Wat verwachten we van Perez in 2013?

Gestart door Enzo, 13 oktober 2012 - 22:48:11

« vorige - volgende »

Is Perez een waardige opvolger van Hamilton?

Ja, Perez gaat gewoon voor de prijzen volgend jaar!
6 (19.4%)
Nah, Perez zal af en toe een succesje hebben...
19 (61.3%)
Mwah, Perez is nog niet toe aan een topteam...
5 (16.1%)
Nee, Perez is niet goed genoeg voor een topteam
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 27

Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 12:13:07
Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 12:06:56
Citaat van: Jehoentelaar op 14 oktober 2012 - 11:48:20
Hij zal er achteraan hobbelen zoals Massa dat al jaren doet, zij het iets dichter bij de (sub)top. Komt dan wel steeds wat dichterbij, maar zeker in zijn eerste jaar nog geen grootse prestaties. Kan voor de lange termijn echter wel een goede keuze zijn, je weet nooit hoe zo'n jongen zich ontwikkelt.

Perez is toch geen rookie meer? Én, Hamilton debuteerde ook en reed vooraan mee....

Maar heeft ook hele rare fratsen uitgehaald.

En kampioen!

Edwin90

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 12:12:26
Citaat van: Edwin90 op 14 oktober 2012 - 11:57:39
Ik denk dat hij het gaat doen zoals Button nu. Een beetje wisselvallig en bij vlagen briljant.

Ik hoop natuurlijk dat ik er naast zit en dat hij meedoet voor de titel samen met Vettel en Alonso.

Button wisselvallig? Hij had dit jaar een slechte periode maar in de jaren ervoor is hij juist uiterst stabiel in zijn presteren. Ik hoop voor Perez dat hij dat kan evenaren...

Nouja, wisselvallig is misschien de verkeerde benaming. Maar de ene race rijdt hij om plek 6 tot 8 ofzo en de volgende race kan hij mee voor het podium. Dit is natuurlijk afhankelijk van heel veel factoren.

De McLaren van dit jaar is zeker geen slechte wagen. Maar ik denk dat zowel McLaren als de coureurs hier meer uit hadden kunnen halen. Helemaal waar ze aan het begin van het jaar gewoon de sterkste waren maar dit er in de race niet helemaal uit kwam.

Folkert

Citaat van: Edwin90 op 14 oktober 2012 - 12:21:22
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 12:12:26
Citaat van: Edwin90 op 14 oktober 2012 - 11:57:39
Ik denk dat hij het gaat doen zoals Button nu. Een beetje wisselvallig en bij vlagen briljant.

Ik hoop natuurlijk dat ik er naast zit en dat hij meedoet voor de titel samen met Vettel en Alonso.

Button wisselvallig? Hij had dit jaar een slechte periode maar in de jaren ervoor is hij juist uiterst stabiel in zijn presteren. Ik hoop voor Perez dat hij dat kan evenaren...

Nouja, wisselvallig is misschien de verkeerde benaming. Maar de ene race rijdt hij om plek 6 tot 8 ofzo en de volgende race kan hij mee voor het podium. Dit is natuurlijk afhankelijk van heel veel factoren.

De McLaren van dit jaar is zeker geen slechte wagen. Maar ik denk dat zowel McLaren als de coureurs hier meer uit hadden kunnen halen. Helemaal waar ze aan het begin van het jaar gewoon de sterkste waren maar dit er in de race niet helemaal uit kwam.
Mclaren wel, Lewis zou amper meer uit dit jaar hebben kunnen halen. Ok, Valancia zou eventueel kunnen in het gunstigste geval en Japan en België had hij betere setup kunnen kiezen, maar dat is iets wat iedereen kan overkomen. Omdat we Alonso en Vettel er niet over gehoord hebben, wil niet zeggen dat ze niet door andere setup meer uit hun races hadden kunnen halen. Lewis is nagenoeg foutloos dit seizoen, net als Alonso en Vettel.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

#18
Citaat van: Jehoentelaar op 14 oktober 2012 - 12:20:15
Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 12:06:56
Citaat van: Jehoentelaar op 14 oktober 2012 - 11:48:20
Hij zal er achteraan hobbelen zoals Massa dat al jaren doet, zij het iets dichter bij de (sub)top. Komt dan wel steeds wat dichterbij, maar zeker in zijn eerste jaar nog geen grootse prestaties. Kan voor de lange termijn echter wel een goede keuze zijn, je weet nooit hoe zo'n jongen zich ontwikkelt.

Eensch. Hij dient zich nog flink te verbeteren, maar waarom zou hij dat inderdaad niet kunnen. Voorlopig kan hij zich rustig ontwikkelen omdat ze bij Mac voorlopig de grootste prestaties zullen verwachten van Button en niet van Perez.
Perez is toch geen rookie meer? Én, Hamilton debuteerde ook en reed vooraan mee....
We heten niet allemaal Hamilton, en ik doelde meer erop dat Perez zich binnen het team kan gaan ontwikkelen, wat zijn prestaties op de langere termijn ten goede kan komen.

0634

Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 12:20:52
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 12:13:07
Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 12:06:56
Citaat van: Jehoentelaar op 14 oktober 2012 - 11:48:20
Hij zal er achteraan hobbelen zoals Massa dat al jaren doet, zij het iets dichter bij de (sub)top. Komt dan wel steeds wat dichterbij, maar zeker in zijn eerste jaar nog geen grootse prestaties. Kan voor de lange termijn echter wel een goede keuze zijn, je weet nooit hoe zo'n jongen zich ontwikkelt.

Perez is toch geen rookie meer? Én, Hamilton debuteerde ook en reed vooraan mee....

Maar heeft ook hele rare fratsen uitgehaald.

En kampioen!
Ook dat ging niet van een leien dakje... Ook Lewis heeft zich moeten ontwikkelen. Dat geldt dan ook voor anderen.

Kootje

Denk wel dat hij gewoon om de prijzen mee gaat doen. Niet om de hoofdprijs, maar regelmatig 'n podiumpje en steevast in de punten moet toch mogelijk zijn. Dat doet hij nu ook geregeld met 'n Sauber, dus zou hij dat met de McLaren nog iets vaker moeten kunnen.

Gerard

My guess?
Ik denk dat Perez even tijd nodig heeft om aan het team te wennen,maar dat hij best voorin te vinden zal zijn
Zal mischien niet meteen met Button mee kunnen komen,maar wie weet? Hij is al "gewend" voorin mee te kunnnen...

Sabai

Citaat van: Kootje op 14 oktober 2012 - 16:10:37
Denk wel dat hij gewoon om de prijzen mee gaat doen. Niet om de hoofdprijs, maar regelmatig 'n podiumpje en steevast in de punten moet toch mogelijk zijn. Dat doet hij nu ook geregeld met 'n Sauber, dus zou hij dat met de McLaren nog iets vaker moeten kunnen.

Mits ze hem een betrouwbare auto geven ben ik het helemaal met je eens.

Kootje

Citaat van: Sabai op 14 oktober 2012 - 18:14:09
Citaat van: Kootje op 14 oktober 2012 - 16:10:37
Denk wel dat hij gewoon om de prijzen mee gaat doen. Niet om de hoofdprijs, maar regelmatig 'n podiumpje en steevast in de punten moet toch mogelijk zijn. Dat doet hij nu ook geregeld met 'n Sauber, dus zou hij dat met de McLaren nog iets vaker moeten kunnen.

Mits ze hem een betrouwbare auto geven ben ik het helemaal met je eens.

Uiteraard.
Zonder betrouwbare wagen bereikt niemand iets.

Figge

Button zal het in de 1e seizoenshelft uiteraard beter doen dan Perez.
Maar ik verwacht hem in de 2e helft vaker voor Button dan Jenson lief is.
Ik weet alleen nog niet de kwaliteiten van Perez op ontwikkelingsgebied in te schatten.

Kootje

Ontwikkelingskwaliteiten zijn niet echt van belang imo.
Ten eerste hebben ze daar Button voor, en ten tweede wordt er nog maar zo weinig getest dat iedere ontwikkeling toch min of meer 'n gok is.
Uiteraard is dit uitvoerig getest met windtunnels ed, maar ik doel dan op het echte werk.

Franky R.

Ik verwacht meer van hetzelfde...Dus wat Perez nu al bereikt met de Sauber. Dus iets vaker een podium en als alles zijn kant op rolt, een overwinning. Misschien twee voor 2013.

Sabai

Wat ik me ook afvraag waarom ze Hulkenberg niet benadert hebben. Ik heb bij Hulk namelijk hetzelfde gevoel als bij Vettel destijds dat ik denk dat het wereldkampioen in spé is. Bij Perez heb ik dat toch minder zie hem meer als een Massa. Kan heel snel rijden en races winnen maar net niet een wk.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 15 oktober 2012 - 12:46:45
Wat ik me ook afvraag waarom ze Hulkenberg niet benadert hebben. Ik heb bij Hulk namelijk hetzelfde gevoel als bij Vettel destijds dat ik denk dat het wereldkampioen in spé is. Bij Perez heb ik dat toch minder zie hem meer als een Massa. Kan heel snel rijden en races winnen maar net niet een wk.
Ik weet het niet...Hulk heeft IMHO het best moeilijk gehad met DiResta...Waar Perez toch wat meer uit de auto haalde dan Kobayashi.

Jehoentelaar

Ik denk dan dat dat eerder te wijten is aan Kobayashi. Di Resta is volgens mij net als Hulk een zeer goede coureur, al heeft de Duitser net wat meer.