Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Kootje op 18 december 2012 - 16:15:41
Citaat van: Fabian op 18 december 2012 - 14:23:39
Stiekem hopen we allemaal dat er wat zaken naar buiten komen. Ben alleen benieuwd of dat ook echt gaat gebeuren of dat er met geld gaat worden geschoven.

Tenzij het 'n vertrek van Bernie betekend hoop daar ik helemaal niet op.
Tuurlijk, het is leuk voor wat smeuige stukjes en uiteraard ook goed voer voor discussies op ons forum.
Maar als het de sport an sich schaad, en daar ben ik wel bang voor, dan toch liever niet.
Ik moet er iig niet aan denken dat er straks naar buiten komt dat Vettel en/of Alonso zwaar aan de doping zit(ten), of dat men doelbewust Kubica na z'n crash in Canada aan de kant hebben gehouden omdat ze géén succesvolle pool konden gebruiken.
Weet je wat het is. Deze verhalen komen toch ooit naar buiten. Is het nu niet dan wel over een paar jaar. Hartstein zal misschien nu nog wel z'n mond houden, maar zo'n man kan over een paar jaar ook denken van laat ik eens een boek gaan schrijven.

Dat we sommige dingen misschien niet willen horen. Tja.

Kootje

Klopt ook wel, maar van mij hoeft 't niet. :-X

Franky R.

Citaat van: Kootje op 18 december 2012 - 16:15:41
Citaat van: Fabian op 18 december 2012 - 14:23:39
Stiekem hopen we allemaal dat er wat zaken naar buiten komen. Ben alleen benieuwd of dat ook echt gaat gebeuren of dat er met geld gaat worden geschoven.

Tenzij het 'n vertrek van Bernie betekend hoop daar ik helemaal niet op.

Linksom of rechtsom....Maar die man is wel 82 jaar. En zulke taal wordt idd. gebruiken om het geld wat makkelijker te laten schuiven. Afwachten of er een tegenaanval komt, of dat dokter Gary tegemoet wordt gekomen...

0634

Laten we nou niet blind gaan fantaseren waarom een ontslagen dokter gefrustreerd is. Dat kan natuurlijk van alles zijn, maar hoeft niet een of anders schandaal te verbergen. Misschien voldeed hij gewoon niet of botste hij met zijn bazen. Kan allemaal.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 december 2012 - 18:34:11
Laten we nou niet blind gaan fantaseren waarom een ontslagen dokter gefrustreerd is. Dat kan natuurlijk van alles zijn, maar hoeft niet een of anders schandaal te verbergen. Misschien voldeed hij gewoon niet of botste hij met zijn bazen. Kan allemaal.
Hoezo 'fantaseren'? Gary Hartstein rept zelf van "I might launch a crusade to get some answers, or get my fucking job back, or let the world know what's REALLY going on on the medical side of the FIA."
???

0634

Citaat van: Franky R. op 18 december 2012 - 18:37:52
Citaat van: Jeroen op 18 december 2012 - 18:34:11
Laten we nou niet blind gaan fantaseren waarom een ontslagen dokter gefrustreerd is. Dat kan natuurlijk van alles zijn, maar hoeft niet een of anders schandaal te verbergen. Misschien voldeed hij gewoon niet of botste hij met zijn bazen. Kan allemaal.
Hoezo 'fantaseren'? Gary Hartstein rept zelf van "I might launch a crusade to get some answers, or get my fucking job back, or let the world know what's REALLY going on on the medical side of the FIA."
???

Precies ja: HIJ zegt dat zelf. HIJ is net zijn baan kwijt geraakt en roept wat kreten, die vooralsnog heel veel speculatie losmaken, maar niets concreets zeggen. Misschien is er meer aan de hand, misschien voldeed hij niet, misschien is er een conflict. Kan van alles zijn, maar hoeft ook weer niet een hele beerput met schandalen te impliceren.

Enzo

Nou ja, waar het ook over gaat, het zijn wel implicerende(naar iets) uitspraken van Hartstein.
Ben ergens best benieuwd naar wat hij kan onthullen... ::)

0634

DAt ben ik met je eens, maar ik bedoel te zeggen dat het ook gewoon niets meer dan een rancuneuze actie kan zijn. We kennen allemaal Don Leo Beenhakker nog met zijn 75%. Sloeg ook nergens op.

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 18 december 2012 - 22:32:05
DAt ben ik met je eens, maar ik bedoel te zeggen dat het ook gewoon niets meer dan een rancuneuze actie kan zijn. We kennen allemaal Don Leo Beenhakker nog met zijn 75%. Sloeg ook nergens op.

Voetbaltrainers die zich in procenten uitdrukken slaan sowieso nergens op. De Belgen zullen we weten waarover het gaat.

Dit hoeft inderdaad geen groot schandaal te zijn. Misschien dat alles in orde is qua infrastructuur of iets dergelijks, maar een groot probleem verwacht ik niet.



janke

Citaat van: Jeroen op 31 december 2012 - 10:32:40
http://www.gppits.net/nieuws/keert_brabham_terug_in_de_f1/

En Gordon Murray weer terug als design chief?? Een V6 BMW Turbo? Inzet vanaf 2014? Prima. Anders mag dat hele Brabham wel weg blijven. Je moet de achternaam van Jack niet te grabbel gooien, VIND IK.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Eens. Murray leeft nog dus wie weet ;). Zou wel een stunt zijn.

KVDracer

Citaat van: janke op 31 december 2012 - 21:36:54
Citaat van: Jeroen op 31 december 2012 - 10:32:40
http://www.gppits.net/nieuws/keert_brabham_terug_in_de_f1/

En Gordon Murray weer terug als design chief?? Een V6 BMW Turbo? Inzet vanaf 2014? Prima. Anders mag dat hele Brabham wel weg blijven. Je moet de achternaam van Jack niet te grabbel gooien, VIND IK.

En Ecclestone als teameigenaar nu CVC hem niet meer wil  ;D En Piquet die een terugkeer maakt

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 03 januari 2013 - 12:04:08
Citaat van: janke op 31 december 2012 - 21:36:54
Citaat van: Jeroen op 31 december 2012 - 10:32:40
http://www.gppits.net/nieuws/keert_brabham_terug_in_de_f1/

En Gordon Murray weer terug als design chief?? Een V6 BMW Turbo? Inzet vanaf 2014? Prima. Anders mag dat hele Brabham wel weg blijven. Je moet de achternaam van Jack niet te grabbel gooien, VIND IK.

En Ecclestone als teameigenaar nu CVC hem niet meer wil  ;D En Piquet die een terugkeer maakt
Uiteraard bedoel je Piquet junior? ;)

Jehoentelaar

Junior is lekker aan het boenderen in de NASCAR Camping World Truck Series. Denk niet dat we die nog terug gaan zien.