Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

SanderD

Hebben ze alleen niet zo'n regeling dat je alleen maar lid kan worden als je 4 maanden geen abbonement hebt gehad net zoals bij Eredivisie Live?

Kootje

dat zal best wel zo zijn ja

het lijkt me iig sterk dat als ik op 15 maart 'n abbo af sluit en deze op 14 mei opzeg (loopt dan 14 juni af), dat ik al op 15 juni opnieuw lid kan worden en weer 3 maanden voor maar €5,- pm krijg

SDG

Citaat van: Edwin90 op 23 februari 2013 - 00:44:24
De engelse audio feed op sport1 zou trouwens van SkySports komen... 8)

Precies zoals ik gisteren schreef. Ik vermoedde al dat het zoiets zou worden.

SDG

Citaat van: Gerard op 22 februari 2013 - 16:48:37
een nieuwe stem?
Ronald doet al jaren het verslag bij de DTM op RTL..
Dit is de man die Thomas Tomziek noemt...   ;D
Nee, voor mij geen Ronald van Dam  ;)

En is Olav Mol niet die kerel die het vroeger altijd had over ene Robert Koebieka?  :P


SDG

Citaat van: Jeroen op 23 februari 2013 - 21:55:47
Zo noem ik hem ook hoor. ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Kubica

CitaatRobert Kubica (IPA: 'rɔbɛrt ku'biʦa)

De juiste uitspraak van zijn naam is dus 'Koebitsa'.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 23 februari 2013 - 11:33:22
Voetbal is toch anders dan F1. Ik kan me niet echt voorstellen dat een radio verslag echt boeit om eerlijk te zijn als er geen beeld bij is.
lijkt mij ook niks, maar op BBC doen/deden ze zelfs de vrije trainingen via de radio

Iceman2012

Citaat van: gloudiesaurus op 23 februari 2013 - 02:59:40
Mol zou bedankt hebben om alle vrije trainingen uit een saai commentaarhok in Hilversum te verslaan... kan me er wel iets bij voorstellen trouwens. 4,5 uur vrije trainingen in een weekend van commentaar voorzien is behoorlijk lang  ;)

En in dat Grand Prix Radio geloof ik niet zo, wie gaat er nu een race-verslag via internetradio luisteren?
4 uur vrije trainingen. Tja, ik ken slechtere manieren om mn geld te verdienen. Maar goed, ik vraag me af of Olaf zn manier van commentaar geven wel past bij vrije trainingen. Volgens mij doe je dat t beste met 2 commentatoren.

SDG

Citaat van: Iceman2012 op 23 februari 2013 - 23:39:15
Citaat van: Jeroen op 23 februari 2013 - 11:33:22
Voetbal is toch anders dan F1. Ik kan me niet echt voorstellen dat een radio verslag echt boeit om eerlijk te zijn als er geen beeld bij is.
lijkt mij ook niks, maar op BBC doen/deden ze zelfs de vrije trainingen via de radio

Klopt, en vorig jaar hadden ze daar overigens Jaime Alguersuari als co-commentator.

Jehoentelaar

Citaat van: Iceman2012 op 23 februari 2013 - 23:41:53
Citaat van: gloudiesaurus op 23 februari 2013 - 02:59:40
Mol zou bedankt hebben om alle vrije trainingen uit een saai commentaarhok in Hilversum te verslaan... kan me er wel iets bij voorstellen trouwens. 4,5 uur vrije trainingen in een weekend van commentaar voorzien is behoorlijk lang  ;)

En in dat Grand Prix Radio geloof ik niet zo, wie gaat er nu een race-verslag via internetradio luisteren?
4 uur vrije trainingen. Tja, ik ken slechtere manieren om mn geld te verdienen. Maar goed, ik vraag me af of Olaf zn manier van commentaar geven wel past bij vrije trainingen. Volgens mij doe je dat t beste met 2 commentatoren.
Sowieso met twee én iemand op locatie. In de trainingen gebeurt het juist vooral in de garages, die talloze rondetijden zeggen niet bijzonder veel.

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 24 februari 2013 - 00:22:27
Citaat van: Iceman2012 op 23 februari 2013 - 23:41:53
Citaat van: gloudiesaurus op 23 februari 2013 - 02:59:40
Mol zou bedankt hebben om alle vrije trainingen uit een saai commentaarhok in Hilversum te verslaan... kan me er wel iets bij voorstellen trouwens. 4,5 uur vrije trainingen in een weekend van commentaar voorzien is behoorlijk lang  ;)

En in dat Grand Prix Radio geloof ik niet zo, wie gaat er nu een race-verslag via internetradio luisteren?
4 uur vrije trainingen. Tja, ik ken slechtere manieren om mn geld te verdienen. Maar goed, ik vraag me af of Olaf zn manier van commentaar geven wel past bij vrije trainingen. Volgens mij doe je dat t beste met 2 commentatoren.
Sowieso met twee én iemand op locatie. In de trainingen gebeurt het juist vooral in de garages, die talloze rondetijden zeggen niet bijzonder veel.

Wat Sky slim doet is om VT1 een ex-coureur er naast te zetten die uitleg geeft over de baan, apexes en dergelijke en in VT2 laten ze meestal een teambaas of teamlid komen die hen bijpraat over het desbetreffende team, zo houd je alles in interessant.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: SDG op 23 februari 2013 - 22:08:59
Citaat van: Jeroen op 23 februari 2013 - 21:55:47
Zo noem ik hem ook hoor. ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Kubica

CitaatRobert Kubica (IPA: 'rɔbɛrt ku'biʦa)

De juiste uitspraak van zijn naam is dus 'Koebitsa'.
Dat zal vast. Maar ik noem hem Koebika. Namen worden nou eenmaal verschillend uitgesproken in verschillende landen. In Duitsland zeggen ze Schumacher anders dan in Engeland. Dan zullen ze het in Duitsland vast goed hebben, maar ik heb nog nooit iemand gehoord die zich stoort aan de uitspraak van de BBC. Maar als Mol Koebika zegt, dan irriteert dat?

SDG

Citaat van: Jeroen op 24 februari 2013 - 12:48:52
Citaat van: SDG op 23 februari 2013 - 22:08:59
Citaat van: Jeroen op 23 februari 2013 - 21:55:47
Zo noem ik hem ook hoor. ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Kubica

CitaatRobert Kubica (IPA: 'rɔbɛrt ku'biʦa)

De juiste uitspraak van zijn naam is dus 'Koebitsa'.
Dat zal vast. Maar ik noem hem Koebika. Namen worden nou eenmaal verschillend uitgesproken in verschillende landen. In Duitsland zeggen ze Schumacher anders dan in Engeland. Dan zullen ze het in Duitsland vast goed hebben, maar ik heb nog nooit iemand gehoord die zich stoort aan de uitspraak van de BBC. Maar als Mol Koebika zegt, dan irriteert dat?

Ik stelde de vraag aan Gerard. Het was hij die het niet voor Van Dam heeft omdat hij Tomczyk 'Tomziek' noemt.

Kootje

Het maakt Robert zelf iig niets uit hoe je hem noemt. Ik kan me namelijk nog 'n interviewtje tussen hem en Mol herinneren tijdens één van de vele voorbeschouwingen van RTL GP. Hierin vroeg Mol hem om opheldering of z'n naam als Koebika of Koebietsa uitgesproken moet worden. Zijn antwoord daarop was dat het officieel Koebietsa is, maar het hem niets uitmaakt als hij Koebieka genoemd wordt. Dit gebeurt namelijk al sinds hij op internatinaal nivo acteert en hij is er ondertussen aan gewend als Koebieka door het leven te gaan. Overigens noemt Mol hem sinds dat interview steevast Koebietsa. ;)

Fabian

Citaat van: Kootje op 24 februari 2013 - 14:04:06
Het maakt Robert zelf iig niets uit hoe je hem noemt. Ik kan me namelijk nog 'n interviewtje tussen hem en Mol herinneren tijdens één van de vele voorbeschouwingen van RTL GP. Hierin vroeg Mol hem om opheldering of z'n naam als Koebika of Koebietsa uitgesproken moet worden. Zijn antwoord daarop was dat het officieel Koebietsa is, maar het hem niets uitmaakt als hij Koebieka genoemd wordt. Dit gebeurt namelijk al sinds hij op internatinaal nivo acteert en hij is er ondertussen aan gewend als Koebieka door het leven te gaan. Overigens noemt Mol hem sinds dat interview steevast Koebietsa. ;)
Klopt. Dat interview kan ik me ook nog voor de geest halen. Ben toch benieuwd hoe Sport 1 alles in gaat kleuren. Echt duidelijk zijn ze nog niet geweest.