 oktober 2012 - 17:18:13
Daar heeft Vettel weinig grip op Wizard. Ik bedoel..Vettel weet niet wat wel en nièt wordt uitezonden op TV LIJKT me?  :-\

Maar je weet wel dát het kan worden uitgezonden en hoe vuiler de was des te groter de kans natuurlijk. Zoiets bespreek je ook binnen de muren. Ik vond het niet netjes i.i.g. En het sloeg nergens op.

0634

Mwah ik vind het een beetje overdreven. Ik lees er verder ook weinig over.

Wizard

Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn. Ik vond het niet netjes, meer niet. Afsluitend: Waar zou het heen gaan...als internet hier al mee vol zou staan (rijmt!!)? :P Dat is bijna even erg als een topic over de tweet van Hamilton.

0634