Nederlander bij Lotus?

Gestart door gloudiesaurus, 15 september 2012 - 13:20:25

« vorige - volgende »

Gerard

Niet bij Lotus, maar wel een test voor Robin Frijns bij Sauber... :)
En wel  tijdens de Young Driver Test in Abu Dhabi...
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/frijns-gaat-voor-sauber-testen/

Fabian

Citaat van: Gerard op 25 september 2012 - 13:35:00
Niet bij Lotus, maar wel een test voor Robin Frijns bij Sauber... :)
En wel  tijdens de Young Driver Test in Abu Dhabi...
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/frijns-gaat-voor-sauber-testen/
Dit zat er wel aan te komen. Goed nieuws voor Frijns en de Nederlandse fans.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 25 september 2012 - 14:00:44
Citaat van: Gerard op 25 september 2012 - 13:35:00
Niet bij Lotus, maar wel een test voor Robin Frijns bij Sauber... :)
En wel  tijdens de Young Driver Test in Abu Dhabi...
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/frijns-gaat-voor-sauber-testen/
Dit zat er wel aan te komen. Goed nieuws voor Frijns en de Nederlandse fans.


Het hangt ervan af wat eruit komt, voordat ik het 'goed nieuws' ga noemen. We hebben dit jaar gezien, dat Giedo veel beter af was met een race-contract bij HRT...dan het vodje wat hem enkele 'vrijdagen' zou opleveren bij Caterham.


Fabian

Citaat van: Franky R. op 25 september 2012 - 14:03:29
Het hangt ervan af wat eruit komt, voordat ik het 'goed nieuws' ga noemen. We hebben dit jaar gezien, dat Giedo veel beter af was met een race-contract bij HRT...dan het vodje wat hem enkele 'vrijdagen' zou opleveren bij Caterham.
Dat zeker. Maar ik denk dat deze jongen toch iets meer talent heeft als Giedo om heel eerlijk te zijn.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 25 september 2012 - 14:06:56
Citaat van: Franky R. op 25 september 2012 - 14:03:29
Het hangt ervan af wat eruit komt, voordat ik het 'goed nieuws' ga noemen. We hebben dit jaar gezien, dat Giedo veel beter af was met een race-contract bij HRT...dan het vodje wat hem enkele 'vrijdagen' zou opleveren bij Caterham.
Dat zeker. Maar ik denk dat deze jongen toch iets meer talent heeft als Giedo om heel eerlijk te zijn.


Dat ben ik met je eens. Eigenlijk blijft Giedo het te lang proberen. Weet je dat hij ooit met Vettel en Hamilton [natuurlijk won Hamilton... ;) ] op een podium stond? Lewis won het WK in 2008, Vettel in 2010 en 2011...En Giedo???


Ja, je moet altijd doorgaan als het kan, maar eigenlijk duurt het al te lang voor GvdG...Vandaar dat ik zei dat hij beter voor HRT had kunnen gaan. Dan had hij tenminste 1 jaar Formule 1 achter de rug.


We kunnen alleen maar hopen dat Frijns er het beter vanaf brengt, want ondanks zijn talent staat het niet vast dat hij een [vaste] waarde zal worden in de F1... :-[

Fabian

Citaat van: Franky R. op 25 september 2012 - 15:08:31
We kunnen alleen maar hopen dat Frijns er het beter vanaf brengt, want ondanks zijn talent staat het niet vast dat hij een [vaste] waarde zal worden in de F1... :-[
Klopt. In de F1 staat maar heel weinig vast...

Edwin90

Citaat van: Franky R. op 25 september 2012 - 15:08:31
Ja, je moet altijd doorgaan als het kan, maar eigenlijk duurt het al te lang voor GvdG...Vandaar dat ik zei dat hij beter voor HRT had kunnen gaan. Dan had hij tenminste 1 jaar Formule 1 achter de rug.

Oneens, rijden voor HRT is volgens mij een echte carrière breker (zie Chandhok). Ik ben het wel met de stelling eens die Olav Mol een aantal keer gedaan heeft. Als je niet wordt gevraagd om Formule 1 te rijden moet je het ook niet doen.

Alleen zijn sommigen zo 'geil' op Formule 1 rijden dat ze blindelings instappen.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 25 september 2012 - 17:02:23
Citaat van: Franky R. op 25 september 2012 - 15:08:31
Ja, je moet altijd doorgaan als het kan, maar eigenlijk duurt het al te lang voor GvdG...Vandaar dat ik zei dat hij beter voor HRT had kunnen gaan. Dan had hij tenminste 1 jaar Formule 1 achter de rug.

Oneens, rijden voor HRT is volgens mij een echte carrière breker (zie Chandhok). Ik ben het wel met de stelling eens die Olav Mol een aantal keer gedaan heeft. Als je niet wordt gevraagd om Formule 1 te rijden moet je het ook niet doen.

Alleen zijn sommigen zo 'geil' op Formule 1 rijden dat ze blindelings instappen.


Accoord, maar nu heeft GvdG nog niet gedaan in de F1. Ook niet omdat de functie van reservecoureur volledig is uitgehold... :( ...Had graag gezien dat de vrijdagtester weer in ere werd hersteld.

Fabian

Nou?
Ik heb nog niks meegekregen van die Hollander bij Lotus...

Franky R.

Citaat van: Fabian op 29 oktober 2012 - 00:01:13
Nou?
Ik heb nog niks meegekregen van die Hollander bij Lotus...
Tja, ook Allard houdt zijn mond dicht, dus.... :( ...nog maar wachten dan.

Gerard

Kimi is net bevestigd voor 2013 en ik verwacht dat Grosjean ook wel blijft, dus op korte termijn zal er GEEN Nederlander in beeld zijn.. tenzij er een testrol is,maar of je dat wilt?
Denk dat dit iets is wat overwaait....

Folkert

Citaat van: Gerard op 29 oktober 2012 - 13:32:25
Kimi is net bevestigd voor 2013 en ik verwacht dat Grosjean ook wel blijft, dus op korte termijn zal er GEEN Nederlander in beeld zijn.. tenzij er een testrol is,maar of je dat wilt?
Denk dat dit iets is wat overwaait....
Testrol voor Robin zou niet verkeerd zijn. Grote kans dat hij Grosjean mag vervangen dan volgend jaar ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Allard houdt zijn mond, Lotus houdt de lippen op elkaar.

Robin Frijns gaat ut niet worden Folkert. Die gaat denk ik naar Sauber als alles goed gaat.

Enzo

Ik hoop op een testrol bij Sauber in 2013, dat zou al heel wat zijn.
Een beetje zoals Botas bij Williams nu.

Edwin90

Citaat van: Folkert op 29 oktober 2012 - 13:46:57
Citaat van: Gerard op 29 oktober 2012 - 13:32:25
Kimi is net bevestigd voor 2013 en ik verwacht dat Grosjean ook wel blijft, dus op korte termijn zal er GEEN Nederlander in beeld zijn.. tenzij er een testrol is,maar of je dat wilt?
Denk dat dit iets is wat overwaait....
Testrol voor Robin zou niet verkeerd zijn. Grote kans dat hij Grosjean mag vervangen dan volgend jaar ;)

Weinig kans, Grosjean laat (z'n startcrashes buiten beschouwing gelaten) een prima eerste jaar. Die gaan ze daar echt niet dumpen. Nu alleen nog de rust vinden bij de start en we hebben weer een hele goede vaste waarde in de sport erbij.