Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

#645
Citaat van: Mark F1gge op 28 september 2012 - 11:44:54
Citaat van: M@rc op 28 september 2012 - 11:27:21
Ferrari pakt één topper en één secondant. Massa, Barrichello, Irvine waren/zijn nu geen absolute hoogvliegers. Deur staat nu open voor Hulkenberg of Di Resta.

Massa terug naar Sauber? D'Ambrosio en Bianchi heb ik ook zien vernoemd worden, zelf de Schu.

Schumacher terug naar Ferrari?? Dat lijkt mij net zo waarschijnlijk als dat ik volgende maand de staatloterij win...

Waar schrijf ik dat hij naar Ferrari gaat?

Ik snap eerlijk gezegd de mensen niet die Mercedes al afschrijven voor volgend seizoen.

Enzo

Citaat van: Mark F1gge op 28 september 2012 - 12:42:06
Hoezo is het raar gegaan... Schumacher heeft uit eindelijk gewoon niet gebracht wat je van een recordkampioen zou mogen verwachten.
Dit onderhandelingsresultaat is wellicht niet leuk als je fan bent van de Schumacher, maar de harde feiten zijn simpelweg dat ie dit jaar kampioen had moeten zijn volgens het 3 jaren plan. Na 3 jaar is toch wel duidelijk geworden dat Schumacher eigenlijk niet had moeten terug komen in F1. Een hele rij coureurs troeft hem gewoon af op snelheid. En daar draait het in F1 uiteindelijk gewoon om. Bij Mercedes weten ze natuurlijk ook dat Schumacher nooit meer kampioen kan worden, laat staan uberhaupt een race winnen...

Voor Schumacher (en fans), als mens is het even door de zure appel bijten. Hij en zijn fans zijn natuurlijk niet gewend om op deze manier afgeserveerd te worden.

Tja, ieder zijn mening zullen we maar zeggen. Geen één coureur was kampioen geworden in deze Merc Mark...
Check de comment's op https://www.facebook.com/MERCEDESAMGPETRONAS/posts/447813631924075#!/MERCEDESAMGPETRONAS
Het nieuws is dat Hamilton naar Mercedes gaat, maar eronder staan ruim 600 reacties van teleurgestelde fan's. Merc heeft ruim 1000 minder likes sinds vandaag en ik hoop dat dit door gaat. Bad move van Mercedes en ze lijken een gave te hebben om goud in lood te veranderen.

0634

Natuurlijk was niemand erin kampioen geworden, maar dat ook MS niet gebracht heeft als gehoopt is duidelijk lijkt me. En als je dan een Hamilton kan krijgen...

0634

Ik weet iig zeker dat Eddie Jordan met zo'n tampeloeres in zijn broek loopt vandaag!

Figge

Citaat van: Jeroen op 28 september 2012 - 13:03:22
Ik weet iig zeker dat Eddie Jordan met zo'n tampeloeres in zijn broek loopt vandaag!

Hahaha dat denk ik ook!!

Figge

Citaat van: Enzo op 28 september 2012 - 12:59:51
Citaat van: Mark F1gge op 28 september 2012 - 12:42:06
Hoezo is het raar gegaan... Schumacher heeft uit eindelijk gewoon niet gebracht wat je van een recordkampioen zou mogen verwachten.
Dit onderhandelingsresultaat is wellicht niet leuk als je fan bent van de Schumacher, maar de harde feiten zijn simpelweg dat ie dit jaar kampioen had moeten zijn volgens het 3 jaren plan. Na 3 jaar is toch wel duidelijk geworden dat Schumacher eigenlijk niet had moeten terug komen in F1. Een hele rij coureurs troeft hem gewoon af op snelheid. En daar draait het in F1 uiteindelijk gewoon om. Bij Mercedes weten ze natuurlijk ook dat Schumacher nooit meer kampioen kan worden, laat staan uberhaupt een race winnen...

Voor Schumacher (en fans), als mens is het even door de zure appel bijten. Hij en zijn fans zijn natuurlijk niet gewend om op deze manier afgeserveerd te worden.

Tja, ieder zijn mening zullen we maar zeggen. Geen één coureur was kampioen geworden in deze Merc Mark...
Check de comment's op https://www.facebook.com/MERCEDESAMGPETRONAS/posts/447813631924075#!/MERCEDESAMGPETRONAS
Het nieuws is dat Hamilton naar Mercedes gaat, maar eronder staan ruim 600 reacties van teleurgestelde fan's. Merc heeft ruim 1000 minder likes sinds vandaag en ik hoop dat dit door gaat. Bad move van Mercedes en ze lijken een gave te hebben om goud in lood te veranderen.

Idd je kent mijn mening over Schumacher... Ik geloof dat jullie van de bank rolden en natte broeken van het lachen hadden :)
Dat geen enkele coureur in deze Mercedes kampioen kan worden geloof ik direct. Maar de ambities die men met Schumacher had vs. de realiteit liggen wel heel ver uit elkaar. Als topteam kun je nu eenmaal niet winnen zonder een absolute topcoureur. Schumacher is dat sinds zijn rentree geenzins gebleken.
De kapotte bak van de McLaren en de fout van Schumacher in Singapore zouden het proces allemaal wel eens in een stroomversnelling kunnen hebben gebracht... Lewis is McLaren nu echt definitief zat en Mercedes realiseert zich dat de koek bij Schumacher nu echt op is...

Edwin90

Vist Ferrari even achter het net wat Perez betreft...poe hé.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 september 2012 - 06:35:18
Ik weet 't niet ..... op de een of andere manier zie ik 't niet gebeuren.
Behalve 't geld, zie ik niet waarom hij naar Mercedes zou gaan.
Gaat hij wel, dan wordt dat dus geen 2e titel voor Lewis.
Tenzij hij dit jaar nog kampioen weet te worden.


Mijn eerste reactie was er een van "Domme achterlijke beslissing van Lewis"...Ik had wel eerder willen reageren, maar dan zou ik mezelf moeten 'modereren' wegens te grof taalgebruik.


Toen ben ik eens rustig gaan zitten nadenken...Lewis stapt nu over naar een ander team, dat wel haar eigen motoren bouwt. I.i.t. McLaren dat motoren afneemt.


Voor het geld is Hamilton niet overgestapt, want ik had al een artikel achterhaald waaruit blijkt dat Lewis niet zo gek veel meer zal verdienen bij Mercedes. Nog los van het feit dat hij nu wel zelf profiteert van een eventuele portretrecht.


Nee, Ik meen/hoop dat Lewis de overstap maakt met de nieuwe motorconfiguratie in het achterhoofd. Bij Mercedes zit hij er toch wel dicht bovenop, waar hij bij McLaren maar moest afwachten hoe het wordt opgepikt.


Zo probeer ik de 'pijn' van dit nieuws voor mezelf te verklaren, doch krijg ik een 'Valentino Rossi goes Ducati'-gevoel bij...


CitaatVist Ferrari even achter het net wat Perez betreft...poe hé.
Joh, Perez zal het prima doen en dan staat Luca Mondvolzemelen weer eens voor lul. Die man kan dat heel goed...Zichzelf te kijk zetten... ::)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 28 september 2012 - 13:03:22
Ik weet iig zeker dat Eddie Jordan met zo'n tampeloeres in zijn broek loopt vandaag!


Hij kan beter een Kilt dragen...zo weinig ruimte zal er in zijn broek overblijven... ;D ;D ;D

rafael25

Citaat van: Mark F1gge op 28 september 2012 - 12:43:19
Citaat van: rafael25 op 28 september 2012 - 12:40:24
Ik hoop allen maar dat volgende jaar Mercedes wordt een ""Brawn GP""(weet je nog 2009?), ik hoop allen maar, ik ben lewis fan(zoals de meeste mensen weten), maar ik blijf altijd McLaren fan, zonder of met lewis, ik wens hem allerbest toe
Een boos, verdrietiger, frustratie-fan   :(

Meest domme overstap ever, McLaren blijft wel op niveau.

Dan wordt het volgend jaar Go Sergio Go voor jou!!
Als een Mclaren fan ik ben teleurgesteld dat u verlaat, maar als uw(nog steeds) fan ik wens u allen het beste en zal steun u wie u voor rijden. Zoals Ron Dennis zei eens tegen Senna "Genieten van uw vakantie" Ik hoop één dag u zal terugkeren naar het beste team op de grid. Nu laat zien u de nummer één aan Mercedes en Mclaren de constructeurs titel. Hier de hoop dat Ross heeft iets dergelijks zijn mouw zoals hij deed toen Honda F1 vertrok.

Franky R.

Oh ja,
Wilde nog wat zeggen over Schumacher...Tja, het ging vanaf het begin al verkeerd. Michael liet zich destijds verleiden tot uitspraken [ik ga voor het WK], die hij schielijk moest terugdraaien. Vervolgens reed hij race na race achter Rosberg aan.


Wat anderen ook al vertelden; Schumi heeft niet hetgeen gebracht, wat hij zelf verwachtte noch Mercedes. Daar komt ook nog bij dat hij zijn hand zwaar overvroeg in de onderhandelingen. Ja, de pers loopt nog altijd achter hem aan, maar daar betaalt Mercedes hem niet voor.


En vergeet niet; Eerder zei Ross Brawn al dat een ander er al uit was gevlogen....





Enzo

Citaat van: Franky R. op 28 september 2012 - 15:45:25
Oh ja,
Wilde nog wat zeggen over Schumacher...Tja, het ging vanaf het begin al verkeerd. Michael liet zich destijds verleiden tot uitspraken [ik ga voor het WK], die hij schielijk moest terugdraaien. Vervolgens reed hij race na race achter Rosberg aan.


Wat anderen ook al vertelden; Schumi heeft niet hetgeen gebracht, wat hij zelf verwachtte noch Mercedes. Daar komt ook nog bij dat hij zijn hand zwaar overvroeg in de onderhandelingen. Ja, de pers loopt nog altijd achter hem aan, maar daar betaalt Mercedes hem niet voor.


En vergeet niet; Eerder zei Ross Brawn al dat een ander er al uit was gevlogen....

BS, van het begin tot het einde...

Gerard

Ik geloof dat Enzo zijn dag niet heeft ;D

Sabai

Zo te lezen is de rijderscarousel begonnen te draaien vandaag. Leuk :) en volgens mij een goeie zet van hem. Het was de laatste 2 jaar trekken aan een dood paard. En ik weet een ding zeker ook al ben ik niet zijn fan volgend jaar doet hij gewoon mee om de titel. Mannen zoals hij Vettel raikonen en Alonso doen altijd mee ook met een mindere auto's omdat het top coureurs zijn.

0634

Citaat van: Enzo op 28 september 2012 - 16:31:06
Citaat van: Franky R. op 28 september 2012 - 15:45:25
Oh ja,
Wilde nog wat zeggen over Schumacher...Tja, het ging vanaf het begin al verkeerd. Michael liet zich destijds verleiden tot uitspraken [ik ga voor het WK], die hij schielijk moest terugdraaien. Vervolgens reed hij race na race achter Rosberg aan.


Wat anderen ook al vertelden; Schumi heeft niet hetgeen gebracht, wat hij zelf verwachtte noch Mercedes. Daar komt ook nog bij dat hij zijn hand zwaar overvroeg in de onderhandelingen. Ja, de pers loopt nog altijd achter hem aan, maar daar betaalt Mercedes hem niet voor.


En vergeet niet; Eerder zei Ross Brawn al dat een ander er al uit was gevlogen....

BS, van het begin tot het einde...

Ik vind dat hij wel een punt heeft Enzo. Ik zie het probleem ook niet zo. MS iz een grootheid maar brengt niet meer watje van de kopman  van een topteam mag verwachten. Dat is toch ook niet erg.

En wat ik lees heeft hij ook veel te lang getreuzeld volgens Merc. Tja als je dan 1 van de besten van het moment kunt krjjgen zou ik het ook wel weten.