Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Franky R.

Citaat van: Nyoxios op 17 maart 2013 - 08:19:34
ik heb vandaag bij sport1 overwogen om een losse race te kopen, doet iemand dit hier ook? misschien dat iemand er ervaring meeheeft?
Nee, dan kun je IMHO beter een stream doen...

SDG

De stream heeft hier bij mij de hele race feilloos gewerkt, zelfs met wifi. Ik ben onder de indruk, moet ik zeggen. Misschien moet ik toch maar eens overwegen om mijn tv-abonnement op te zeggen, haha...  :)

Edwin90

Citaat van: SDG op 17 maart 2013 - 08:48:35
De stream heeft hier bij mij de hele race feilloos gewerkt, zelfs met wifi. Ik ben onder de indruk, moet ik zeggen. Misschien moet ik toch maar eens overwegen om mijn tv-abonnement op te zeggen, haha...  :)

Heeft zo'n stream wel een goede kwaliteit dan (HD?). Ik zou een moord doen voor Engels (Sky) commentaar. Maar de beeldkwaliteit is voor mij minstens zo belangrijk.

Nyoxios

Citaat van: Franky R. op 17 maart 2013 - 08:44:41
Citaat van: Nyoxios op 17 maart 2013 - 08:19:34
ik heb vandaag bij sport1 overwogen om een losse race te kopen, doet iemand dit hier ook? misschien dat iemand er ervaring meeheeft?
Nee, dan kun je IMHO beter een stream doen...

dat heb ik vandaag ook gedaan, het is dan wel geen HD kwaliteit, maar geen reclames en gratis! en ik kan toch alles volgen!

iemand suggereerde dit, en ik kwam op de site van Sport1 terecht. vandaar mijn vraag, ik denk dat ik het op streamen hou!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

NielsD

Ik heb het gevoel dat er wat opstartproblemen zijn bij Sport1. Olav is 1 minuut in beeld geweest en is verder niet aan bod gekomen in het hele weekend. Kan me niet voorstellen dat ze hem + cameraman voor 5000 euro heen sturen om 1 minuut iets te zeggen.

Verder miste ik de Engelse audio feed, waar ik zeker gebruik van ga maken omdat ik me irriteer aan van Dam, gisteren had ik nog zoiets van: Oké ik geef hem een kans. Het is dat ik over het commentaar heen kan luisteren, maar anders was deze toffe GP echt niks aan geweest.

Ik wil Croft en Brundle. Hopen dat ze vanaf volgende week dingen op orde hebben. :)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Citaat van: NielsD op 17 maart 2013 - 09:20:42
Ik heb het gevoel dat er wat opstartproblemen zijn bij Sport1. Olav is 1 minuut in beeld geweest en is verder niet aan bod gekomen in het hele weekend. Kan me niet voorstellen dat ze hem + cameraman voor 5000 euro heen sturen om 1 minuut iets te zeggen.

Verder miste ik de Engelse audio feed, waar ik zeker gebruik van ga maken omdat ik me irriteer aan van Dam, gisteren had ik nog zoiets van: Oké ik geef hem een kans. Het is dat ik over het commentaar heen kan luisteren, maar anders was deze toffe GP echt niks aan geweest.

Ik wil Croft en Brundle. Hopen dat ze vanaf volgende week dingen op orde hebben. :)

Ik geloof dat Olav ook in eerste instantie reportages maakt voor de Veronica samenvatting. Ik moet echter eerlijk zeggen dat ik een voorbeschouwing niet zo mis. Het zijn vaak toch beelden die we allang hebben gezien.

SDG

Citaat van: Edwin90 op 17 maart 2013 - 09:11:38
Citaat van: SDG op 17 maart 2013 - 08:48:35
De stream heeft hier bij mij de hele race feilloos gewerkt, zelfs met wifi. Ik ben onder de indruk, moet ik zeggen. Misschien moet ik toch maar eens overwegen om mijn tv-abonnement op te zeggen, haha...  :)

Heeft zo'n stream wel een goede kwaliteit dan (HD?). Ik zou een moord doen voor Engels (Sky) commentaar. Maar de beeldkwaliteit is voor mij minstens zo belangrijk.

Nee, maar daar zit ik niet echt mee omdat ik sowieso toch niet in HD kan kijken, aangezien mijn tv-toestel niet over een HDMI-uitgang beschikt.

NielsD

Citaat van: Edwin90 op 17 maart 2013 - 09:29:02
Ik geloof dat Olav ook in eerste instantie reportages maakt voor de Veronica samenvatting. Ik moet echter eerlijk zeggen dat ik een voorbeschouwing niet zo mis. Het zijn vaak toch beelden die we allang hebben gezien.

CitaatSport1 F1 website:
De races zijn HD te volgen

Alle vrije en kwalificatietrainingen worden live uitgezonden

Bij meerdere trainingen, kwalificaties en races in het seizoen meerdere signalen beschikbaar op tv

Geen reclame onderbrekingen tijdens de race

Commentaar van Ronald van Dam, iedere race bijgestaan door een deskundige uit de Formule 1 wereld

Bijdrages vanaf locatie door Olav Mol

Na afloop van iedere race later op de avond een uitgebreide samenvatting

Regelmatig herhalingen van de trainingen, kwalificaties en alle races ook beschikbaar via pay per view UPC en Ziggo

Maar liefst 6 verschillende feeds beschikbaar via Sport1 Go. Klik hier voor de uitleg. Het internetabonnement van Sport1

Tweede scherm beschikbaar via www.sport1.nl genaamd Sport1 Pitlane

Ze zeggen dat hij dat ook voor Sport1 gaat doen en dat lijkt me niet alleen voor een samenvatting.

Een voorbeschouwing kan heel leuk zijn, mits er leuke items bij zitten. Ze beloven een 45 minuten voorbeschouwing maar ik heb geen leuke items gezien.

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Als je het zo bekijkt, is het net of Sport1 heel veel heeft belooft, maar slechts weinig waargemaakt heeft. Zo had ik ook mijn problemen met de uitzending, maar ik weet niet of het aan Sport1 of UPC [waarschijnlijker] lag...








Arthur

Bijna verslapen.... Maar ze hadden de opwarmronde er net op zitten en reden naar de startgrid en meteen los. Nog nooit zo snel wakker geworden ;D

Maar ik heb niet geswitched naar onboardbeelden, dat komt nog wel...

En Mol, nogmaals ze hebben hem 'meegenomen' in de verwachting dat het meer [betalende] kijkers oplevert. Of hij gaat meer doen [commentaar] of via de zijdeur af!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Franky R. op 17 maart 2013 - 09:38:17
Als je het zo bekijkt, is het net of Sport1 heel veel heeft belooft, maar slechts weinig waargemaakt heeft. Zo had ik ook mijn problemen met de uitzending, maar ik weet niet of het aan Sport1 of UPC [waarschijnlijker] lag...

Ja precies. En als ik zie en lees hoeveel zooi Sport1 en Ronald van Dam al over zich heen krijgen dan moeten ze daar echt wel wat aan gaan doen.

Wat voor problemen heb jij gehad?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Als ik het allemaal zo lees ga ik voor Maleisië eerst even een vrije training via een stream bekijken voor ik de race van Sport1 ga kopen.

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 17 maart 2013 - 17:29:49
Als ik het allemaal zo lees ga ik voor Maleisië eerst even een vrije training via een stream bekijken voor ik de race van Sport1 ga kopen.

Beelden zijn hetzelfde, nergens problemen mee. Alleen het commentaar moet beter.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: NielsD op 17 maart 2013 - 09:49:59
Citaat van: Franky R. op 17 maart 2013 - 09:38:17
Als je het zo bekijkt, is het net of Sport1 heel veel heeft belooft, maar slechts weinig waargemaakt heeft. Zo had ik ook mijn problemen met de uitzending, maar ik weet niet of het aan Sport1 of UPC [waarschijnlijker] lag...

Ja precies. En als ik zie en lees hoeveel zooi Sport1 en Ronald van Dam al over zich heen krijgen dan moeten ze daar echt wel wat aan gaan doen.

Wat voor problemen heb jij gehad?
Had eerst geen toegang tot kanaal 210/212 [select], wel tot 216...maar die bieden alleen maar onboardbeelden en 217, wat achterlijk genoeg alleen maar herhalingen uitzend... ::)

Fabian

Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben met de uitzendingen van RTL Duitsland. Die reclames zijn af en toe wat storend, maar goed. Ik ben blij dat ik geen Sport 1 heb aangeschaft.