Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Volgens diverse Russische media is Max Chilton bevestigd als tweede coureur van Marussia, naast Timo Glock.

Gerard

Ook BBC meldt dit.... Benson via twitter..

Fabian


Gerard

Lotus heeft Grosjean bevestigd voor 2013....

Slim? Denk het wel!!


Fabian


0634


Kootje

Citaat van: Fabian op 18 december 2012 - 01:10:56
http://www.gppits.net/nieuws/kobayashi_geeft_het_op/

Zeer jammer dit. Had hem graag op de grid gezien!

Inderdaad ja, maar ik begrijp 'm ook wel.
Als je bij 'n redelijk competatief team hebt gezeten, zou ik ook niet willen betalen om in de achterhoede mee te mogen doen.


Silly Season is iig bijna voorbij nu, het wachten is nog op Caterham en Force India.
De rest heeft z'n line-up iig wel al rond, al weet je 't nooit.

Red Bull - Vettel, Webber
Ferrari - Alonso, Massa
McLaren - Button, Pérez
Lotus - Räikkönen, Grosjean
Mercedes - Rosberg, Hamilton
Force India - DiResta, ???
Williams - Maldonado, Bottas
Sauber - Hülkenberg, Guttierez
Toro Rosso - Ricciardo, Vergne
Caterham - Pic, ???
Marussia - Glock, Chilton

Fabian


Franky R.


Fabian


Jehoentelaar

Ik ook. Gezien zijn taalgebruik spelen er zich wel dingen af die beter niet naar buiten kunnen komen.

Edwin90

Volgens mij wordt hier wat verzweeeg'n. Ben idd. wel benieuwd wat.  ::)

Fabian

Stiekem hopen we allemaal dat er wat zaken naar buiten komen. Ben alleen benieuwd of dat ook echt gaat gebeuren of dat er met geld gaat worden geschoven.


Kootje

Citaat van: Fabian op 18 december 2012 - 14:23:39
Stiekem hopen we allemaal dat er wat zaken naar buiten komen. Ben alleen benieuwd of dat ook echt gaat gebeuren of dat er met geld gaat worden geschoven.

Tenzij het 'n vertrek van Bernie betekend hoop daar ik helemaal niet op.
Tuurlijk, het is leuk voor wat smeuige stukjes en uiteraard ook goed voer voor discussies op ons forum.
Maar als het de sport an sich schaad, en daar ben ik wel bang voor, dan toch liever niet.
Ik moet er iig niet aan denken dat er straks naar buiten komt dat Vettel en/of Alonso zwaar aan de doping zit(ten), of dat men doelbewust Kubica na z'n crash in Canada aan de kant hebben gehouden omdat ze géén succesvolle pool konden gebruiken.