Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

f1-1984

Citaat van: gloudiesaurus op 21 februari 2013 - 17:37:09
Citaat van: f1-1984 op 20 februari 2013 - 19:50:37
Volgens de twitter van Olav Mol komt waarschijnlijk alles gewoon vanuit een bezemkast in Hilversum
:'( Niemand op locatie.

Dat zou wat mij betreft een enorm gemiste kans zijn!
Kunnen we meteen de hoop op een goede voorbeschouwing met leuke achtergronden wel vergeten  >:(

Ik wil best betalen voor F1 op TV maar dan moet het kwalitatief ook in orde zijn.... dat is wat mij betreft ook commentaar op locatie!

Het is echt niet netjes hoe Sport1 het gespeeld heeft. Toen de berichten kwamen dat ze bijna rond zouden zijn, werd er gesproken over reportages en dergelijke op locatie. Nu het definitief is krabbelt men terug. Dat is echt een gemiste kans. Had zo mooi kunnen zijn, ongeacht wie de commentator (kwestie van smaak) is.

Edwin90

Ik geloof inderdaad dat verslag vanaf locatie bevestigd was.

We hebben het over de Twitter van Olav Mol hé. Geen keiharde toezegging van Sport1 dat het zo gaat zijn. Laten we eerst twee Maart afwachten.

Aan de hordes aan retweets van Olav gisteren te zien is de man behoorlijk gefrustreerd dat hij het niet is geworden of in elk geval dreigt het niet te worden. Ik til er niet zo zwaar aan en wacht liever twee Maart of...of de eerste race. Kost toch maar 5 euro per maand de eerste drie maand.

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 21 februari 2013 - 21:01:55
Ik geloof inderdaad dat verslag vanaf locatie bevestigd was.

We hebben het over de Twitter van Olav Mol hé. Geen keiharde toezegging van Sport1 dat het zo gaat zijn. Laten we eerst twee Maart afwachten.

Aan de hordes aan retweets van Olav gisteren te zien is de man behoorlijk gefrustreerd dat hij het niet is geworden of in elk geval dreigt het niet te worden. Ik til er niet zo zwaar aan en wacht liever twee Maart of...of de eerste race. Kost toch maar 5 euro per maand de eerste drie maand.

Op zich wel logisch dat Olav gefrustreerd zou zijn, na meer dan 20 jaar Formule 1 - commentaar zou hij zijn prachtige baantje verliezen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Het wordt Ronald Van Dam! Best wel een domper. Hopen op een goede co commentator.

NielsD

Een nieuwe stem is misschien ook wel is relaxt. Ik gun Ronald deze kans van harte. Olav was ook goed hoor, maar maakte in mijn ogen teveel foutjes de laatste jaren, waar ik me soms aan kon irriteren.

Over Sport1, dit is eerder bericht uit november 2012. Voor dat alles definitief was.

De zender meldt in een persbericht: "Sport1 en Formula One Management, dat de uitzendrechten van de Formule 1 beheert, zijn in de afrondende fase van de onderhandelingen over de uitzendrechten voor de komende drie jaar. Sport1 zal dan vanaf seizoen 2013 alle vrije trainingen en kwalificaties alsmede de races live en in HD uitzenden. Daarnaast wordt de abonnees van Sport1 in veel gevallen de mogelijkheid geboden op een ander kanaal van Sport1 een ander uitzendsignaal (bijvoorbeeld met beelden van de onboard camera's) te bekijken. Daarnaast zal iedere race uitgebreid worden voorbeschouwd met reportages ter plekke."

Er gaat wel een team heen dus. Maar of ze de commentator er heen sturen is onduidelijk, het zou voor mij wel domper zijn als dat niet gebeurd. We moeten het maar zien.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Ik lees net op een ander forum dat via Sport1 ook Engels commentaar geselecteerd kan worden. Zoals bij Eurosport. Ben benieuwd wie dat commentaar doet.  Iemand enig idee?

T.Nuvolari

Hopelijk voor jullie een Engelsman, want dat Engels door Nederlanders gesproken...  :o

SDG

Citaat van: Edwin90 op 22 februari 2013 - 10:24:30
Ik lees net op een ander forum dat via Sport1 ook Engels commentaar geselecteerd kan worden. Zoals bij Eurosport. Ben benieuwd wie dat commentaar doet.  Iemand enig idee?

Dat moet dan wellicht de commentaar van een ander commentaarteam zijn - bv. Sky of BBC  - die ze overnemen. Er zijn nog zenders als Setanta (Ierland), ONE (Australië) of CTV (Canada) die dat doen. Ik zie anders het nut niet echt in om bijkomende kosten te doen om zelf voor Engelstalige commentaar te zorgen, temeer omdat Sport 1 enkel in Nederland te zien is.

Fabian

Jammer dat Olav het commentaar niet meer zal leveren. Ga nog eens goed nadenken hoe ik dit jaar de F1 ga volgen.

Wallie

Ik ben er al uit, fijn de BBC en de rest kijk ik later of via een stream wel terug.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 22 februari 2013 - 09:33:37
Het wordt Ronald Van Dam! Best wel een domper. Hopen op een goede co commentator.

Hoezo is dat 'n domper? Wat verslaat hij nog meer dan? Ik ken hem, tot zover ik weet, namelijk niet als autosportcommentator. :-\

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 22 februari 2013 - 15:40:27
Citaat van: Edwin90 op 22 februari 2013 - 09:33:37
Het wordt Ronald Van Dam! Best wel een domper. Hopen op een goede co commentator.

Hoezo is dat 'n domper? Wat verslaat hij nog meer dan? Ik ken hem, tot zover ik weet, namelijk niet als autosportcommentator. :-\
"Van Dam is geen onbekende in de autosport: afgelopen jaar verzorgde hij samen met sidekick Renger van der Zande de commentaren bij de DTM-races die op RTL werden uitgezonden." (van Racexpress)

Ik kan me dr weinig van herinneren, maar k ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen. Olaf was de laatste jaren idd wel erg 'afwezig', misschien wel terecht dat iemand anders eens een kans krijgt.

Sabai

Ik had liever de commentator gezien die ook altijd de rally doet . Vind dat wel goeie gast . Maarja het maakt me toch niet uit wie het gaat doen want ik neem toch geen abonnement op sport 1.

Gerard

Citaat van: NielsD op 22 februari 2013 - 09:48:30
Een nieuwe stem is misschien ook wel is relaxt. Ik gun Ronald deze kans van harte. Olav was ook goed hoor, maar maakte in mijn ogen teveel foutjes de laatste jaren, waar ik me soms aan kon irriteren.

Over Sport1, dit is eerder bericht uit november 2012. Voor dat alles definitief was.

De zender meldt in een persbericht: "Sport1 en Formula One Management, dat de uitzendrechten van de Formule 1 beheert, zijn in de afrondende fase van de onderhandelingen over de uitzendrechten voor de komende drie jaar. Sport1 zal dan vanaf seizoen 2013 alle vrije trainingen en kwalificaties alsmede de races live en in HD uitzenden. Daarnaast wordt de abonnees van Sport1 in veel gevallen de mogelijkheid geboden op een ander kanaal van Sport1 een ander uitzendsignaal (bijvoorbeeld met beelden van de onboard camera's) te bekijken. Daarnaast zal iedere race uitgebreid worden voorbeschouwd met reportages ter plekke."

Er gaat wel een team heen dus. Maar of ze de commentator er heen sturen is onduidelijk, het zou voor mij wel domper zijn als dat niet gebeurd. We moeten het maar zien.
een nieuwe stem?
Ronald doet al jaren het verslag bij de DTM op RTL..
Dit is de man die Thomas Tomziek noemt...   ;D
Nee, voor mij geen Ronald van Dam  ;)

Gerard

Citaat van: Sabai op 22 februari 2013 - 16:41:59
Ik had liever de commentator gezien die ook altijd de rally doet . Vind dat wel goeie gast . Maarja het maakt me toch niet uit wie het gaat doen want ik neem toch geen abonnement op sport 1.

;D idem hier.. je bedoelt trouwens  Frank Verhoeven ;)