Nederlander bij Lotus?

Gestart door gloudiesaurus, 15 september 2012 - 13:20:25

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Wie heeft de voorbeschouwing voor de GP van Italië op RTL7 allemaal gezien? In een interview met Allard Kalff zei Eric Boullier dat er binnenkort een Nederland bij Lotus zou rijden. Kalff zei te weten wie hij bedoelde maar wilde er niets over kwijt. Spoedig zou er meer nieuws volgen.

Wie zou dat zijn?

Ik denk dat ze duiden op de rookie test in Abu Dhabi, Robin Frijns misschien? Of Nigel Melker (rijdt voor Lotus in de World Series)?

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Of vd Garde die Raikkonen mag vervangen? ;)

Franky R.

Ik denk aan Frijns, omdat Melker toch wordt gehinderd door het amateurisme van zijn team. Meermaals gelezen dat meerdere F1-teams geïnteresseerd waren in Frijns, dus waarom Lotus niet?

gloudiesaurus

Zou kunnen Franky, al heb ik ook gelezen dat Frijns voor Sauber zal kiezen...

En Van der Garde zou natuurlijk ook kunnen, al lijkt me dat met zijn Caterham connectie ongeloofwaardig.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Allard Kalff liet doorschemeren te weten waar het over ging, maar daar is hij verder niet op terug gekomen.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 15 september 2012 - 13:57:57
Allard Kalff liet doorschemeren te weten waar het over ging, maar daar is hij verder niet op terug gekomen.


Dus hij weet het ook niet... :P :P :P

0634


Wizard


Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 15 september 2012 - 13:20:25
Wie heeft de voorbeschouwing voor de GP van Italië op RTL7 allemaal gezien? In een interview met Allard Kalff zei Eric Boullier dat er binnenkort een Nederland bij Lotus zou rijden. Kalff zei te weten wie hij bedoelde maar wilde er niets over kwijt. Spoedig zou er meer nieuws volgen.

Wie zou dat zijn?

Ik denk dat ze duiden op de rookie test in Abu Dhabi, Robin Frijns misschien? Of Nigel Melker (rijdt voor Lotus in de World Series)?



Dat zou mooi zijn! Frijns staat al jaren in de spotlight en ontpopt zich tot een héél aardig rijdertje. Misschien dat Robin wel goed genoeg is de sprong in het diepe te wagen!

0634

Geen idee waarom niet. Maar ik kreeg sterk de indruk dat hij het wel wist en dat Boullier wist dat hij het wist... (klopt die zin nog?)

Edwin90

Laten we hopen dat het Melker is. Dan hebben we drie troeven in de Formule 1. Melker heeft inderdaad (zoals hierboven genoemd) last van zijn huidige team. Dit heeft hij al meerdere malen in de Formule 1 (tijdschrift) gezegd. Dus ik ben bang dat hij niet zomaar bij Lotus instapt.

Ik schat Melker eigenlijk hoger in dan Van Der Garde. Giedo loopt al zo lang mee, had hij niet allang moeten toppen? Het is al weer wat jaartjes geleden dat hij zijn World Series titel pakte. Sommige coureurs (Vettel, Kubica, Alguersuari, Vergne, Ricciardo) komen daar gewoon rechtstreeks weg.

Matthijs

Wie zegt dat het een coureur is? Misschien wel een techneut ofzo

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 15 september 2012 - 19:53:29
Wie zegt dat het een coureur is? Misschien wel een techneut ofzo
Scherp!!! :P
;)

Matthijs


Wizard

Ik hoop met je mee, Matthijs. Maar, doorgaans krijgt dat weinig/geen aandacht.