Wat verwachten we van Perez in 2013?

Gestart door Enzo, 13 oktober 2012 - 22:48:11

« vorige - volgende »

Is Perez een waardige opvolger van Hamilton?

Ja, Perez gaat gewoon voor de prijzen volgend jaar!
6 (19.4%)
Nah, Perez zal af en toe een succesje hebben...
19 (61.3%)
Mwah, Perez is nog niet toe aan een topteam...
5 (16.1%)
Nee, Perez is niet goed genoeg voor een topteam
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 27

Enzo

Het feit dat Hamilton bij McLaren vertrekt begint bij sommige fan's nu pas echt door te dringen. In 2013 zien we ineens Sergio Perez in de McLaren, de 22 jarige extreem gelovige gelukszoeker uit Mexico. Wat moeten we daar eigenlijk van verwachten??

Quote van Whitmarsh interview over Perez en McLaren in 2013
Bron: http://www1.skysports.com/formula-1/news/12479/8162069/Martin-Whitmarsh-Q-A
Citaat"We enjoy working with Jenson and now having the experience of Jenson and the youth and developability of Sergio what an exciting challenge for us next year. Maybe we are wrong, maybe it won't work out for us. But the aim is to be winning from the first race and I think we can do that."

Ik spot een opvallende aarzeling in zijn optimisme en je kan het hem niet eens echt kwalijk nemen...
Iets zegt me dat het niks gaat worden met Perez volgend jaar. Wat verwachten jullie ervan?

0634

Hij zal tijd nodig hebben. Maar ze hebben JB ook nog. Geef hem een goede wagen en hij doet volop me.

Wizard

Alleen vandaag niet. Niet zijn dag! Morgen een hoop goed te maken, of morgen, zodadelijk. Dus, maar gauw op één oor! ;)

Sabai

Ik denk dat hij lekker kan meerijden en ook een goede kans heeft om overwinningen te pakken.

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"


Nyoxios

Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 09:55:11
Serieus?

ja? als je ziet wat hij met een Sauber doet, zou het mij serieus niks verbazen als hij gelijk de titel pakt!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Wizard

Ok. Ja, het kan natuurlijk. Ikzelf ben wat minder enthousiast.

Nyoxios

Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 09:56:43
Ok. Ja, het kan natuurlijk. Ikzelf ben wat minder enthousiast.

begrijpelijk :P stiekem hoop ik liever dat Alonso kampioen word (A)
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Jehoentelaar

Hij zal er achteraan hobbelen zoals Massa dat al jaren doet, zij het iets dichter bij de (sub)top. Komt dan wel steeds wat dichterbij, maar zeker in zijn eerste jaar nog geen grootse prestaties. Kan voor de lange termijn echter wel een goede keuze zijn, je weet nooit hoe zo'n jongen zich ontwikkelt.

Edwin90

Ik denk dat hij het gaat doen zoals Button nu. Een beetje wisselvallig en bij vlagen briljant.

Ik hoop natuurlijk dat ik er naast zit en dat hij meedoet voor de titel samen met Vettel en Alonso.

Wizard

Citaat van: Jehoentelaar op 14 oktober 2012 - 11:48:20
Hij zal er achteraan hobbelen zoals Massa dat al jaren doet, zij het iets dichter bij de (sub)top. Komt dan wel steeds wat dichterbij, maar zeker in zijn eerste jaar nog geen grootse prestaties. Kan voor de lange termijn echter wel een goede keuze zijn, je weet nooit hoe zo'n jongen zich ontwikkelt.

Perez is toch geen rookie meer? Én, Hamilton debuteerde ook en reed vooraan mee....

0634

Citaat van: Edwin90 op 14 oktober 2012 - 11:57:39
Ik denk dat hij het gaat doen zoals Button nu. Een beetje wisselvallig en bij vlagen briljant.

Ik hoop natuurlijk dat ik er naast zit en dat hij meedoet voor de titel samen met Vettel en Alonso.

Button wisselvallig? Hij had dit jaar een slechte periode maar in de jaren ervoor is hij juist uiterst stabiel in zijn presteren. Ik hoop voor Perez dat hij dat kan evenaren...

0634

Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 12:06:56
Citaat van: Jehoentelaar op 14 oktober 2012 - 11:48:20
Hij zal er achteraan hobbelen zoals Massa dat al jaren doet, zij het iets dichter bij de (sub)top. Komt dan wel steeds wat dichterbij, maar zeker in zijn eerste jaar nog geen grootse prestaties. Kan voor de lange termijn echter wel een goede keuze zijn, je weet nooit hoe zo'n jongen zich ontwikkelt.

Perez is toch geen rookie meer? Én, Hamilton debuteerde ook en reed vooraan mee....

Maar heeft ook hele rare fratsen uitgehaald.

Jehoentelaar

Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 12:06:56
Citaat van: Jehoentelaar op 14 oktober 2012 - 11:48:20
Hij zal er achteraan hobbelen zoals Massa dat al jaren doet, zij het iets dichter bij de (sub)top. Komt dan wel steeds wat dichterbij, maar zeker in zijn eerste jaar nog geen grootse prestaties. Kan voor de lange termijn echter wel een goede keuze zijn, je weet nooit hoe zo'n jongen zich ontwikkelt.

Perez is toch geen rookie meer? Én, Hamilton debuteerde ook en reed vooraan mee....
We heten niet allemaal Hamilton, en ik doelde meer erop dat Perez zich binnen het team kan gaan ontwikkelen, wat zijn prestaties op de langere termijn ten goede kan komen.