Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

robbert

ja ik snap nu ook het probleem niet wat kootje zei in dit topic? Dit was niet naar iemand specifiek bedoeld, denk ik.
Janke, je moet u niet zo vlug aangevallen voelen é

Edwin90

En de wink achter kootjes post druipt van het sarcasme.

DUS! Chill  ;)

janke

Weetje Kootje, als jij me hier eruit schopt zal me een zorg zijn. Als je die macht ALLEEN al hebt. Verder zet ik hier keurig in fatsoenlijke taal mijn mening neer. Beledig niemand. Wat doe je moeilijk vriend?? Snap er geen ruk van. En dat allemaal om een zender en een commentator. Lager kunnen we niet zinken lijkt mij. Dus ik ben er wel klaar mee. Geen zin in een confrontatie. Is het allemaal voor mij niet waard.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Kom jongens, relax een beetje. Dit is nou niet echt een huge punt of zo.

Super Seb

Even ter verduidelijking;

Mijn eerdere post sloeg op het feit dat we sinds donderdagnacht naast het "F1 achter de decoder" topic er twee "van Dam" topics bij hebben gekregen. Dikke prima, Sport1 hoort vanaf dit seizoen ook bij "onze" sport. Ik noem het "onze" sport omdat dit nou eenmaal een F1 forum is en dat de reden is dat we hier allemaal zitten. Het lijkt me dat daar niets verkeerd aan is gezegd.

Het valt me alleen op (en misschien meerdere mensen) dat er een aantal conclusies werden/worden getrokken over de kwaliteit en het niveau (ook al hebben mensen nog niet met eigen/oren geoordeeld). Ook dat is ieders goed recht, het begint alleen een beetje op "Sport1 bashen" te lijken. Dat is zo jammer en wel om de reden dat we niet moeten vergeten dat (in ieder geval in NL, Belgie is mij onbekend) F1 ook helemaal van de buis had kunnen verdwijnen. Er is een partij gekomen die er wat van wil maken, daar betalen (en verwachten) we ook wat voor maar laten we het gewoon eens even positief bekijken, alle begin is moeilijk.

Wat betreft de "7/10 posts" opmerking die ik maakte doelde ik niet op dit topic specifiek (want dat het hier staat lijkt me logisch) maar op de 3 topics die er nu staan. In plaats van 1 centraal topic staat nu op meerdere plaatsen (grotendeels) negativiteit. Nou ben ik zelf vrijwel de gehele dag door online (love my job) en dan begint het op te vallen dat wanneer je je ongelezen berichten bekijkt vrijwel steeds diezelfde 3 topics naar voren ziet komen.

Daarentegen hebben we het simpelweg niet heel veel meer over verwachtingen, voorspellingen etc. De verpakking krijgt momenteel meer aandacht dan de inhoud, dat is het enige waar ik op doelde. Het is dus geen aanval of kritiek naar mensen toe, iedereen heeft recht op zijn/haar mening en absoluut het recht deze te uiten en moet dat vooral blijven doen.

PS. Nee, ik werk niet bij Sport1  ;D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Sabai op 16 maart 2013 - 09:42:25
Citaat van: Fabian op 16 maart 2013 - 09:19:52
Citaat van: Sabai op 16 maart 2013 - 09:18:06
Die arme helpdesk medewerker die er niks aan kan doen  ;) Maar ik kan je frustratie heel goed begrijpen.
Dan moet ie ook maar niet op een helpdesk gaan werken. Daar bellen doorgaans boze mensen naar toe die problemen hebben!

Dat is dan nog geen vrijbrief om ze maar uit te kafferen voor alles en nog wat. Maarja die mensen zijn er nu eenmaal. Daarom stond helpdesk medewerker ook niet bij mijn beroepskeuze  ;)
Ho, ho...je gaat er automatisch vanuit dat ik die gozer zat uit te schelden. Dat heb ik niet gedaan. Ik raakte wel geïrriteerd door zijn domme aannames, nml. dat ik naar het verkeerde kanaal zat te kijken. En dat terwijl ik al had uitgelegd, dat ik via 210 naar 212 werd doorgeschakeld en dat ik op 216 alleen onboardbeel had plus herhalingen op 217 [waarom eigenlijk herhalingen van iets wat live wordt uitgezonden?!?!?]. Dat begreep die sukkel niet...

Franky R.

@Super Seb,


CitaatEr is een partij gekomen die er wat van wil maken, daar betalen (en verwachten) we ook wat voor maar laten we het gewoon eens even positief bekijken, alle begin is moeilijk.


Accoord, maar zie mijn verhaal eronder...Verder ben ik blij met het geluid op Sport1. Alleen dat gedoe met Sport1 select vond ik onnodig.

Super Seb

Je hebt ook gelijk. Het is allemaal een beetje verwarrend allemaal en het lijkt me voor jou helemaal frustrerend als het dan ook nog eens niet werkt. Hopelijk gaat het vanaf nu wel goed!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 16 maart 2013 - 20:43:42
Je hebt ook gelijk. Het is allemaal een beetje verwarrend allemaal en het lijkt me voor jou helemaal frustrerend als het dan ook nog eens niet werkt. Hopelijk gaat het vanaf nu wel goed!
Ik hoop het met je mee, Super Seb! :)

Sabai

Ik doelde niet op jouw Franky was meer met een  ;) bedoelt

Franky R.


Franky R.

Maar ik verbaas mij wel nog steeds, dat kanaal 217 uit herhalingen [van een live-evenement?!] bestaat, ipv dat het bijvoorbeeld een camera is wat gericht is op de pitsstraat of zo... ???


Zal later [maandag] eens vragen aan UPC / Sport1 wat daar nou de bedoeling van is. Want in feite betaal je dan voor 210/212 [gewone uitzending], 216 [onboardbeelden] en 217 [waardeloze herhalingen]...Dan hadden ze de timing op 217 kunnen zetten IMHO...

Super Seb

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 20:53:29
Maar ik verbaas mij wel nog steeds, dat kanaal 217 uit herhalingen [van een live-evenement?!] bestaat, ipv dat het bijvoorbeeld een camera is wat gericht is op de pitsstraat of zo... ???


Zal later [maandag] eens vragen aan UPC / Sport1 wat daar nou de bedoeling van is. Want in feite betaal je dan voor 210/212 [gewone uitzending], 216 [onboardbeelden] en 217 [waardeloze herhalingen]...Dan hadden ze de timing op 217 kunnen zetten IMHO...

Zou het je niet kunnen vertellen op dit moment. Heb zowel de vrije trainingen als qualify via internet gekeken aan gezien ik dan in een 2e tabblad gppits open kon hebben (erg he? :D)
Heb alleen even de tv op 210 aangehad om even snel de kwaliteit te bekijken. Mocht je het antwoord weten hoor ik het graag. Misschien werkt het bij Sport 1 ook nog niet helemaal zoals ze willen.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

CitaatHeb alleen even de tv op 210 aangehad om even snel de kwaliteit te bekijken. Mocht je het antwoord weten hoor ik het graag.


Ja, na enig aandringen kreeg ik toegang tot kanaal 210/212. En met de kwaliteit zit het wel goed hoor! Strak beeld en prima geluid [en ik ben nog wel slechthorend: gehoorapparaat]. Het is dat het zo vroeg was, maar anders had ik de tv graag iets harder gezet... ;D

Nyoxios

ik heb vandaag bij sport1 overwogen om een losse race te kopen, doet iemand dit hier ook? misschien dat iemand er ervaring meeheeft?
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"